Social media: Τι τρώνε οι Millenials;

Τι συζητούν online;

Κείμενο: Βασιλεία Μαξακούλη

Οι Millenials παρουσιάζουν ποικιλομορφία στα γούστα τους, όπως κάθε άλλη γενιά ή ομάδα ανθρώπων. Μέσα από τα social media όμως, ξεχωρίζουν κάποιες τάσεις που φαίνονται από τις διαδικτυακές συζητήσεις των νέων σχετικά με το φαγητό.

1)Πρόχειρα-αλλά υγιεινά-φαγητά

Οι Millenials ενδιαφέρονται για την άνεση, όμως δεν θέλουν να καταναλώνουν σκουπίδια συνεχώς. 
Αντί για αυτό, επιλέγουν φαγητά υψηλής ποιότητας που δεν απαιτούν πολύ χρόνο στην προετοιμασία ή την παραγγελία και δεν αδειάζουν αμέσως τον τραπεζικό σου λογαριασμό. 


Αποτελεί μεγάλη ευκαιρία για τα brands φαγητού, ο συνδυασμός άνεσης και υγείας, καθώς οι νέοι διατίθενται να πληρώσουν παραπάνω για να πάρουν αυτό που επιθυμούν.

2)Υψηλής πρωτεΐνης-Λίγων θερμίδων Σνακ

Υπάρχει ένα ευρύ ενδιαφέρον για τους Millenials σε σνακ, που εμπεριέχουν υψηλή δόση πρωτεΐνης και διατηρούν χαμηλό θερμιδικό δείκτη, όπως είναι οι ξηροί καρποί, τα αποξηραμένα φρούτα  και το καθαρό κρέας.

Αυτό αντανακλά τη δέσμευση σε έναν δραστήριο τρόπο ζωής και τη συνειδητοποίηση ότι οι Millenials δεν χρειάζεται να αποφεύγουν εντελώς τα φαγητά που τους αρέσουν για να είναι υγιείς. 

3)Υψηλής ποιότητας, παγωμένα φαγητά

Αυτό μπορεί να σε εκπλήξει στην αρχή, όμως οι Millenials δίνουν πραγματικά πολλή προσοχή στα παγωμένα φαγητά υψηλής ποιότητας. 

Ευτυχώς, οι εταιρείες τροφίμων αρχίζουν να βλέπουν την προοπτική σε αυτή την αγορά. Αντί να πρέπει να επιλέξουν μέσα από μια περιορισμένη ποικιλία από πίτσες σε χαρτόνι και δείπνο δίπλα στην τηλεόραση, τώρα υπάρχουν πολλά θρεπτικά και ελκυστικά παγωμένα φαγητά διαθέσιμα.
Και πάλι, ένα μεγάλο μέρος αυτής της τάσης σχετίζεται με την άνεση. Τα παγωμένα φαγητά μπορεί να αποτελούν έναν εύκολο τρόπο να βοηθήσουν στη διαχείριση ενός πολυάσχολου τρόπου διαβίωσης, κυρίως για όσους δεν έχουν χρόνο να προετοιμάσουν ένα φαγητό από το μηδέν.

4)Προϊόντα με ελάχιστα περιβαλλοντικά ίχνη

Παρατηρείται μεγάλη ανησυχία απέναντι στην περιβαλλοντική ανάμειξη στις διατροφικές επιλογές. Αυτό σημαίνει επιθυμία για περιορισμό των αποβλήτων και του περιτυλίγματος και αναζήτηση αειφόρων προϊόντων με μειωμένη περιβαλλοντικά ίχνη.

Είναι πολύ σημαντικό για τις βιομηχανίες φαγητού και ποτού, να κατανοήσουν τις τάσεις των Millenials, προκειμένου να εξυπηρετήσουν καλύτερα τους καταναλωτές τους και να ξεχωρίσουν σε μια προσοδοφόρα αγορά.


Πηγή: https://www.linkfluence.com/blog/millennial-food-trends-what-do-millennials-eat