Ο ηθοποιός φαίνεται πως ενέπνευσε τους επιστήμονες από τους ρόλους που ενσαρκώνει στη μεγάλη οθόνη

Στις πλέον wtf ειδήσεις των ημερών, δεν είναι άλλοι από αυτή στην οποία διαβάσαμε ότι επιστήμονες «βάφτισαν» νέες μυκητοκτόνες ενώσεις «Keanu Reeves» εξαιτίας του γεγονότος ότι είναι «εξίσου φονικές» με τους χαρακτήρες που ο δημοφιλής ηθοποιός ερμηνεύει στη μεγάλη οθόνη!

Πιο συγκεκριμένα, ερευνητές στη Γερμανία ανακάλυψαν τρεις νέες ενώσεις, οι οποίες κρίθηκαν τόσο αποτελεσματικές στην εξουδετέρωση μυκήτων, ώστε έκριναν πως δε θα μπορούσε παρά τους δοθεί μια άκρως ιδιαίτερη ονομασία. Οι ίδιοι ερευνητές ονόμασαν λοιπόν τις μυκητοκτόνες αυτές ενώσεις «Keanu Reeves», αφού σαν άλλος John Wick σκοτώνουν τους μύκητες στο πέρασμά τους!

fΣύμφωνα με τον Σεμπάστιαν Γκέτσε, ερευνητή στο Ινστιτούτο Λέιμπνιτς της Γερμανίας και έναν από τους επιστήμονες που συμμετείχαν στην έρευνα που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση της Αμερικανικής Χημικής Εταιρείας, αυτή η πιθανή θεραπεία για τους μύκητες έρχεται σε μια συγκυρία που οι οργανισμοί γίνονται ολοένα και πιο ανθεκτικοί στα γνωστά αντιμυκητιασικά.

Οι ερευνητές που συμμετείχαν στην έρευνα διαπίστωσαν πως οι εν λόγω ενώσεις – μόρια που εντοπίζονται συνήθως στα βακτήρια και ονομάζονται λιποπεπτίδια – δεν είναι αποτελεσματικές μόνο κατά των φυτών, αλλά αποτελούν και μια δραστική θεραπεία κατά μυκητιασικών λοιμώξεων και στους ανθρώπους.

«Τα λιποπεπτίδια σκοτώνουν τόσο αποτελεσματικά ώστε τα ονομάσαμε από τον Keanu Reeves γιατί και εκείνος είναι επίσης εξαιρετικά θανάσιμος στους ρόλους του», ανέφερε ο Γκέτσε σε σχετική ανακοίνωση.

Ο ίδιος συνέχισε: «Περνάμε κρίση στα αντιμικροβιακά… Πολλοί παθογόνοι για τον άνθρωπο μύκητες είναι πλέον ανθεκτικοί στα αντιμυκητιασικά – εν μέρει γιατί έχουν συνηθίσει τις μεγάλες ποσότητες στις γεωργικές εκτάσεις».

Οι νέες αυτές αντιμικροβιακές ενώσεις που πλέον ονομάζονται επίσημα «κιανουμυκίνες» (keanumycins), αποτελούν ένα φυσικό υποπροϊόν του βακτηρίου Ψευδομονάδα (Pseudomonas) που παραδοσιακά εντοπίζεται στο χώμα και το νερό.

Οι ερευνητές ανακάλυψαν τις ενώσεις όσο μελετούσαν την αποτελεσματικότητα των Ψευδομονάδων κατά των αρπακτικών αμοιβάδων.

Οι ενώσεις είναι σύμφωνα με την έρευνα βιοδιασπώμενες και μπορούν να αποτελέσουν μια φιλική στο περιβάλλον εναλλακτική στα παρασιτοκτόνα, που χρησιμοποιούνται κατά των μυκήτων σε συγκεκριμένα φρούτα και λαχανικά.

Περαιτέρω μελέτες έδειξαν πως η «κιανουμυκίνες» είναι αποτελεσματικές κατά του Candida albicans, μύκητα που ανήκει στην φυσιολογική χλωρίδα του ανθρώπινου σώματος, αλλά αν υποτροπιάσει, μπορεί να εξελιχθεί σε σοβαρή λοίμωξη.

Οι ενώσεις έδειξαν επίσης πως δεν είναι ιδιαίτερα επιβλαβείς και τοξικές προς ανθρώπινα κύτταρα, κάτι που συχνά παρατηρείται συχνά στην ανάπτυξη αντιμυκητιασικών θεραπειών, και θα μπορούσαν να αποτελέσουν μια νέα θεραπευτική εναλλακτική μέσα στα επόμενα χρόνια.

Με πληροφορίες από το CNN