4 tips για να μπεις στην ίδια φάση με αυτή των millennials


Περίπου 46% των millennials χρησιμοποιεί το Instagram αυτή την στιγμή. Ναι, αυτή την στιγμή. Στην digital age που ζούμε είναι σχεδόν απίθανο πια, να γνωρίσεις έναν άνθρωπο που να μην χρησιμοποιεί την εν λόγω κοινωνική πλατφόρμα. Είναι από τις πιο διάσημες αυτή την στιγμή, γιατί πολύ απλά προσφέρει δύο σημαντικά πράγματα: εικόνα και αμεσότητα.

Αλλά είναι πάρα πολλοί ακόμη λόγοι που ασχολείται ένας άνθρωπος με το Instagram. Ένας επιχειρηματίας μπορεί να διαφημίσει την δουλειά του μέσα από αυτό και ένας millennial το lifestyle του. Εσύ λοιπόν, τι κάνεις με το Instagram; Γιατί δεν είναι μόνο θέμα το πόσους followers έχεις (είναι λίγο irrelevant αυτό, αν σκεφτείς ότι το μεγαλύτερο μέρος των χρηστών του, αγοράζει τους ακόλουθούς του), αλλά κυρίως το content που προσφέρεις.

Είναι μερικά πράγματα που είναι σημαντικό να έχεις στο νου, για ένα καλύτερο αποτέλεσμα. Αυτό φυσικά, αν θες να μπεις και εσύ λίγο πιο κοντά στον κόσμο των millennials. Και πίστεψέ με, είναι ωραίος αυτός ο κόσμος.

Τα παρακάτω 4 tips λοιπόν, θα σε βοηθήσουν να κάνεις βελτιστοποιήσεις το υλικό σου στο Instagram και να αποκτήσεις ένα πολύ καλύτερο profile, «παρέα» και μερικούς followers και likes παραπάνω…

#1. I got pixeled

Είναι σημαντικό όχι μόνο το περιεχόμενο αλλά και η ανάλυση των φωτογραφιών σου να είναι καλή. Διαφορετικά «χάνεται» η φωτογραφία. Απλά τα πράγματα.

 #2. Be current

Από τα hashtags αλλά και το content των φωτογραφιών και των Instagram Stories σου είναι σημαντικό να έχουν μια επικαιρότητα. Αν για π.χ. είναι μια γιορτή ή ένα hashtag έχει γίνει viral, αξιοποιώντας τα θα έχεις μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στο προφίλ σου.

 #3. To spam or not to spam?

Είναι σημαντικό να μην «σπαμάρεις» το Instagram με υλικό σε καθημερινή βάση. Ανεβάζοντας φωτογραφίες 1-2 φορές ανά τις δύο εβδομάδες, επιτρέπεις στα post σου να κυκλοφορήσουν λίγο στην πλατφόρμα και να μαζέψεις ακόμη περισσότερα likes.

#4. Get real or get lost

Είναι σημαντικό το υλικό σου να είναι «εσύ», να είναι αληθινό. Να έχει μια ταυτότητα και να αποτυπώνει τις πραγματικές σου στιγμές, εμπειρίες ή απόψεις. Έτσι θα «τραβήξεις» μόνο τον σωστό κόσμο στο προφίλ σου, κάτι που εκτιμάνε και πολλοί millennials.