Μια κοντινή ματιά


Λόγω της μεγάλης έμφασης στους millenials, πολλοί marketers ποτού έχουν αγνοήσει την Γενιά Ζ. Αυτή η γενιά περιλαμβάνει κυρίως όσους γεννήθηκαν από το 1995 έως το 2010 , οι οποίοι έχουν μεγαλώσει μέσα στο Διαδίκτυο.

Σύμφωνα με την συμβουλευτική εταιρεία "McKinsey & Company" της Νέας Υόρκης, η Γενιά Ζ επικεντρώνεται στην αναζήτηση της αλήθειας της. Η έρευνα επισημαίνει ότι: "Όσοι ανήκουν στην Γενιά Ζ εκτιμούν την ατομική έκφραση κι αποφεύγουν τις ταυτότητες. Κινητοποιούν τους εαυτούς τους για πολλούς λόγους. Πιστεύουν βαθειά στην αποτελεσματικότητα του διαλόγου με σκοπό την επίλυση διαφορών και τη βελτίωση του κόσμου. Τέλος, παίρνουν αποφάσεις και σχετίζονται με θεσμούς με έναν πολύ αναλυτικό και πραγματιστικό τρόπο. "

Με βάση την Kristi Turner, διευθύντρια marketing στην εταιρεία διαχείρισης εστιατορίων "Compeat" του Τέξας, μέχρι το 2020, η Γενιά Ζ θα αποτελεί το 40% όλων των καναταλωτών των ΗΠΑ. Επομένως, είναι σημαντικό τα εστιατόρια να κατανοήσουν τις γεύσεις και τις προτιμήσεις τους. 
Για περισσότερες λεπτομέρεις, διάβασε εδώ τη συνέντευξη της:

Τι τάσεις παρατηρείτε σήμερα στα cocktails;

Η βιωσιμότητα κι η ευεξία δίνουν καύσιμα στις νεότερες τάσεις των bars. Οι καταναλωτές θέλουν να πάρουν ένα cocktail, αλλά παράλληλα νοιώθουν ότι κάνουν κάτι καλό για το σώμα τους την ίδια στιγμή. Τα cocktails είναι ένας καλός τρόπος να ενσωματωθούν συστατικά, που ηρεμούν. Cocktails με εκχυλίσματα CBD και αντιφλεγμονώδη είδη θα συνεχίσουν να είναι όλο και πιο δημοφιλή, όπως για παράδειγμα ο κουρκουμάς ή το εστραγκόν να αναμειγνύονται με το ποτό. Επίσης, περιεχόμενο με λίγο αλκόολ, λίγη ζάχαρη και λίγους υδατάνθρακες θα αποτελέσει σταθέρη επιλογή στο μέλλον.

Ποιες ουσίες και ποια κρασιά είναι πιο δημοφιλή και γιατί;

Η βότκα είναι η πιο δημοφιλής επιλογή ποτού, καθώς μπορεί να ανακατευτεί σχεδόν με τα πάντα, δημιουργώντας μια ποικιλία επιλογών από γλυκές σε αλμυρές γεύσεις. Υπάρχει αύξηση αγορών σε ποτά τοπικής παραγωγής συγκριτικά με εθνικά brands. 
Πολύ δημοφιλές κρασί στις ΗΠΑ και παγκοσμίως είναι το Chardonnay, διότι τα κρασιά που δημιουργούνται με σταφύλια Chardonnay έχουν μεγάλη ποικιλία στις γεύσεις. Βέβαια, το rosé έχει εκτοξευθεί σε πωλήσεις τα τελευταία χρόνια, αφού είναι ελαφρύ, φρουτώδες και μπορεί να συνδυαστεί σχεδόν με τα πάντα.

Ποιες είναι οι κορυφαίες περιοχές παραγωγής σταφυλιού και κρασιού;

Η Ιταλία, η Ισπανία και η Γαλλία είναι οι κορυφαίες χώρες παραγωγής. Ωστόσο, οι ΗΠΑ έχουν επίσης κυρίαρχο ρόλο στην παραγωγή κρασιού. Είναι ενδιαφέρον ότι κάθε πολιτεία της Αμερικής παράγει κρασί. 

Είναι ακόμα δημοφιλές το μοριακό bartending;

Δεν είμαι σίγουρη ότι είναι για όλους, όμως ποτά που περιλαμβάνουν τη χρήση του υγρού αζώτου , ομίχλης ή τζελ αλλάζουν την υφή των ποτών, κάνοντας τα πιο ενδιαφέροντα. Τα Starbucks για παράδειγμα έκαναν επιτυχία, όταν ανέμειξαν καφέ με άζωτο. Το bonus είναι ότι πολλά μοριακά cocktails είναι εκλεπτυσμένα και ενδιαφέρονται, το οποίο τα κάνει Instagram-friendly. Αυτό αποτελέι κινητήρια δύναμη για τη Γενιά Ζ, όταν επιλέγουν μέρη για κοινωνικοποίηση.