Μας μιλάει για το  Dinerly την ιστοσελίδα εστίασης που τα κάνει όλα για την επιχείρηση σου χωρίς προμήθειες!


Το Dinerly ξεκίνησε το 2021 όταν η συνιδρύτριά Μαρίνα Προκοϊωσήφη, εργαζόταν ως διευθύντρια εστιατορίου. Κατά τη διάρκεια της συνεργασίας της με τον ιδιοκτήτη, η Μαρίνα παρατήρησε ότι το εστιατόριο πλήρωνε χιλιάδες ευρώ τον μήνα σε προμήθειες για online παραγγελίες και κρατήσεις τραπεζιών. Το εστιατόριο διέθετε μια ιστοσελίδα που λάμβανε περισσότερους από 10.000 επισκέπτες τον μήνα, αλλά δεν επέτρεπε στους χρήστες να κλείσουν τραπέζι ή να παραγγείλουν απευθείας μέσω της ιστοσελίδας. Η Μαρίνα αποφάσισε να χτίσει μια ιστοσελίδα που θα έκανε τα πάντα για το εστιατόριο, αυτόματα, και χωρίς προμήθειες. Όσο περισσότερο μιλούσαν με ιδιοκτήτες εστιατορίων, τόσο περισσότερο καταλαβαίναν πόσο εκμεταλλεύονται αυτόν τον τομέα οι μεγάλες εταιρείες. Ή αποστολή τους είναι να ταράξουν τον τομέα της εστίασης, στηρίζοντας πάνω από όλα τα εστιατόρια, και δίνοντας τους όλα τα εργαλεία που χρειάζονται για να είναι όσο πιο επιτυχημένα γίνεται! Για το Dinerly μιλήσαμε με την Μαρίνα Προκοϊωσήφη. Διαβάστε τα όσα ενδιαφέροντα είπε στον Παναγιώτη Λουκά.

Έχω δουλέψει σε πολλά εστιατόρια, και έβλεπα ότι συνήθως, οι ιδιοκτήτες εστιατορίων επικεντρώνονται στη δημιουργία μιας εμπειρίας φαγητού που θα εντυπωσιάσει τους πελάτες τους και συχνά δεν είχαν τον χρόνο ή την επιθυμία να ασχοληθούν με την τεχνολογία. Ωστόσο, αυτό που σύμβαινε ήταν ότι εταιρείες τεχνολογίας εκμεταλλευόντουσαν την έλλειψει τεχνολογικής γνώσης και καταφέρνανε να χρεώνουν εστιατόρια χιλιάδες ευρώ κάθε μήνα για κρατήσεις και διαδικτυακές παραγγελίες. Η ίδρυση μπορώ να πω ότι έγινε και τυχαία, και δεν υπήρχαν καθόλου προσδοκίες στην αρχή. Αυτό που θέλαμε να κάνουμε με τον συνέταιρο μου, ήταν να φτιάξουμε ένα σύστημα ιστοσελίδας για το εστιατόριο που δούλευα εγώ ως υπεύθυνη, για να βοηθήσουμε την κερδοφορία του, και να έχουμε ένα πρότζεκτ να δουλεύουμε μαζί. Ξαφνικά όμως ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου που δούλευα άρχισε να παίρνει τους φίλους τους, και να τους λέει πόσο τον έχει βοηθήσει το σύστημα μας, και άρχισαν να μας το ζητάνε και άλλα εστιατόρια. Όταν αρχίσαμε να φτάνουμε τους 10 πελάτες, καταλάβαμε ότι έχουμε μια επιχείρηση στα χέρια μας που πρέπει να κοιτάξουμε πιο σοβαρά.


 
Το Dinerly απευθύνετε σε εστιατόρια, takeaway μαγαζιά και καφετέριες, και τους προσφέρει μια πολυτελή ιστοσελίδα για το μαγαζί τους, με σύστημα κρατήσεων, διαδικτυακής παραγγελίας, σύστημα 5-άστερων αξιολογήσεων και πολλά άλλα εργαλεία.  Συνήθως τα μαγαζιά που μπαίνουν στην πλατφόρμα μας βλέπουν σημαντική αύξηση κέρδους, διότι επιτέλους μπορούν να παρέχουν διαδικτυακές παραγγελίες μέσω της ιστοσελίδας τους χωρίς προμήθειες. Επίσης, λόγο της δυνατότητας αυτόματου μάρκετινγκ μέσω της ιστοσελίδας τους, βλέπουν περισσότερες παραγγελίες από τους πιστούς τους πελάτες. Βέβαια, το καλύτερο με το Dinerly είναι ότι απαλλαγή από τις προμήθειες που προσφέρουμε στα εστιατόρια, κάνει μεγάλη διαφορά και στα πορτοφόλια των πελατών που παραγγέλνουν μέσα από τις ιστοσελίδες Dinerly. Κατά μέσο όρο, οι τιμές που βάζουν τα εστιατόρια στην ιστοσελίδα τους είναι εώς και 30% πιο φθηνά από τις πλατφόρμες διαδικτυακής παραγγελίες που χρεώνουν εξωφρενικές προμήθειες.  

Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τα μαγαζιά εστίασης να διαχειριστούν την διαδικτυακή τους παρουσία καλύτερα και πιο εύκολα, να αυξήσουν την κερδοφορία τους, και να μπορεί ο κόσμος να παραγγέλνει φαγητό σε πιο προσιτές τιμές. Το όραμα μας είναι να παρέχουμε μια υπηρεσία, όλα-σε-ένα, δηλαδή να έχουμε ένα πλήρη ολοκληρωμένο τεχνολογικό πακέτο για καταστήματα εστίασης, από την ιστοσελίδα, μέχρι το σύστημα POS (Point-of-sale) μέχρι QR code παραγγελία τραπεζιού, και πλατφόρμα που θα περιλαμβάνει όλα τα μαγαζιά που χρησιμοποιούν το Dinerly να μπορούν να κάνουν κρατήσεις και παραγγελίες μέσω του dinerly.gr. Και βέβαια να τα καταφέρουμε όλα αυτά χωρίς προμήθειες.  

Ως εταιρεία Software η ομάδα μας είναι fully remote, που σημαίνει ότι όλο το προσωπικό μπορεί να δουλεύει από όπου θέλει. Αυτήν την στιγμή είμαστε μια ομάδα 7 ατόμων, σε διαφορετικές χώρες και με διαφορετική ζώνη ώρας, που μπορεί για μερικούς να είναι μειονέκτημα αλλά στην πραγματικότητα είναι απίστευτο πλεονέκτημα. Πέρα από το ότι υπάρχει πάντα κάποιος διαθέσιμος στην ομάδα μας να βοηθήσει τα συνεργαζόμενα καταστήματα του Dinerly, μας επιτρέπει να βρούμε απίστευτο ταλέντο χωρίς να μας περιορίζει η τοποθεσία της εταιρείας.
 
Πιστεύω ότι η Ελλάδα είναι μια πολύ δύσκολη χώρα να ξεκινήσεις οποιαδήποτε επιχείρηση. Πέρα από τα κλασικά όπως η γραφειοκρατία, υψηλή φορολόγηση, υπάρχει και μια γενική αρνητική σκέψη προς την επιχειρηματικότητα. Κανείς δεν θέλει να σε βοηθήσει, κανείς δεν θέλει να σου δώσει μια συμβουλή, και ας είναι σε διαφορετικό τομέα από εσένα. Βέβαια, έχει αρχίσει μια αλλαγή με την νέα γενιά και είναι πιο διατεθημένα τα νέα παιδιά να βγάλουν περιεχόμενο που μαθαίνει στον κόσμο πράγματα, να μοιραστούν τις ιδέες τους και να είναι πιο ανοιχτά στην επιχειρηματικότητα.
 
Για τεχνολογικές εταιρείες που έχουν προσωπικό σε πολλές χώρες, και πουλάνε το προϊόν τους παγκόσμια, έχουν την σύγχρονη πρόκληση του να διευθύνεις προσωπικό σε πολλές χώρες, με τους νόμους τις κάθε χώρος, την φορολογία των μισθών τους, και την κουλτούρα της κάθε χώρας διότι και αυτή παίζει ρόλο. Επίσης, το να μπορείς να πουλήσεις το προϊόν σου παγκόσμια παρουσιάζει και αυτό ένα πολύ περίπλοκο πρόβλημα φορολογίας για την κάθε χώρα, με νομικές προδιαγραφές, και υποστήριξης μετέπειτα της πώλησης.
 
Αν μπορούσα να γυρίσω τον χρόνο πίσω θα προσπαθούσα να κοιτάξω την επιχειρήση πιο σοβαρά πιο νωρίς, διότι έχασα αρκετό χρόνο πιστεύοντας ότι δεν θα μπορούσα να ξεκινήσω εταιρεία τεχνολογίας. Λόγο του ότι δεν είχα κάποιον μέντορα ή κάποιον που να είχε κάνει κάτι παρόμοιο στην ζωη του να ρωτήσω, να εμπνευστώ, μου φαινόταν ότι ήταν κάτι πάρα πολύ δύσκολο. Σε 5 χρόνια βλέπω τον εαυτό μου συνεχίζοντας να διοικώ το Dinerly και να το κατευθύνω σε unicorn status στα επόμενα 5 χρόνια.
 
Η κρίση σίγουρα δημιουργεί ευκαιρίες αλλά μόνο σε όσους είναι έτοιμοι να τις εκμεταλλευτούν. Η συμβουλή μου όμως είναι να έχουν όλοι καλή γνώση αγγλικών, μπορεί στην Ελλαδά να υπάρχει κρίση, αλλά υπάρχουν απίστευτες οικονομίες σε άλλες χώρες που μπορούν να προσφέρουν δουλεία εξ αποστάσεως σε ανθρώπους στην Ελλάδα, με πολύ καλές αποδοχές. Επίσης, τα καλά αγγλικά, ανοίγουν μια τεράστια πόρτα πληροφορίας, διότι υπάρχει δισεκατομμύρια παραπάνω υλικό πάνω σε όλα τα θέματα που θα ήθελε κάποιος να μάθει στα αγγλικά, παρά στα ελληνικά. Αν έπρεπε να διαλέξω 1 πράγμα που έκανε την μεγαλύτερη διαφορά στην ζωή μου και στην επιχείρηση μου, είναι η καλή γνώση αγγλικών.
 
https://www.dinerly.com