3 (πειστικοί) λόγοι να ξυπνάς στις 5 το πρωί

Κάποιος το έκανε και μοιράζεται μαζί σου τις ωραίες αλλαγές στη ζωή του.

Warning: htmlspecialchars() expects parameter 1 to be string, array given in /var/www/vhosts/platform.gr/public_html/templates/theme2073/html/com_content/article/default.php on line 100
Κείμενο: Μαριέτα Χριστοπούλου

Κάποιος το έκανε και μοιράζεται μαζί σου τις ωραίες αλλαγές στη ζωή του.

Αν θέλεις να κάνεις μια ποιοτική αλλαγή στη ζωή σου, αν ψάχνεις τρόπο να βάλεις τη δουλειά σου σε μια τάξη, αν είσαι έτοιμη για νέα και ωραία πράγματα τότε βάλε το ξυπνητήρι σου στις 5 το πρωί!

Μπορεί να σου ακούγεται βάρβαρο ή παράλογο, όμως όπως φαίνεται από όσα μοιράζεται με το Business Insider ο Ajay Yadav, αξίζει τον κόπο και σίγουρα τη δοκιμή.

Ο ίδιος το δοκίμασε αρχικά μετά από ένα στοίχημα με τον συγκάτοικό του. Το τόλμησε και το έκανε για 3 εβδομάδες. «Δε ξέχασα ποτέ πόσο empowering ήταν να ξυπνάω πριν καν ο υπόλοιπος κόσμος πλύνει το πρόσωπό του το πρωί» αναφέρει χαρακτηριστικά και γράφοντας ότι το επανάφερε εδώ και δύο μήνες στη ζωή του, τονίζει ότι το να ξυπνάς τέτοια ώρα έχει τα εξής οφέλη:

#1.  Νιώθεις ότι κερδίζεις απλά και μόνο επειδή ξύπνησες

«Απλά με το να ξυπνάω, ξέρω ότι ελέγχω την ημέρα μου. Απλά με το να ξυπνάω, ξέρω ότι έκανα κάτι σωστά».

#2. Βάζεις τις προτεραιότητές σου

«Όταν ξυπνάω στις 5 π.μ., έχω μια με δύο ώρες, πριν το κινητό μου αρχίσει να χτυπάει. Δεν υπάρχουν επείγοντα e-mail, ούτε φωτιές που πρέπει να σβήσω. Η μόνη ερώτηση που κάνω στον εαυτό μου είναι τι νιώθω ότι πρέπει να κάνω αυτό το πρωί; Aυτό συνήθως σημαίνει να βάλω την αγαπημένη μου playlist στο Spotify, να περάσω λίγα λεπτά διαβάζοντας εφημερίδα ή βιβλίο και μετά να πάω στο γυμναστήριο. Αυτός είναι ο ορισμός της πολυτέλειας. Έχοντας προβάδισμα 2 ωρών από την υπόλοιπη χώρα, μπορώ να αποφασίσω τι είναι σημαντικό για εμένα – αντί να σηκωθώ από το κρεβάτι και να τρέξω να κάνω όσα πρέπει».

#3. Χτίζεις πειθαρχία για οτιδήποτε άλλο

«Το να χτίζεις πειθαρχία είναι σα να χτίζεις μυ: για παράδειγμα κάθε φορά που κάνω πλαϊνή σανίδα, παρά το κάψιμο, δυναμώνω τους κοιλιακούς μου. Αντίστοιχα, κάθε φορά που σηκώνομαι από το κρεβάτι, δυναμώνω τη πειθαρχία μου – όχι μόνο για το επόμενο πρωί αλλά και για τη ζωή. Αυτές τις μέρες, για παράδειγμα, μπορώ καλύτερα να συγκεντρωθώ σε ένα πράγμα. Έχω συνήθειες που πριν δε μπορούσα με τίποτα να έχω. Μα το πιο σημαντικό, είναι ότι χτίζω αυτοπεποίθηση πάνω στη θέλησή μου». 

Πηγή:

http://www.allyou.gr/psychology/egw/24892-3-peistikoi-logoi-na-ksypnas-stis-5-to-proi