Ρωτήσαμε το ChatGPT ποιοι πρέπει να φοβούνται την αλματώδη πορεία του ΑΙ και αυτές ήταν οι απαντήσεις του


Θυμάσαι τις αγνές εποχές προτού η τεχνητή νοημοσύνη μπει για τα καλά στη ζωή μας, όταν και το να ρωτάς ένα πρόγραμμα «πώς να πετύχουν τα ντολμαδάκια» και να σου απαντά εμπεριστατωμένα αποτελούσε την πιο τρελή σκέψη που θα μπορούσες να κάνεις; Αγχώνεσαι κι εσύ για το πού μπορεί να φτάσει το πράγμα, με την εν λόγω τεχνολογία να μην έχει σταματημό ως προς την ανάπτυξή της και την Ευρωπαϊκή Ένωση να πλανάρει ήδη ένα νομοθετικό φρένο για να μην χαθεί η μπάλα; Ε τότε συνέχισε να διαβάζεις, για εδώ στο Platform το πήγαμε ένα βήμα παρακάτω, ερευνώντας το ποια είναι τα επαγγέλματα που κινδυνεύουν άμεσα από την ανάπτυξη του ΑΙ. Και ποιος καλύτερος να απαντήσει στο ερώτημα από το ίδιο το ChatGPT. Ιδού λοιπόν τι είχε να μας πει.

Τα 10 επαγγέλματα που κινδυνεύουν από την τεχνητή νοημοσύνη σύμφωνα με το ίδιο το ChatGPT

Διαχειριστής εισαγωγής δεδομένων

Καθώς τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης είναι ικανά να αυτοματοποιούν τις εργασίες εισαγωγής δεδομένων, θα υπάρξει μειωμένη ανάγκη για χειριστές εισαγωγής δεδομένων στα επόμενα χρόνια.

Ταμίες Τραπεζών

Με την αυξανόμενη δημοτικότητα της ηλεκτρονικής τραπεζικής, περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν επιλογές ψηφιακής εξυπηρέτησης που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε μείωση του αριθμού των θέσεων ταμείων τραπεζών.

Telemarketers

Τα chatbot του AI και οι βοηθοί φωνής μπορούν να αντικαταστήσουν την ανάγκη για ανθρώπινους τηλεπωλητές, οδηγώντας σε παρακμή ολόκληρο αυτόν τον τομέα.

Ταξιδιωτικοί πράκτορες

Οι ιστότοποι ταξιδιωτικών κρατήσεων που λειτουργούν με τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσαν τελικά να αντικαταστήσουν τους ανθρώπινους ταξιδιωτικούς πράκτορες.

Οδηγοί delivery

Με την ανάπτυξη αυτόνομων οχημάτων, οι εργασίες παράδοσης που απαιτούν ανθρώπινους οδηγούς μπορεί να γίνουν περιττές τα επόμενα χρόνια.

Αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών

Τα chatbot που υποστηρίζονται από AI μπορούν να απαντήσουν στις ερωτήσεις των πελατών και να λύσουν άμεσα παράπονα και απορίες. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε μείωση των θέσεων εργασίας εξυπηρέτησης πελατών.

Εργάτες εργοστασίων

Με την ανάπτυξη των έξυπνων εργοστασίων, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να αυτοματοποιηθούν πλήρως επαναλαμβανόμενες εργασίες όπως η συναρμολόγηση και η διαλογή.

Ασφαλιστές

Με την αύξηση της αυτοματοποιημένης αναδοχής ασφαλίσεων, θα χρειαστούν λιγότερα άτομα για την αναθεώρηση των συμβολαίων και την έκδοση κάλυψης των πελατών.

Αρχειοθέτες

Καθώς περισσότερες εταιρείες κινούνται προς συστήματα δίχως χαρτί, η ανάγκη για τους αρχειοθέτες να διατηρούν και να ανατρέχουν σε έντυπα αρχεία μειώνεται.

Λογιστές

Με την ανάπτυξη λογιστικού λογισμικού με τεχνητή νοημοσύνη, ενδέχεται να υπάρχει μειωμένη ζήτηση για ανθρώπινους λογιστές σε εργασίες όπως η εισαγωγή δεδομένων και η τήρηση βιβλίων.