Ευρωπαϊκό «άνοιγμα» του γνωστού social media


Ευρωπαϊκό «άνοιγμα» του γνωστού social media

 

Σε 12 νέες ευρωπαϊκές αγορές επεκτείνεται το Twitter, μεταξύ των οποίων η Αυστρία, η Βοσνία, η Βουλγαρία, η Κροατία, η Τσεχία, η ΠΓΔΜ, η Ρουμανία, η Σερβία, η Σλοβενία, η Ουκρανία και η Πορτογαλία.

 

Στόχος είναι να αυξήσει τη διείσδυσή του στον πληθυσμό και να κερδίσει περισσότερους χρήστες.

 

Στη Ρουμανία, για παράδειγμα, το Twitter μετρά λιγότερους από 100.000 χρήστες, σε αντίθεση με το Facebook, το οποίο έχει περισσότερους από 6,5 εκατ. χρήστες.