Προορισμοί, συνήθειες, κρατήσεις, έξοδα κι όλα τα ενδιάμεσα!


Οι Μillenials αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο τμήμα του πληθυσμού ως τώρα, καθώς αποτελούν το 31.5% του παγκόσμιου πληθυσμού ανάμεσα σε 7.7 δις.  Αυτή η γενιά εκτιμάται ότι δαπανά 200 δισεκατομμύρια δολλάρια. Επομένως, υπάρχει ένας συναρπαστικός οικονομικός λόγος για να τραβήξουν την προσοχή των εταιρειών ταξιδιού.
Οι Millenials αναδιαμορφώνουν τις λειτουργίες των ταξιδιών εστιάζοντας στις εμπειρίες και τον πολιτισμό, ταξιδεύουν μόνοι, σχεδιάζουν το δικό τους πρόγραμμα, επηρεασμένοι από το περιεχόμενο των social media. Είναι εντυπωσιακό ότι όλες αυτές οι νέες ταξιδιωτικές τάσεις υλοποιούνται απευθείας από τα τηλέφωνα τους, από την έρευνα μέχρι και την κράτηση.

Στατιστικά για τις ταξιδιωτικές τάσεις των Millenials:
-Οι Millenials ξόδεψαν 200 δισεκατομμύρια δολλάρια το 2018. Tο 33% αυτών σχεδιάζει έναν προϋπολογισμό δαπανών 5.000$+ στις διακοπές του.
-Το 66% των Millenials κάνουν κρατήσεις για το ταξίδι τους μέσω του κινητού. Το 74% το χρησιμοποιεί για έρευνα.
-Το 82% των Millenials ταξίδεψε τον περασμένο χρόνο, σε σύγκριση με το 75% όλων των άλλων γενεών.
-Το 69% πηγαίνει περισσότερα ταξίδια το Σαββατοκύριακο, συγκριτικά με διαφορετικές γενιές στο 13%.
-Οι Millenials έκαναν 5.6 ταξίδια τον χρόνο, σε σχέση με 4.4 (Γενιά Ζ), 4.0 (Γενιά Χ) και 3.5 (Boomers).
-Το τελευταίο τους ταξίδι διήρκεσε 6.2 ημέρες, σε σύγκριση με 6.6 (Γενιά Ζ), 6.4 (Γενιά Χ) και 7.8 (Boomers).
-Οικονομία εμπειρίας: Το 86% των Millenials επέλεξε τη νέα κουλτούρα πάνω από το 44% που προτίμησε τα πάρτι και το 28% που ήθελε να ψωνίσει.
-Το 87% χρησιμοποιεί το Facebook για να εμπνευστεί σχετικά με την κράτηση του, ενώ πάνω από το 50% χρησιμοποιεί Pinterest και Twitter.
-Το 97% θα μοιραστεί ταξιδιωτικές εμπειριές στα social media , με 2 ή 3 αναρτήσεις την ημέρα.
-Το 58% των Millenials δήλωσαν ότι θα ταξίδευαν μόνοι τους, ενώ το 26% το έχει ήδη κάνει.
-Το 44% των Millenials με παιδιά έχουν ταξιδέψει μαζί, εκ των οποίων το 62% το έκανε με παιδιά κάτω των 5 χρονών.