Ποιά fashion κομμάτια τους γνώρισαν τεράστια ζήτηση


Κάθε χρονιά για τον κόσμο της μόδας είναι ξεχωριστή και ιδιαίτερη, (πόσο μάλλον η φετινή), με κάθε χρόνο να έχουμε διαφορετικά trends και brands που για τους δικούς τους λόγους, γνωρίζουν τεράστια απήχηση στο παγκόσμιο κοινό.

Τα επαναλαμβανόμενα lockdowns και οι περιορισμοί στις μετακινήσεις έστρεψαν τους καταναλωτές, μέσα στη χρονιά, στην αναζήτηση ενδυμάτων, παπουτσιών και αξεσουάρ που θα εξυπηρετούσαν το comfy style της εποχής, αλλά και το ντύσιμο για τη δουλειά από το σπίτι. Με αποτέλεσμα τα ‘’athleisure’’ brands και ρούχα να απογειώσουν τα κέρδη και την φήμη τους, ακόμη και σε δύσκολες κρίσεις.

Η έκθεση "The Year in Fashion" για το 2020 του Lyst.com έρχεται να επιβεβαιώσει αυτή την τάση καταγράφοντας τα πιο δημοφιλή fashion κομμάτια που οι αγοραστές της πλατφόρμας αναζήτησαν, αγόρασαν ή έγιναν viral στα social media. Και φυσικά το ενδιαφέρον μας στρέφεται στα 5 βασικά κομμάτια που αγαπήθηκαν πολύ και η αισθητική τους θα μας συνοδεύσει και την επόμενη χρονιά:

Στην  λίστα "The World's Most Wanted" λοιπόν, οι μάσκες προστασίας προσώπου με logo του brand Off - White ήταν "η πιο hot αναζήτηση σε μάσκες", ενώ τα Birkenstock Arizona αποτέλεσαν τα πιο δημοφιλή σανδάλια σε αναζητήσεις, με εκτόξευση των πωλήσεων τους για Άνοιξη, Καλοκαίρι και Φθινόπωρο και τέλος η Telfar shopping bag είναι επισήμως η τσάντα της χρονιάς!

Off White face mask

To απόλυτο αξεσουάρ της φετινής χρονιάς δεν θα μπορούσε να ήταν άλλο από την μάσκα προστασίας, της οποίας οι αναζητήσεις έφτασαν εως και 502% περισσότερες, με την έναρξη της πανδημίας. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, αφού το brand έχει γνωρίσει τεράστια απήχηση στο νεανικό κοινό τα τελευταία χρόνια.

itemone.jpg

Birkenstock Arizona

Το κλασσικό Birkenstock Arizona ζευγάρι παντόφλες γνώρισε 225% αύξηση μέσα στην Άνοιξη, Καλοκαίρι και Φθινόπωρο, καθιστώντας τα συγκεκριμένα παπούτσια σε μια από τις πιο δυνατές τάσεις της χρονιάς.

itemtwo.jpg

Nike Joggers

Η διάσημη εταιρεία αθλητικών ρούχων είδε τα joggers της στην κορυφή με 213% αύξηση στις αναζητήσεις για loungewear κομμάτια.

itemthree.jpg

House of Sunny knit dress

Ένα πλεκτό πράσινο φόρεμα από την εταιρεία House of Sunny έγινε το αγαπημένο ανάμεσα στις κορυφαίες influencers και celebrities όπως η Bella Hadid και Jenner. Το Βρετανικό sustainable brand κατάφερε να απογειώσει τις πωλήσεις του, κυρίως του καλοκαιρινούς μήνες.

 

itemfive.jpg

Teflar Shopping Bag

Συνδυάζει πολυτέλεια και σχετικά προσιτή τιμή. Η ‘’έγκριση’’ της από την νεαρή Αμερικανίδα βουλευτή, Alexandria Ocasio- Cortez, οδήγησε σε 166% αύξηση στις αναζητήσεις μέσα σε μια μόλις εβδομάδα.

itemsix.jpg