6 τρόποι να κάνεις το τρέξιμο πιο εύκολο

Όλοι μπορούν να το κάνουν. Ακόμα κι εσύ!

Κείμενο: Κέλλυ Νόβακ

Έχει πολλά καλά το τρέξιμο. Πέρα του ότι γυμνάζεσαι και μπορείς να χάσεις βάρος, γεμίζεις ενέργεια και αποβάλλεις όλες τις κακές τοξίνες από τον οργανισμό σου!

Το να βγεις όμως στους δρόμους και να αρχίσεις να τρέχεις (κυριολεκτικά), μπορεί καμιά φορά να μοιάζει με task ακατόρθωτο. Δεν χρειάζεται να είναι! Αν γίνεις λίγο πιο… δημιουργικός μπορείς να τα καταφέρεις να κάνεις το τρέξιμο πιο εύκολο ακόμα κι αν είσαι αρχάριος!

#1. Δούλεψε τις αναπνοές που παίζουν βασικό ρόλο στο τρέξιμο, κάνοντας πριν διαλογισμό.

#2. Φάε τροφές που θα σε γεμίσουν με δύναμη και ενέργεια.

#3. Πάρε τα σωστά εργαλεία για το τρέξιμο (βλ. παπούτσια-ρούχα) και απέφυγε τυχόν τραυματισμούς.

#4. Πάρε μέρος σε μαραθώνιο και κάνε εξάσκηση! Και τελευταίος να βγεις, δεν πειράζει!

#5. Θέσε στόχους. Μικρούς κάθε φορά και δώσε credits στον εαυτό σου, όταν τους πετυχαίνεις!

#6. Κάν’το ρουτίνα. Όσο περισσότερο τρέχεις, τόσο πιο εύκολο και απολαυστικό θα γίνεται και το τρέξιμο!