Εξεταστική και διατροφή: Τι να φας για καλύτερη μνήμη και ενέργεια που διαρκεί

Διαμόρφωσε την καθημερινή σου διατροφή για να έχεις το καλύτερο boost στο διάβασμα και την επίδοσή σου στη σχολή

Κείμενο: Ναταλία Πετρίτη



Η εξεταστική του Σεπτέμβρη δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί, ενώ το διάβασμα θα συνεχιστεί και στην αρχή των μαθημάτων, γεγονός που θέλει τη μνήμη σου να είναι στα καλύτερά της, αλλά και να έχεις ενέργεια στο φουλ. Συνέχισε να διαβάζεις, λοιπόν, για να δει ποιες τροφές μπορούν να σταθούν σύμμαχοί σου στο project «διάβασμα» και να τις προσθέσεις στην καθημερινή σου διατροφή άμεσα.

Καστανό ρύζι

Το καστανό ρύζι περιέχει GABA (γ-αμινοβουτυρικό οξύ), ένα αμινοξύ που συμβάλλει στην πρόληψη των προβλημάτων μνήμης και μπορεί να σε βοηθήσει στη χαλάρωση, αλλά και την καθαρότερη σκέψη.

Φουντούκια






Η υψηλή περιεκτικότητα των φουντουκιών σε βιταμίνη Ε προστατεύει από διαταραχές της μνήμης. Μπορείς να τα καταναλώσεις στο πρωινό σου ή σαν ενδιάμεσο σνακ μέσα στην ημέρα.

Αβγό

Το αβγό διαθέτει υψηλή περιεκτικότητα σε χολίνη, μια μορφή βιταμίνης του συμπλέγματος Β, απαραίτητης για τη λειτουργία της φαιάς ουσίας και την παραγωγή ενέργειας στον εγκέφαλο. Απλά κατανάλωσέ τα βραστά, ποσέ ή σε ομελέτες και απόφυγε τα τηγανητά για ευνόητους λόγους.

Καστανό ρύζι


Το καστανό ρύζι περιέχει GABA (γ-αμινοβουτυρικό οξύ), ένα αμινοξύ που συμβάλλει στην πρόληψη των προβλημάτων μνήμης και μπορεί να σε βοηθήσει στη χαλάρωση, αλλά και την καθαρότερη σκέψη.

Αχλάδι

Το αχλάδι περιέχει μεγάλη ποσότητα κερκετίνης, ενός αντιοξειδωτικού που προσφέρει προστασία από την εγκεφαλική εκφύλιση. Είναι ιδανικό για να τρώγεται ωμό σαν σνακ μέσα στην ημέρα, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε αρκετές υγιεινές συνταγές γλυκών.

Καφές

Ο καθημερινός καφές μπορεί να κρατάει τον εγκέφαλό μας σε φόρμα, προσφέροντάς μας καλύτερη λειτουργία της μνήμης. Αρκεί να μην ξεφεύγουμε στην ποσότητα, μιας που αυτός μπορεί να δημιουργήσει στομαχικά προβλήματα ή να φέρει αϋπνία.