Η νέα εφαρμογή του Facebook είναι άκρως επαγγελματική και στοχεύει στην εταιρική επικοινωνία.


Τώρα μπορείς να χρησιμοποιείς το Facebook εν ώρα εργασίας, αλλά.. για την ίδια την εργασία! Μετά από δύο χρόνια ιδιωτικών δοκιμών, το Facebook έβγαλε στην αγορά την εφαρμογή  Workplace, γνωστό και ως Work, που δείχνει ότι μπορεί να γίνει ένα ισχυρό εργαλείο επαγγελματικής επικοινωνίας και διασύνδεσης. Το προϊόν είναι παρόμοιο με το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο που χρησιμοποιείται καθημερινά από ένα δισεκατομμύριο χρήστες παγκοσμίως. Η συγκεκριμένη εφαρμογή, ωστόσο, επικεντρώνεται στη σύνδεση των χρηστών με τους συναδέλφους τους, ενώ πλέον χρεώνει ένα ποσό ανά χρήστη.

Το Work έχει σχεδιαστεί για να χρησιμοποιείται από τις εταιρείες επικοινωνίας γραφείου. Προς το παρόν, η σύνδεση στην νέα εφαρμογή και την προσωπική σας σελίδα στο Facebook θα γίνονται ξεχωριστά. Μια σημαντική διαφορά είναι ότι στον λογαριασμό σας στην εφαρμογή αυτή δεν θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις, με τον γνωστό τρόπο που συμβαίνει με τον προσωπικό σας λογαριασμό στο Facebook. Πράγμα που σημαίνει ότι εδώ ξεχάστε τις φωτογραφίες αγκαλιά με το κατοικίδιο και τα ποστ με καψουροτράγουδα.

facebookwork750.png

 

Η ιδέα του Work επικεντρώνεται στην ανταλλαγή μηνυμάτων και στην επικοινωνία εργασιακών ομάδων. Το προφίλ του κάθε συνεργάτη αντλεί στοιχεία από την εταιρεία, όπως τον τίτλο και τα στοιχεία επικοινωνίας. Η εφαρμογή δεν θα περιλαμβάνει εργαλεία για τη δημιουργία εγγράφων όπως έχει η Microsoft ή η Google. Επίσης, με τη δημιουργία λογαριασμού στο Work, μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή για iPhone ή Android για να αποκτήσετε πρόσβαση από το κινητό σας.

Σκοπός της εφαρμογής είναι να συνδέει όλους τους συνεργάτες στην εταιρεία σας. Όπερ σημαίνει ότι βοηθά στη δημιουργία ομάδων εργασίας και στην επικοινωνία για να μοιράζεστε σχόλια και ενημερώσεις σχετικά με τα πρότζεκτ σας, καθώς και στην ενημέρωση όλων για τα τρέχοντα θέματα της εταιρείας. Ο λογαριασμός που δημιουργείτε στο Work και το περιεχόμενό του είναι ορατά αποκλειστικά σε άτομα της εταιρείας σας και είναι ξεχωριστά από τον προσωπικό λογαριασμό σας.

Το Facebook έχει ήδη περισσότερες από 1.000 εταιρείες που χρησιμοποιούν το λογισμικό, ανάμεσά τους το Starbucks και το Booking.com. Οι επιχειρήσεις αυτές εντάχθηκαν κατά τη διάρκεια των ιδιωτικών δοκιμών και μέχρι στιγμής έχουν χρησιμοποιήσει την εφαρμογή δωρεάν. Σύντομα, όμως, θα πρέπει όσοι την χρησιμοποιούν να πληρώνουν κανονικά, αν και μέχρι στιγμής δεν έχει ξεκαθαριστεί πότε θα ξεκινήσει η επί πληρωμή χρήση.