Αν ψήνεσαι κι εσύ να ξεκινήσεις να ασχολείσαι, ίσως ήρθε η στιγμή!


Σε ανακοινώσεις προχώρησε πρόσφατα το YouTube σύμφωνα με τις οποίες ο διαδικτυακός κολοσσός σκοπεύει να διευκολύνει τους ανερχόμενους δημιουργούς περιεχομένου που επιλέγουν την πλατφόρμα του στο να εντάσσονται ευκολότερα στο Πρόγραμμα Συνεργατών του (YPP), αποκτώντας έτσι πρόσβαση σε διάφορες monetization λειτουργίες. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία μείωσε τα κριτήρια επιλεξιμότητας για το πρόγραμμα, επιτρέποντας σε περισσότερους χρήστες να πληρούν τις προϋποθέσεις και να κερδίζουν χρήματα από το περιεχόμενό τους.

Έτσι, σύμφωνα με το YouTube, τα νέα κριτήρια επιλεξιμότητας για το YPP είναι τα εξής:

- Να διαθέτει το κανάλι 500 συνδρομητές.

- Να διαθέτει το κανάλι 3 δημόσιες μεταφορτώσεις τις τελευταίες 90 ημέρες.

- Να διαθέτει το κανάλι είτε 3.000 ώρες παρακολούθησης τον τελευταίο χρόνο, είτε 3 εκατομμύρια προβολές σε Shorts τις τελευταίες 90 ημέρες.

Προηγουμένως, τα κριτήρια επιλεξιμότητας ήταν τα εξής:

- Να διαθέτει το κανάλι τουλάχιστον 1.000 συνδρομητές

- Να διαθέτει το κανάλι είτε 4.000 ώρες παρακολούθησης τον τελευταίο χρόνο, είτε 10 εκατομμύρια προβολές σε Shorts τις τελευταίες 90 ημέρες.

Τα νέα κριτήρια θα ισχύουν αρχικά για τους δημιουργούς περιεχόμενου που κατοικούν στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τον Καναδά, την Ταϊβάν και τη Νότια Κορέα, με το YouTube να σχεδιάζει να εφαρμόσει τις αλλαγές και σε άλλες χώρες του κόσμου.

Το YouTube αναφέρει από την πλευρά του ότι οι ανανεωμένες και μειωμένες απαιτήσεις θα βοηθήσουν περισσότερους δημιουργούς περιεχομένου να κερδίζουν χρήματα από την παρουσία τους στην πλατφόρμα, ιδιαίτερα όσοι δημιουργούν Shorts.

Η εταιρία έχει επενδύσει αρκετά χρήματα στα Shorts το τελευταίο διάστημα, με στόχο τον ανταγωνισμό με άλλα μέσα, όπως το επιτυχημένο TikTok. Ανάμεσα στα μέτρα που έχει λάβει προς αυτή την κατεύθυνση είναι και ένα ταμείο 100 εκατομμυρίων δολαρίων για τους δημιουργούς Shorts, ενώ η εταιρεία έχει επίσης επενδύσει περισσότερα από 30 δισεκατομμύρια δολάρια σε δημιουργούς περιεχομένου, καλλιτέχνες και εταιρείες μέσων ενημέρωσης τα τελευταία τρία χρόνια.

Αν ψήνεσαι λοιπόν κι εσύ να ξεκινήσεις να ασχολείσαι, ξεκινώντας μια καριέρα TouTuber, ίσως ήρθε η στιγμή!