Ο κορωνοϊός αλλάζει άρδην τον κινηματογραφικό κόσμο


Η πανδημία δεν έχει επηρεάσει μόνο το φετινό κινηματογραφικό πρόγραμμα, αλλά οι επιπτώσεις αναμένεται να φανούν στα επόμενα χρόνια.

 Οι σημαντικοί «παίκτες» του Hollywood προσπαθούν να βρουν λύσεις και μία από τις κινήσεις που έγιναν αυτές τις μέρες ανανέμενεται να αποδειχθεί ιστορικής σημασίας για τον τρόπο που οι ταινίες θα φτάνουν στους θεατές.

Τα στούντιο της Universal ήρθαν σε συμφωνία με τη μεγαλύτερη κινηματογραφική αλυσίδα του κόσμου, την AMC και για πρώτη φορά μετά από δεκαετίες θα «σπάσει» το περίφημο παράθυρο αποκλειστικής διανομής από τους κινηματογράφους.

H συμφωνία αναφέρει ότι οι ταινίες της Universal θα μπορούν να γίνουν διαθέσιμες online 17 ημέρες μετά την πρώτη προβολή τους στους κινηματογράφους (αυτό το διάστημα περιλαμβάνει τρία σαββατοκύριακα), μειώνοντας δραστικά το «παράθυρο» των 90 ημερών που υπήρχε μέχρι σήμερα.

«Η κινηματογραφική εμπειρία παραμένει ο πυλώνας της δουλειάς μας. Η συμφωνία που κάναμε με τους κινηματογράφους AMC δείχνει την κοινή επιθυμία μας για ένα λαμπερό μέλλον της κινηματογραφικής βιομηχανίας με μεγαλύτερη ευελιξία για όλους» δήλωσε η πρόεδρος του Universal Filmed Entertainment Group, Donna Langley.

Από την πλευρά του ο CEO των AMC δήλωσε: «Οι κινηματογράφοι AMC αγκαλιάζουν με ενθουσιασμό αυτό το κινηματογραφικό μοντέλο γιατί αυξάνει τα κέρδη για τα στούντιο από τη διάθεση online. Έτσι, με αυτό το κέρδος μπορούν να δώσουν το πράσινο φως για περισσότερες ταινίες».

H Universal έκανε δραστικές κινήσεις μέσα στην καραντίνα, αφού διέθεσε online το Invisible Μan λίγες ημέρες μετά την προβλή του στους κινημαμτογράφους, ενώ το διάστημα που παρέμεναν κλειστές οι αίθουσες έκανε διαθέσιμο ιντερνετικά το Trolls World Tour. Αυτό μάλιστα, προκάλεσε την κόντρα της με τους ιδιοκτήτες κινηματογράφων. Μένει να δούμε, αν αυτό το μοντέλο, θα αποτελέσει παράδειγμα και για τα υπόλοιπα μεγάλα στούντιο.

Πηγή