O οίκος Balenciaga λανσάρει καμπάνια με παιδιά και BDSM αισθητική και το διαδίκτυο παίρνει φωτιά από τις αντιδράσεις

Έπειτα από την έκφραση οργής των χρηστών του Twitter, ο δημοφιλής οίκος μόδας αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη για τη BDSM αισθητική που επικρατεί στην τελευταία του καμπάνια με πρωταγωνιστές μικρά παιδιά

Κείμενο: Ναταλία Πετρίτη

«Συγγνώμη» ζήτησε ο οίκος Balenciaga για την αμφιλεγόμενη διαφημιστική καμπάνια του με πρωταγωνιστές μικρά παιδιά και «φετιχιστικά» αρκουδάκια, η οποία και έγινε viral στο διαδίκτυο έπειτα από τις οργισμένες αντιδράσεις του κοινού στα social media.

«Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για οποιαδήποτε προσβολή μπορεί να προκάλεσε η νέα μας σειρά για το καλοκαίρι. Οι βελούδινες τσάντες με αρκουδάκια δεν θα έπρεπε να παρουσιάζονται με παιδιά σε αυτήν την καμπάνια. Καταργήσαμε αμέσως την καμπάνια από όλες τις πλατφόρμες», έγραψε η εταιρεία σε δήλωση που δημοσιεύτηκε σε Instagram Story της.

«Ζητούμε συγγνώμη για την εμφάνιση ανησυχητικών μηνυμάτων στην καμπάνια μας», συνέχισε η εταιρεία στη δήλωσή της. «Λαμβάνουμε αυτό το θέμα πολύ σοβαρά και λαμβάνουμε νομικά μέτρα κατά των μερών που είναι υπεύθυνα για τη δημιουργία του σετ και τη συμπερίληψη μη εγκεκριμένων αντικειμένων για τη φωτογράφιση της καμπάνιας μας για την Άνοιξη ‘23» αναφέρει.

«Καταδικάζουμε έντονα την κακοποίηση παιδιών σε οποιαδήποτε μορφή. Υποστηρίζουμε την ασφάλεια και την ευημερία των παιδιών» κλείνει στο μήνυμά του ο οίκος, ο οποίος φαίνεται πως αυτή τη φορά το «έχασε» εντελώς με το δυνητικά επικίνδυνο μήνυμά του με ανήλικους πρωταγωνιστές.