Σε ποιες τροφές να πεις «ναι» για ισχυρή μνήμη και ενέργεια ενόψει εξεταστικής

Να τι πρέπει να καταναλώνεις για να τα δώσεις όλα στην εξεταστική του Σεπτέμβρη

Κείμενο: Ναταλία Πετρίτη



Επέστρεψες από διακοπές και ξεκινάς κατευθείαν εξεταστική εξαντλημένος/-η από τα ξενύχτια του καλοκαιριού και τη ζωή στο κάμπινγκ; Τότε το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις για να βοηθήσεις τον οργανισμό σου σε αυτήν την απαιτητική περίοδο δεν είναι άλλο από το να κάνεις έξυπνες επιλογές ως προς τη διατροφή σου, πέρα από το να ενυδατώνεσαι και να ξεκουράζεσαι επαρκώς. Να λοιπόν ποιες τροφές μπορείς να καταναλώνεις άφοβα σε μεγαλύτερες ποσότητες για για ισχυρή μνήμη και ενέργεια ενόψει εξεταστικής.

Φουντούκια

Τα φουντούκια περιέχουν υψηλή συγκέντρωση βιταμίνης Ε, η οποία προστατεύει από διαταραχές της μνήμης.

Καστανό ρύζι






Το καστανό ρύζι περιέχει GABA (γ-αμινοβουτυρικό οξύ), ένα αμινοξύ που συμβάλλει στην πρόληψη των προβλημάτων μνήμης και μπορεί βοηθήσει στην ανακούφιση από το στρες και στην καθαρή σκέψη.

Καφές

Ο καθημερινός μας καφές που μας συνοδεύει στο ξύπνημα και το διάβασμα δεν μας ξυπνά απλά, αλλά βοηθά στην καλύτερη λειτουργία της μνήμης μας.

Αβγά


Τα αβγά διαθέτουν υψηλή περιεκτικότητα σε χολίνη, μια μορφή βιταμίνης του συμπλέγματος Β, απαραίτητης για τη λειτουργία της φαιάς ουσίας και την παραγωγή ενέργειας στον εγκέφαλο. Απλά μην το παρακάνεις με την κατανάλωσή τους, διότι σίγουρα περιέχουν και αρκετά λιπαρά.

Αχλάδια

Τα αχλάδια περιέχουν κερκετίνη, ένα αντιοξειδωτικό που προσφέρει προστασία από τον εκφυλισμό του εγκεφάλου, σύμφωνα με έρευνα από το Πανεπιστήμιο Cornell των ΗΠΑ.