Ρούλα Ναούμ (νέοι που επιχειρούν): Το όραμα μας είναι να γίνουμε η κορυφαία ιστοσελίδα για τους καταναλωτές στην Ελλάδα.

Μας  μιλάει για το The Consumer Spot, την «πρώτη» γραμμή άμυνας απέναντι στην καταναλωτική πίεση που ασκείται πάνω στους καταναλωτές καθημερινά.

Κείμενο: Παναγιώτης Λουκάς

Τι συμβαίνει όταν οι καταναλωτές παίρνουν πολλές φορές σημαντικές αποφάσεις που βασίζονται σε παρορμήσεις ή ανεπαρκή γνώση για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που αγοράζουν; Στις περιπτώσεις αυτές, οι αποφάσεις τους οδηγούν σε όχι ακριβώς βέλτιστες αγορές, με αποτέλεσμα να σπαταλούν πολύτιμο χρήμα που θα μπορούσε να είχε διατεθεί διαφορετικά. Η Ρούλα Ναούμ δημιούργησε το The Consumer Spot που έχει στόχο να ενδυναμώσει τους καταναλωτές με την παροχή των απαραίτητων γνώσεων και δεξιοτήτων που χρειάζονται για να επιλέξουν τα κατάλληλα προϊόντα και υπηρεσίες, με στόχο την εξοικονόμηση χρημάτων χωρίς περικοπές στον υπάρχοντα τρόπο ζωής τους. Για το The Consumer Spot μιλήσαμε με την Ρούλα Ναούμ. Διαβάστε τα όσα ενδιαφέροντα είπε στον Παναγιώτη Λουκά.

Όπως οι μεγαλύτερες εφευρέσεις ήταν αποτέλεσμα βασικών αναγκών, έτσι και η ιστοσελίδα μας ήταν η απάντηση σε μια ανάγκη, την ανάγκη να τα βγάλουμε πέρα μετά την οικονομική κρίση που έπληξε την Ελλάδα το 2010 και διήρκεσε μια δεκαετία και την επακόλουθη πανδημία που καθυστέρησε τα πράγματα να γίνουν καλύτερα. Με την αύξηση των τιμών, είτε πρόκειται για την ενέργεια είτε για τα ενοίκια είτε ακόμη και για τα βασικά αγαθά και υπηρεσίες, προσδοκούμε ότι κάθε καταναλωτής θα επισκεφθεί την ιστοσελίδα μας αναζητώντας συμβουλές και εργαλεία που θα τον βοηθήσουν να βελτιώσει ή απλώς να διατηρήσει το βιοτικό του επίπεδο υπό το πρίσμα του αυξανόμενου κόστους ζωής.

Η ιστοσελίδα μας απευθύνεται σε καταναλωτές όλων των ηλικιών, από τον φοιτητή που σκέφτεται το μέλλον του/της μέχρι τον συνταξιούχο που ζει από τη σύνταξή του/της. Καθώς ζούμε σε μια καταναλωτική κοινωνία, περιτριγυρισμένοι από κάθε είδους διαφήμιση που μας παρασύρει να θέλουμε να ξοδεύουμε όλο και περισσότερα για αναγκαία και περιττά προϊόντα και υπηρεσίες, συχνά βρισκόμαστε με έλλειμμα χρημάτων και απογοητευμένοι. Πολλοί πιστεύουν ότι για να ξοδέψουν περισσότερα, πρέπει να κερδίσουν περισσότερα χρήματα, κάτι που δεν είναι κάτι εύκολο να γίνει. Ωστόσο, πόσες δουλειές μπορεί κανείς να κάνει ή πόσες αυξήσεις μπορεί να πάρει μέσα σε ένα χρόνο; Είναι πολύ πιο εύκολο και αρκετά αποτελεσματικό να μειώσει κανείς τις δαπάνες του προκειμένου να αυξήσει το εισόδημά του. Στο The Consumer Spot, παρέχουμε στους αναγνώστες μας τις πληροφορίες, τα μέσα και τα εργαλεία όχι μόνο για να αυξήσουν το εισόδημά τους αλλά και για να μειώσουν τις δαπάνες τους, διατηρώντας την ίδια ποιότητα ζωής. 

284275407_131879002788702_8222687555843433650_n

Ο στόχος μας είναι η ενδυνάμωση των καταναλωτών που ζουν ή απλώς επισκέπτονται την Ελλάδα, παρέχοντάς τους την απαραίτητη γνώση και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να επιλέγουν σωστά αγαθά και υπηρεσίες ώστε να εξοικονομούν χρήματα και την ίδια στιγμή να γνωρίζουν τα βασικά καταναλωτικά δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους και πώς να ενεργούν με γνώμονα αυτά. Το όραμα μας είναι να γίνουμε η κορυφαία ιστοσελίδα για τους καταναλωτές στην Ελλάδα.


Ο τρόπος εργασίας έχει σίγουρα αλλάξει, με την πανδημία να ανοίγει το δρόμο για μια ριζική στροφή προς την πολιτική της εργασίας από το σπίτι. Πολλές εταιρείες το βρίσκουν πιο επικερδές, καθώς μπορούν να εξοικονομήσουν χρήματα από τα ακριβά ενοίκια και πολλοί εργαζόμενοι θεωρούν πιο παραγωγικό να εργάζονται στο δικό τους διαμορφωμένο περιβάλλον. Αλλά, φυσικά, αυτό είναι ένα θέμα που μπορεί να συζητηθεί. Στο The Consumer Spot, προτιμούμε την εργασία στα γραφεία μας, επειδή ανταλλάσσουμε πολλές ιδέες και σχόλια, αλλά μπορούμε πολύ καλά να ανταποκριθούμε και στην εργασία από το σπίτι για τους οκτώ υπαλλήλους μας, καθώς η φύση της εργασίας τους, είτε πρόκειται για επιμέλεια είτε για μάρκετινγκ είτε για διαχείριση, μπορεί να γίνει αποτελεσματικά τόσο εκτός όσο και εντός του χώρου.

Νομίζω ότι η πολιτική της Ελλάδας είναι να ενθαρρύνει τις επενδύσεις και τους επιχειρηματίες και, κατά συνέπεια, προσφέρει πολλά κίνητρα για το σκοπό αυτό. Για να είμαι ειλικρινής, για εμάς δεν ήταν πολύ δύσκολο να δημιουργήσουμε την επιχείρηση. Φυσικά, χρειάστηκε κάποιος χρόνος, αλλά με τη βοήθεια του δικηγόρου και του λογιστικού μας γραφείου, καταφέραμε να τη συστήσουμε σε λιγότερο από ένα μήνα. Η βασική μας πρόκληση ήταν η χρηματοδότηση. Δοκιμάσαμε πολλές πόρτες, αλλά ως νεοφυής επιχείρηση με καινοτόμο και, ως εκ τούτου, ριψοκίνδυνη ιδέα, πολλές μας απέρριψαν. Έτσι, αποφασίσαμε να βάλουμε χέρι στις αποταμιεύσεις μας και να δώσουμε μια ευκαιρία στο όνειρό μας. Περιττό να πούμε ότι θα αντιμετωπίσουμε ξανά αυτό το πρόβλημα στο εγγύς μέλλον, αλλά ελπίζουμε ότι μέχρι τότε οι χρηματοδότες θα αρχίσουν να πιστεύουν σε εμάς.

Οι κύριες προκλήσεις είναι η αύξηση των τιμών των σταθερών δαπανών, από τις πρώτες ύλες έως την ενέργεια, τα ενοίκια γραφείων, τα ενοίκια χώρων στάθμευσης κ.λπ., καθώς και η διαρροή ικανών ατόμων που αναζητούν στο εξωτερικό καλύτερους μισθούς και ευκαιρίες. Επιπλέον, και ειδικά στον τομέα μας, πολλοί συντάκτες προτιμούν να εργάζονται ως ελεύθεροι επαγγελματίες, επειδή αυτό τους βοηθά να αποκομίσουν περισσότερα έσοδα, αλλά για την εταιρεία αυτό αντιπροσωπεύει τόσο υψηλότερο κόστος όσο και μεγαλύτερο ρίσκο, με τον ελεύθερο επαγγελματία να εργάζεται συνήθως με τους δικούς του ρυθμούς.


Όχι, δεν θα άλλαζα τίποτα εαν μπορούσα να γυρίσω πίσω στον χρόνο. Είμαι πολύ ευγνώμων που ζω στην Ελλάδα από το 2013. Είναι αλήθεια ότι έπρεπε να παραιτηθώ από τη δουλειά μου για να το κάνω αυτό, αλλά αυτό ήταν μια ευκαιρία να αφιερώσω περισσότερο χρόνο στην οικογένειά μου και στον εαυτό μου. Έμαθα ελληνικά, άρχισα να γυμνάζομαι και αφιέρωσα χρόνο για να σκεφτώ την επιλογή της καριέρας μου. Κάνοντας αυτό, συνειδητοποίησα ότι αν ποτέ επέστρεφα στη δουλειά, θα ήθελα να έχω τη δική μου επιχείρηση, όσο μικρή κι αν είναι. Βάζω όλες μου τις δυνάμεις σε αυτή την επιχείρηση και δουλεύουμε όλοι πολύ σκληρά για να πετύχει, ώστε σε πέντε χρόνια να είμαστε η ιστοσελίδα αναφοράς για τους καταναλωτές στην Ελλάδα.


Ναι, φυσικά η κρίση δημιουργεί ευκαιρίες. Η απώλεια κάποιου είναι πάντα το κέρδος κάποιου άλλου. Πάρτε για παράδειγμα αυτό που συνέβη κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ενώ πολλές επιχειρήσεις αναγκάστηκαν να κλείσουν, οι προμηθευτές τζελ απολύμανσης και μάσκες ευημερούσαν. Αυτός είναι ο νόμος της αγοράς. Τίποτα δεν χάνεται, απλώς αλλάζει χέρια. Όποιοι μπαίνουν στην αγορά εργασίας θα πρέπει να το κάνουν με ενθουσιασμό και αυτοπεποίθηση. Και θα τους πω το εξής: Εσείς φτιάχνετε την τύχη σας, εσείς δημιουργείτε τις δικές σας ευκαιρίες. Μη σταματάτε στην πρώτη πόρτα που κλείνει μπροστά σας. Πιστέψτε στον εαυτό σας και ο κόσμος είναι δικός σας

https://theconsumerspot.com

 275838708_108621521781117_2149888871603047269_n