Spotify:5 παγκόσμιες τάσεις των Millenials και της γενιάς Z

Culture Next Trends στην ψηφιακή μουσική

Κείμενο: Βασιλεία Μαξακούλη

Σε μια πρόσφατη έρευνα, το Spotify αποκάλυψε 5 σημαντικές παγκόσμιες τάσεις, που μπορούν να βοήθησουν τους δημιουργούς περιεχομένου και τους marketers να συνδεθούν καλύτερα με τα σημαντικά, νέα, καταναλωτικά γκρουπ.
To πρώτο ετήσιο "Culture Next Trends Report" συγκέντρωσε δεδομένα από 4.000 ερωτηθέντες από 15 έως 37 ετών στην Αυστραλία, τις Φιλιππίνες, το Μεξικό, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία και τις ΗΠΑ.




Δες εδώ τις 5 καθοριστικά χαρακτηριστικά των Millenials: 

1)Όλα τα συναισθήματα

Η Γενιά Z και οι Μillenials είναι σε άμεση επαφή με τα συναισθήματα τους και δεν φοβούνται να εκφραστούν. Οι μισοί από τους ερωτηθέντες ανέφεραν ότι αισθάνονται μία έντονη σύνδεση όταν μοιράζονται συναισθήματα, συμπεριλαμβανομένου της θλίψης και της μοναξιάς.

2)Μπάντα με άλλους

Πιστεύουν ότι η μουσική επιτρέπει στους ανθρώπους να συνδέονται μεταξύ τους και με διαφορετικούς πολιτισμούς, καθώς ακούν περισσότερη διεθνή μουσική από οποιαδήποτε άλλη δημογραφική ομάδα. Επίσης, το 40% των συμμετεχόντων δήλωσαν ότι βλέπουν τους εαυτούς τους περισσότερο σαν παγκόσμιους πολίτες παρά σαν μέλη της δικής τους χώρας.

3)Υποσυνείδητη έλξη

Η ψηφιακή ζωή επηρεάζει την πραγματική ζωή αυτών των ομάδων κι η ανακάλυψη-νέων εμπειριών, χόμπι, ιδεών- αποτελεί κλειδί. 1 στους 4 ερωτηθέντες είπαν ότι η κουλτούρα δεν επηρεάζεται από μία μόνο δύναμη, αλλά από όλες τις δυνάμεις, όπως είναι οι πολιτικοί, τα brands και οι διάσημοι.

4)PolyFly

Η πολιτική είναι σημαντική για τη Γενιά Z και τους Millenials. Σχεδόν 7 στους 10 (68%) δήλωσαν ότι τα brands πρέπει να προωθούν πιο προοδευτικές αξίες και να παίζουν έναν πιο σημαντικό ρόλο στην κοινωνία.

5)Ήχος περιβάλλοντος

Χρησιμοποιούν τον ήχο σαν μια διέξοδο από τις οθόνες, σύμφωνα με το 56% των ερωτηθέντων. Ο ήχος είναι ακόμη ένα τεράστιο μέρος της καθημερινής τους ζωής, κι όχι απλά ένας θόρυβος στο background.