Ιστορίες από τα παρασκήνια...


 

Ιστορίες από τα παρασκήνια...

 

Οι διαφορές των καλλιτεχνών με τα στούντιο του Χόλιγουντ είναι γνωστές και αρκετά συχνά έχουμε το φαινόμενο των backstage ιστοριών για το πώς οι παραγωγοί αλλοίωσαν κάτι που πίστευαν ότι θα τους εμποδίσει να εισπράξουν τα προβλεπόμενα κέρδη. Τα soundtracks των ταινιών πολύ συχνά μπαίνουν κι αυτά στο παιχνίδι, με γνωστά κομμάτια και γνωστούς καλλιτέχνες να απορρίπτονται από μεγάλες παραγωγές.

 

Να μερικά παραδείγματα high profile απορρίψεων:

 

ED SHEERAN – I SEE FIRE

 

Ένα από τα πιο αγαπητά στο κοινό τραγούδια της χρονιάς που μας πέρασε, ανήκει στον Ed Sheeran. Το I See Fire, ή για την ακρίβεια η πρώτη εκδοχή του, είχε προταθεί μαζί με δυο ακόμα τραγούδια του για τα σάουντρακ του Twilight και μετέπειτα του Catching Fire.

 

Μετά από δυο απορρίψεις, το τραγούδι κατέληξε τελικά στους τίτλους τέλους του The Hobbit: The Desolation of Smaug κερδίζοντας τις εντυπώσεις και στερώντας από το Hunger Games μια από τις πιο κατάλληλες μπαλάντες που θα μπορούσε να βρει για το 2ο μέρος του.

 

 

{youtube}2fngvQS_PmQ{/youtube}

 

 

RZA – MIAMI VICE THEME

 

Ο RZA των Wu-Tang είχε αναλάβει το 2006 την επιμέλεια του soundtrack για το τότε πολυαναμενόμενο ριμέικ του Miami Vice. Λίγο μετά την επίσημη έναρξη της συνεργασίας, ο RZA και η εταιρία παραγωγής τσακώθηκαν, με τον πρώτο να αποχωρεί από το πρότζεκτ. Τελικά η ταινία βέβαια πάτωσε, οπότε τουλάχιστον γλίτωσε τον χρόνο του, ενώ από τη δουλειά του μέχρι την αποχώρηση, έχει μείνει μόνο ένα ακυκλοφόρητο instrumental 52 δευτερολέπτων.

 

{youtube}Gw2UP06h1MY{/youtube}

 

 

PIXIES – BAM THWOCK

 

Το reunion των Pixies το 2004 ξεκίνησε με όχι και τον καλύτερο τρόπο. Και ίσως αυτό να οφείλεται στο ότι η πρώτη τους επιλογή πριν ξεκινήσουν το μετέπειτα sold out world tour τους, ήταν να ηχογραφήσουν το Bam Thwock για το Shrek 2, σε μια εποχή που το Shrek επανέφερε το I’m a Believer. Οι παραγωγοί όμως δεν ενδιαφέρθηκαν ούτε για την επανένωση του συγκροτήματος ούτε για το καινούριο τους τραγούδι, με αποτέλεσμα το bam thwock να παραμείνει στο ράφι.

 

{youtube}QDOOpNHXc6o{/youtube}

 

 

ALEX NORTH – 2001: A SPACE ODYSSEY OST

 

Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς πώς θα ήταν η Οδύσσεια του Διαστήματος χωρίς το κλασσικό πλέον σάουντρακ της. Το 1968 όμως, αφότου η ταινία είχε ολοκληρωθεί, η αρχική επιλογή στη μουσική ήταν αυτή του Άλεξ Νορθ. Ο Στάνλεϊ Κιούμπρικ όμως αποφάσισε τελευταία στιγμή να αλλάξει ολόκληρο το μουσικό κομμάτι λίγο πριν την πρώτη προβολή με αποτέλεσμα ο Νορθ να το μάθει κατά την πρώτη του θέαση στην πρεμιέρα της ταινίας.

 

{youtube}ekDscvvYOFg{/youtube}

 

 

PULP – TOMORROW NEVER LIES

 

Κάθε ταινία σχεδόν του πράκτορα 007 έχει κι από μια περίπτωση γνωστού ονόματος που ηχογράφησε τραγούδι για το κύριο theme song και η εταιρία του έριξε άκυρο. Από τον Alice Cooper στο The Man With The Golden Gun ως τις Dionne Warwick και Shirley Bassey με παρόμοιες εκτελέσεις του Mr. Kiss Kiss, Bang Bang για το Thunderball.

 

Στο Tomorrow Never Dies, πολλοί καλλιτέχνες κατέθεσαν τα τραγούδια τους για επιλογή, με τους Pulp να κάνουν την πιο αξιόλογη προσπάθεια. Τελικά, οι περισσότεροι κατάφεραν να μπουν στους τίτλους τέλους και το κεντρικό κομμάτι δόθηκε στη Sheryl Crow, με τους Pulp να βλέπουν το αύριο να πεθαίνει.

 

{youtube}oHpH-iziTho{/youtube}

 

FRANK OCEAN – WISE MAN

 

Στην τελευταία ταινία του Ταραντίνο, Django Unchained, οι θεατές θα άκουγαν, μέχρι και την τελευταία στιγμή, την ιδιαίτερη και δυνατή μπαλάντα του Frank Ocean, η οποία τελικά δεν κατάφερε να μπει στην ταινία. Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως, με απόλυτο σεβασμό προς τον καλλιτέχνη, ο Ταραντίνο εξήγησε ότι το τραγούδι του Ocean ήταν φανταστικό και ποιητικό από κάθε άποψη, όμως δεν υπήρχε η κατάλληλη σκηνή για να χωρέσει, οπότε προτίμησε να το αφαιρέσει απ’ το να το βάλει απλά και μόνο για να μπει, για να μην υποβαθμίσει την προσπάθεια του.

 

{youtube}1di8hGHibYw{/youtube}