5+1 Σειρές και Ταινίες Που Θα Μας Βγάλουν τον Οκτώβριο στο Netflix

O Άγγελος Κλειτσίκας σταχυολογεί τη σοδειάτου Οκτωβρίου στη streaming πλατφόρμα και βρίσκει από το σπαρταριστό Bridesmaidsμέχρι σειρά για το social distancing (ναι, την έφτιαξαν ήδη).

Κείμενο: Άγγελος Κλειτσίκας

O Άγγελος Κλειτσίκας σταχυολογεί τη σοδειάτου Οκτωβρίου στη streaming πλατφόρμα και βρίσκει από το σπαρταριστό Bridesmaidsμέχρι σειρά για το social distancing (ναι, την έφτιαξαν ήδη).

Καθώς η εποχή που θα χωνόμασταν στις πρώτες, κλειστές κινηματογραφικές αίθουσες για να απολαύσουμε νέες ταινίες, φαίνεται να αναβάλλεται μέχρι νεωτέρας, μία σταθερή και πάντα αξιόπιστη λύση είναι η οικιακή ψυχαγωγία μέσω των υπηρεσιών streaming. Το πρόγραμμα του Netflix για τον Οκτώβριο προσφέρει την αναγκαία διέξοδο με νέες ενδιαφέρουσες προτάσεις από σειρές, ταινίες και ντοκιμαντέρ και εμείς είμαστε εδώ για να ξεδιαλέξουμε από τη στοίβα αυτές που αξίζουν το χρόνο και την προσοχή σας.

The Trial Of The Chicago 7 (16/10)

Η νέα κινηματογραφική δουλειά του σπουδαίου Aaron Sorkin μας πηγαίνει στο φλεγόμενο Σικάγο των ύστερων χρόνων της δεκαετίας του 1960 για να αποτυπώσει ένα αληθινό γεγονός. Αυτό αφορά τη δίκη 7 διαδηλωτών που συμμετείχαν στις έντονες εξεγέρσεις ενάντια στο πόλεμο του Βιετνάμ, οι οποίοι κατηγορήθηκαν ως τρομοκράτες και έχοντες ως σχέδιο να κατευθύνουν τον όχλο σε βίαιη εξέγερση. Οι αναλογίες της αδικίας αυτού του ιστορικού γεγονότος σε σχέση με σημερινές υποθέσεις, έρχεται να ενισχύσει το αίσθημα πως η δικαιοσύνη πολλές φορές ικανοποιεί συγκεκριμένα, κρατικά συμφέροντα. Το λαμπερό cast (Sascha Barohn Cohen, Michael Keaton, Joseph Gordon-Levitt, Eddie Redmayne) και η υπογραφή του Aaron Sorkin υπόσχονται ένα απολαυστικό, δικαστικό δράμα με κοφτερή, κοινωνικοπολιτική κριτική, για μία ταινία που ήδη έχει στολιστεί με διθυράμβους. Αξίζει να σημειωθεί πως από την 1η Οκτώβρη θα προβληθεί και σε επιλεγμένους κινηματογράφους.

Social Distance (15/10)

Η κοινωνική απόσταση είναι μία από τις φράσεις που μπήκε για τα καλά στη ζωή μας τους τελευταίους μήνες και τώρα γίνεται ο τίτλος της νέας σειράς με συμπαραγωγό την Jenji Kohan, γνωστή για τη δουλειά της στο Orange Black.Τοποθετημένο χρονικά στους αρχικούς μήνες της πανδημίας, το Social Distance είναι μια σειρά ανθολογίας οκτώ επεισοδίων που προβάλλει τη δύναμη του ανθρώπινου πνεύματος απέναντι στην αβεβαιότητα και την απομόνωση. Κάθε αυτόνομο επεισόδιο προσπαθεί να συλλάβει τη πρωτόγνωρη, συναισθηματική εμπειρία που ζήσαμε όλοι κατά το lockdown: τι γίνεται όταν οι άνθρωποι δεν έχουν άλλη επιλογή από το να επικοινωνούν εξ αποστάσεως και να βασίζονται στην τεχνολογία για να διατηρήσουν οποιαδήποτε αίσθηση σύνδεσης; Μέσα από βαθιά ανθρώπινες ιστορίες, το Social Distance γράφτηκε με σκοπό να προσφέρει κάποια αναγκαία κάθαρση κατά τη διάρκεια μιας ταραχώδους εποχής, καθώς επίσης και για να αιχμαλωτίσει ένα στιγμιότυπο αυτής της μοναδικής στιγμής στην ιστορία.

The 40-Year-Old Version (9/10)

Το σκηνοθετικό ντεμπούτο της Rhada Blank, στο οποίο και πρωταγωνιστεί, είναι ένα γλυκόπικρος, ημι-αυτοβιογραφικός ύμνος στην ελευθερία των επιλογών που διαμορφώνουν τη ζωή μας, που μάλιστα διακρίθηκε τον Ιανουάριο στο Sundance με το βραβείο U.S Dramatic Competition Directing. Η υπόθεση έχει ως εξής: η Radha, μία Νεουρκέζα θεατρική συγγραφέας, είναι απελπισμένη να καταφέρει κάτι σημαντικό πριν κλείσει τα 40, αλλά όταν προσπερνάει αυτή που φαίνεται σαν την τελευταία της ευκαιρία για την επιτυχία, δεν έχει άλλη επιλογή από το να επανεφεύρει τον εαυτό της ως ράπερ με το όνομα RadhaMUSPrime. Η ταινία ακολουθεί τη καθημερινότητα και τις περιπέτειες της Radha μέσα από τους διάφορους κόσμους της και την προσπάθειάτης να βρει την αληθινή της φωνή.

Dick Johnson Is Dead (2/10)

Σε αυτό το πρωτότυπο και κάπως αστεία μακάβριο ντοκιμαντέρ, η κινηματογραφίστρια Kirsten Johnson σκηνοθετεί μαζί με τον ηλικιωμένο πατέρα της τον επικείμενο θάνατότου, έτσι ώστε να έχει φύγει το βάρος της απώλειας, όταν αυτή έρθει. Πιο συγκεκριμένα, ο Richard Johnson (αναφέρεται ως "Dick") είναι ένας συνταξιούχος κλινικός ψυχίατρος που πάσχει από άνοια. Η κόρη του, λοιπόν, τον εμπλέκει σε μια σειρά ευφάνταστων πράξεων του επικείμενου θανάτου του, με μερικά από αυτά να είναι «βίαια ατυχήματα», όπως η πτώση από μια σκάλα, ή να χτυπηθεί στο λαιμό και να αιμορραγήσει μέχρι θανάτου. Τον βάζει επίσης να σχεδιάσει την κηδεία του και φαντασιώνεται την έλευσήτου στον παράδεισο. Αυτή η λεπτή, εύθραυστη ισορροπία ανάμεσα στα γέλια από το μαύρο, αυτοσαρκαστικό χιούμορ και τα δάκρυα από τη συγκίνηση που φέρνει η κινηματογράφηση της συνθήκης, είναι άλλωστε που χάρισαν στη Johnson το ειδικό βραβείο της επιτροπής στο Sundance (Innovation in Non-fiction Storytelling) και ο λόγος που την περιμένουμε με ιδιαίτερη ανυπομονησία.

The Queen’s Gambit (23/10)

Δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά πως αυτή η μίνι σειρά θα αποδειχθεί κάτι το ιδιαίτερο, αλλά ο εθισμός μιας γυναίκας στο σκάκι σε συνδυασμό με την αποτύπωση της δεκαετίας του 1950, αποτέλεσαν αρκετές αφορμές για να τη βάλω στην άκρη. Πιο συγκεκριμένα, η οκτάχρονη, ορφανή Beth Harmon είναι ήσυχο, μελαγχολικό, και απαρατήρητο κορίτσι, μέχρι να παίξει το πρώτο της παιχνίδι σκάκι. Οι αισθήσεις της γίνονται πιο έντονες, η σκέψη της πιο κοφτερή, και για πρώτη φορά στη ζωή της αισθάνεται πως έχει πλήρως τον έλεγχο του εαυτού της. Μέχρι την ηλικία των δεκαέξι, αγωνίζεται για το πρωτάθλημα του Us Open. Αλλά καθώς η Beth ακονίζει τις ικανότητές της στο επαγγελματικό κύκλωμα, οι απαιτήσεις μεγαλώνουν, η απομόνωσή της γίνεται πιο τρομακτική και η σκέψη της απόδρασης γίνεται ακόμα πιο δελεαστική. Η σειρά είναι βασισμένη στο ομότιτλο βιβλίο του Walter Tevis και ελπίζω να μας εκπλήξει θετικά.

Bridesmaids (23/10)

Μπορεί το Blade Runner: The Final Cut να έρχεται κι αυτό στο Netflix τον Οκτώβριο, αλλά με τόση δυστοπία τριγύρω μας, αν έπρεπε να επιλέξω κάτι από τις παλιές προτάσεις που έρχονται στην πλατφόρμα, τότε αυτή θα ήταν το Bridesmaids, η ξεκαρδιστικη κωμωδία στην οποία η Melissa McCarthy δίνει τα ρέστα της. Το σενάριο είναι γνωστό: η Annie έχει τα μαύρα της τα χάλια και όταν της δίνεται η δυνατότητα να γίνει η κουμπάρα της καλύτερης της φίλης Lilian, τότε παίρνει το πρότζεκτυπερβολικά σοβαρά, τόσοπου αυτόγίνεται αυτοσκοπός, προσπαθώντας να αποδείξει σε όλους πως μπορεί να πάει στα άκρα για την αγαπημένη της φίλη. Αλλά και για να μην τρελαθεί η ίδια.

Πηγή