Η αλήθεια είναι βέβαια ότι τις δύο προηγούμενες φορές που το έπαθε αυτό έκλαψαν ταμεία και παραγωγοί


Βέβαια τις δύο προηγούμενες φορές που το έπαθε αυτό έκλαψαν ταμεία και παραγωγοί μιας και το Filth and Wisdom του 2008 ακόμα το έχουν για ανέκδοτο στο Rotten Tomatoes: έκανε εισιτήρια μόλις 250.000 δολαρίων ενώ δεν είχε πολύ καλύτερη τύχη το WE του 2011 που αν σας πέρασε απαρατήρητο είναι διότι δεν το κατάλαβε κανείς όταν βγήκε.

 

Αυτή τη φορά το σχέδιο της Madonna έχει στο επίκεντρο της το βιβλίο της Rebecca Walker "Ade: A Love Story".

 

Το σίγουρο είναι ότι το βιβλίο είναι πραγματικά της αρεσκείας της και όχι κάποιο όχημα που βρήκε για να ανοίξει πόρτες παραγωγών και αργότερα των box offices. Τον προηγούμενο χρόνο η Madonna είχε ποστάρει όχι μόνο το εξώφυλλο του βιβλίου σε προσωπικές της ιστοσελίδες αλλά συνόδευε τις αναρτήσεις με φράσεις θαυμασμού ενώ παρότρυνε τους οπαδούς της να το διαβάσουν επί πρόκειται για μια «θαυμάσια ερωτική ιστορία» όπως έγραφε χαρακτηριστικά...