4 μυστικά για πρωτεϊνούχα smoothies

Βόμβες ενέργειας

Κείμενο: Βασιλεία Μαξακούλη

Τα σμούθι είναι ένας ιδανικός τρόπος για να πάρεις αναρίθμητα θρεπτικά συστατικά από την αρχή της ημέρας σου. Βέβαια, υπάρχει πιθανότητα να πεινάς ξανά μετά από μία ώρα. Κι αυτό διότι δεν περιέχουν αρκετή πρωτεϊνη. Αν λοιπόν βάλεις μία με δύο κουταλιές πρωτεϊνη στο σμούθι σου συνδυαστικά με μία καλή δόση καλών λιπαρών και φυτικών ινών θα μεγαλώσεις την καμπύλη του σακχάρου στο αίμα σου και θα αισθάνεσαι κορεσμό μέχρι το μεσημεριανό. Δες εδώ τέσσερις εύκολους τρόπους για να φτιάξεις ένα πρωτεϊνούχο σμούθι:

1. Βάλε βούτυρο από ξηρούς καρπούς και σπόρους

Γνώριζες ότι δύο κουταλιές της σούπας φυστικοβούτυρο περιέχουν 8 γραμμάρια πρωτεϊνης, ενώ 2 κουταλιές της σούπας αμυγδαλοβούτυρο περιέχουν 7 γραμμάρια; Ένα βούτυρο ξηρών καρπών θα κάνει το σμούθι σου πιο κρεμώδες με πιο πλούσια υφή και βεβαίως, να βελτιώσει πολύ τη γεύση. Για παράδειγμα, μπορείς να βάλεις σκόνη κακάο σε ένα σμούθι με φυστικοβούτυρο και το αποτέλεσμα θα είναι εκπληκτικό!

View this post on Instagram

#smothiezumfrühstück#smothie#frühstück#drink#vegan#himbeere#heidelbeere#koriander#apfel#nüsse#leinsamen#zmorgä#frühstück#dorucak#

A post shared by backgalerie.tm (@mas1213_) on

2. Ή βάλε απευθείας ξηρούς καρπούς και σπόρια

Αν έχεις ένα δυνατό blender τότε μπορείς να προσθέσεις απευθείας τους ξηρούς καρπούς και τα σπόρια που επιθυμείς. Μία καλή λύση είναι οι αποφλοιωμένοι σπόροι κάνναβης, καθώς 3 κουταλιές της σούπας έχουν 10 γραμμάρια πρωτεϊνη. Επιπλέον, δεν είναι ιδιαίτερα σκληροί και μπορούν να μπουν σε οποιοδήποτε blender. Και φυσικά, έχουν ολοκληρωμένη πρωτεϊνη με όλα τα αμινοξέα. Θεωρείται αυτονόητο πως αξίζει να δοκιμάσεις καρύδια, αμύγδαλα, φυστίκια αιγίνης, μακαντέμια.

3. Πρόσθεσε γιαούρτι

Όχι μόνο θα κάνει το σμούθι σου πρωτεϊνούχο, αλλά θα μοιάζει και με παγωτό. Απλά δώσε βάση στην ποσότητα ζάχαρης που περιέχει. Μια καλή επιλογή θεωρείται το βιολογικό γιαούρτι σόγιας Sojade, το οποίο είναι πλούσιο σε φυτικές πρωτεϊνες (έχει 4,8 γρ. πρωτεϊνη ανά 100 γρ) και δεν έχει ζάχαρη και αλάτι. Για έξτρα γεύση, μπορείς να διαλέξεις με γεύση βανίλια, φράουλα, φραγκοστάφυλο, βερίκοκο ή δαμάσκηνο.
 

4. Πρόσθεσε σκόνη πρωτεϊνης

Μην ξεχνάς τον πιο κλασσικό τρόπο: να προσθέσεις πρωτεϊνη μέσω μίας σκόνης πρωτεϊνης. Μια δοκιμασμένη είναι η Vivo Perform Raw Plant Protein and BCAA powder, η οποία έχει 25γρ φυτικής πρωτεινής σε κάθε κουταλιά (από αρακά, κάνναβη, χλορέλα και σπιρουλίνα). Επίσης έχει και διάφορες γεύσεις!