Η διατροφή είναι τρόπος ζωής


Υπάρχουν αρκετές συλλογικές αξίες, που φαίνεται ότι καθορίζουν τους millenials σαν μια γενιά καταναλωτών. Αυτές δεν περιορίζονται αποκλειστικά στις διατροφικές προτιμήσεις, αλλά αφορούν ένα εύρος βιομηχανιών, όπως είναι η μόδα, τα χόμπι, ακόμα και ο τουρισμός. Ας τις εξετάσουμε λοιπόν μία προς μία.

1)Επιθυμία για προσαρμογή

Όπως αναφέρει η Washington Post: "Οι Millenials δεν θέλουν το ίδιο λυπηρό burger, που τρώνε όλοι. Θέλουν να προσαρμόσουν τη γεύση και να προσωποποιήσουν το γεύμα τους". Φαίνεται ότι η νέα γενιά προτιμά περισσότερο ευέλικτες διατροφικές εμπειρίες και εκτιμούν τα εστιατόρια, τα οποία ενδιαφέρονται για τις διαιτητικές τους ανάγκες.
Για τον λόγο αυτό,κάποια brands, όπως είναι το Chipotle and Shake Shack, επιτρέπουν στους πελάτες να παίρνουν ό,τι ακριβώς θέλουν.



2)Μια επαναπροσδιορισμένη έννοια της άνεσης, εστιασμένη στον πολυάσχολο τρόπο ζωής

Σε αντίθεση με τη δημοφιλή εικόνα των χαλαρών νέων, που όλη μέρα είναι κολλημένοι μπροστά από μία οθόνη, οι αποδείξεις προτείνουν ότι οι Μillenials ίσως να είναι η πιο εργατική γενιά που υπάρχει. 
Με τη δέσμευση τους στη δουλειά, το ενεργητικό lifestyle, την έντονη ζωή και την κοινωνικοποίηση, οι Millenials είναι αρκετά απασχολημένοι. Με δεδομένο αυτόν τον φρενήρη ρυθμό ζωής, δεν μας εκπλήσσει που αυτή γενιά ενδιαφέρεται πολύ για την άνεση και την ταχύτητα- κυρίως όταν πρόκειται για φαγητό. 
https://uk.deliveroo.news/news/amazon-leads-series-g.html
Αυτή η προτίμηση για την ταχύτητα εξηγεί την αστρική αύξηση των υπηρεσιών delivery, όπως για παράδειγμα το e-food και ο Deliveras.

3)Mια γενική ενασχόληση με την ευεξία

Μην αφήνετε την προτεραιότητα στην άνεση να σας ξεγελάσει. Οι Millenials εξακολουθούν να δίνουν μεγάλη βαρύτητα στον υγεινό τρόπο ζωής, την ισορροπημένη διατροφή και τη γενικότερη ευεξία.

Η ευεξία αναφέρεται σε μια υγιή και ικανοποιητική ζωή. Όταν πρόκειται για τους Millenials, η έννοια αυτή μεταφράζεται με το να παίρνουν καλύτερες αποφάσεις γύρω από τη διαίτα, τη διατροφή και την άσκηση.

4)Προτεραιότητα στα διαφανή και αειφόρα brands

Παρατηρείται μια προτίμηση για διαφανείς και αειφόρες σχέσεις ανάμεσα στους Millenial καταναλωτές και τα brands, κυρίως όταν πρόκειται για περιβαλλοντικές προκλήσεις, όπως η κλιματική αλλαγή ή θέματα γύρω από την εργασία. 
Οι αξίες των Millenials έχουν στρέψει τη σημασία προς την αυθεντικότητα όσον αφορά την αλληλεπίδραση με τα brands, μία τάση που έχει την προοπτική να διαταράξει πολλούς μεγάλους παίκτες της βιομηχανίας φαγητού και ποτού.