Επιτέλους βγήκαμε και κάπου πρώτοι...


Αν και συνήθως είμαστε στους τελευταίους της λίστας, έγινε μία έρευνα όπου οι Έλληνες κατέκτησαν την πρώτη θέση. Τώρα αν αυτό είναι τελικά καλό ή κακό, εσύ θα κρίνεις!

Η έρευνα, που λες, της Nielsen με τίτλο «Global Connected Commerce Survey», έδειξε ότι οι Έλληνες σε μεγάλο ποσοστό επιλέγουν το διαδίκτυο για να κάνουν τα ψώνια τους. 

Συγκεκριμένα, το 62% όσων συμμετείχαν είπε ότι έχει αγοράσει online κάποια ταξιδιωτική υπηρεσία (ταξίδι, εισιτήρια, ξενοδοχείο) την ώρα που ο αντίστοιχος μέσος όρος στην Ευρώπη είναι στο 47%. 

Πολύ υψηλό είναι και το ποσοστό των αγορών για είδη ένδυσης, τα οποία έχει αγοράσει ή αγοράζει το 54%, με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο να είναι στο 52%. 

Η κατηγορία όμως στην οποία οι Έλληνες κατακτούν την κορυφή είναι το έτοιμο φαγητό! Το 47% των Ελλήνων δηλώνει ότι έχει παραγγείλει έστω και μία φορά έτοιμο φαγητό μέσω Ίντερνετ, ενώ ο αντίστοιχος ευρωπαϊκός μέσος όρος ήταν μόλις στο 19%!

Από την άλλη, οι online αγορές φρέσκων προϊόντων ή ειδών παντοπωλείου είναι πολύ χαμηλά, αφού 6 στους 10 καταναλωτές δηλώνουν ότι προτιμούν να αγοράζουν αυτά τα είδη απευθείας από τα φυσικά καταστήματα, γιατί δηλώνουν επιφυλακτικοί για την ποιότητά τους, ενώ 4 στους 10 λένε ότι είναι έτοιμοι, ή το κάνουν ήδη, να αγοράσουν φρέσκα προϊόντα από ηλεκτρονικό κατάστημα.