Πώς μία ώρα τρέξιμο μπορεί να αυξήσει τη διάρκεια ζωής σου

Δεν το λέμε μόνο εμείς, αλλά και έγκυρες έρευνες!

Κείμενο: Κέλλυ Νόβακ

Το τρέξιμο είναι το καλύτερο πράγμα που μπορείς να κάνεις για την υγεία σου, σύμφωνα με μια πρόσφατη κριτική στην εφημερίδα του Progress in Cardiovascular Disease.

Η εν λόγω κριτική αναφέρει, ότι έρευνες έχουν αποδείξει ότι το τρέξιμο όχι είναι μόνο η καλύτερη άσκηση αλλά για την ακρίβεια, «βάζει» κάτω όλες τις υπόλοιπες ασκήσεις, σε θέματα υγείας και τα οφέλη που προσφέρει στον ανθρώπινο οργανισμό. Ένα από αυτά; Αυξάνει την διάρκεια της ζωής κατά 3 ολόκληρα χρόνια!

Κι όμως! Η έρευνα αυτή απέδειξε ότι όσοι τρέχουν σε καθημερινή βάση, είναι πιο πιθανό να ζήσουν 3 χρόνια περισσότερο από αυτούς που δεν ασχολούνται με το… σπορ! Ακόμα και αν ότι οι runners είναι καπνιστές ή πίνουν αλκοόλ, είτε είναι υπέρβαροι και σε αυτές τις περιπτώσεις, το τρέξιμο μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες θανάτου, κατά 25%-40%!

 Για να σου ξεκαθαρίσουμε καλύτερα το… τοπίο, μία ώρα τρέξιμο, σύμφωνα με τις στατιστικές, μπορεί να αυξήσει την διάρκεια ζωής σου κατά 7 ώρες! Αν έχεις αυτό στο μυαλό σου, ίσως σήμερα να πας τελικά στο γυμναστήριο….

Παρόλα αυτά, αν το βρίσκεις δύσκολο να αθληθείς, ακόμα και μερικά μικρά sprint μπορούν να κάνουν την διαφορά στην υγεία και το σώμα σου!

Παλαιότερες έρευνες έχουν δείξει ότι αν τρέχεις 5 με 10 λεπτά την ημέρα, θα μειώσεις τις πιθανότητες να αντιμετωπίσεις προβλήματα υγείας, καρδιάς ακόμη και θανάτου. Με λίγα λόγια, το να προλαβαίνεις στο… παρα-τσάκ το μετρό το πρωί, μπορεί να σε κάνει να ιδρώνεις, αλλά μπορεί να σου σώσει και την ζωή. Kυριολεκτικά!