Μας μιλάει για την UnboxMyGift, το marketplace για την αγορά δώρων.


Τι γίνεται όταν θέλεις να στείλεις άμεσα ένα δώρο σε ένα αγαπημένο πρόσωπο που διαμένει στο εξωτερικό, γρήγορα και εύκολα, χωρίς επιπλέον χρεώσεις και καθυστερήσεις. Και επιπλέον όταν θέλεις να μπορείς να αγοράσεις online από κάποιο τοπικό κατάστημα της εκάστοτε πόλης το οποίο και θα παρέδιδε το δώρο ανέξοδα και γρήγορα. Μέχρι πρότινος ένα τέτοιο marketplace δεν υπήρχε διαθέσιμο, ώσπου ο Σπύρος Μπάρμπας αντιμετώπισε ένα τέτοιο πρόβλημα και αποφάσισε το πρόβλημα να το κάνει ευκαιρία, ιδρύοντας μαζί με την Λίνα  Μαραμπούτη την UnboxMyGift ένα παγκόσμιο marketplace για την αγορά δώρων. Για την UnboxMyGift μιλήσαμε με τον Σπύρο Μπάρμπα. Διαβάστε τα όσα ενδιαφέροντα είπε στον Παναγιώτη Λουκά.

Το ερέθισμα για την ίδρυση της επιχείρησης ξεκίνησε όταν έχοντας πολλούς φίλους και συγγενείς στο εξωτερικό είχα συχνά την ανάγκη να στείλω κάποιο δώρο σε μια άλλη πόλη. Τότε συνειδητοποίησα, πως δεν υπήρχε άμεσος και εύκολος τρόπος να ικανοποιήσω αυτή την ανάγκη. Ιδανικά θα ήθελα να μπορώ να αγοράσω online από κάποιο τοπικό κατάστημα της εκάστοτε πόλης το οποίο και θα παρέδιδε το δώρο ανέξοδα και γρήγορα. Και έτσι δημιουργήθηκε η ιδέα της UnboxMyGift η οποία και υλοποιήθηκε το 2019 με την προσθήκη της Λίνας Μαραμπούτη CTO & Co-founder. Οι προσδοκίες από την αρχή ήταν μεγάλες καθώς η ύπαρξη της ανάγκης επιβεβαιώνεται σε κάθε ευκαιρία που έχουμε για feedback. Από τους πρώτους κιόλας μήνες ήμασταν σίγουροι ότι είναι αναγκαία πλέον η ύπαρξη ενός marketplace αφιερωμένο στα δώρα και στην συνολική εμπειρία που συνοδεύει την παρουσίαση και την παράδοση ενός δώρου.
 

UnboxMyGift2.jpg

 
Η υπηρεσία απευθύνεται σε όλους τους καταναλωτές παγκοσμίως. Η μόνη προϋπόθεση είναι να θέλουν να στείλουν ένα δώρο σε μια πόλη την οποία καλύπτουμε. Δηλαδή στην οποία έχουμε δίκτυο τοπικών συνεργατών. Οποιοσδήποτε όπου και αν βρίσκετε θα μπορεί να στείλει ένα δώρο στην Αθήνα επισκεπτόμενος το www.unboxmygift.com και αγοράζοντας από τοπικά καταστήματα της Αθήνας.
Τα οφέλη είναι πολλαπλά και έως τώρα δεν παρέχονται από κάποια άλλη υπηρεσία παγκοσμίως.
• Πλέον η διαδικασία αγοράς και αποστολής δώρου στο εξωτερικό γίνεται πολύ πιο απλή.
• Η παράδοση είναι άμεση, σε μόλις δύο ημέρες, ακριβώς στην πόρτα του παραλήπτη.
• Δεν υπάρχουν επιπλέον κόστη παράδοσης, αφού το κατάστημα της Αθήνας παραδίδει μόνο στην Αθήνα και δωρεάν.
• Δεν υπάρχουν καθυστερήσεις παράδοσης καθώς το κατάστημα και ο παραλήπτης διαμένουν στην ίδια πόλη.
• Ο αποστολέας έχει την δυνατότητα να επιλέξει την ακριβή  ημέρα παράδοσης.
• Ο αποστολέας έχει την δυνατότητα να προσθέσει μια κάρτα με τις προσωπικές του ευχές, εντελώς δωρεάν.
• Ο παραλήπτης μπορεί να αλλάξει το δώρο απλά επισκεπτόμενος το κατάστημα.  
• Όλα τα δώρα παραδίδονται σε συσκευασία δώρου, κάτι που δεν εφαρμόζεται σε όλα τα e-shops.
 
Επιπροσθέτως, από την υπηρεσία επωφελούνται και τα τοπικά καταστήματα που αποφασίζουν να πουλήσουν τα προϊόντα τους μέσα από το marketplace μας και να καθιερώσουν την θέση τους στην παγκόσμια αγορά δώρου. Μερικά από τα οφέλη για τους τοπικούς συνεργάτες μας είναι:

• Νέοι πελάτες παγκοσμίως καθώς ο αποστολέας μπορεί να είναι από οποιοδήποτε μέρος της γης.
• Νέοι τοπικοί πελάτες διότι ο παραλήπτης διαμένει στην ίδια πόλη και το ίδιο μπορεί να ισχύει και για τον αποστολέα.
• Νέο online κανάλι πώλησης χωρίς έξοδα διαφήμισης.
• Προώθηση του brand/ της τέχνης / της υπηρεσίας παγκοσμίως.
• Πωλήσεις όλο τον χρόνο.
• Μηδενικό κόστος συμμετοχής στην υπηρεσία.
 
Ο στόχος μας είναι να επεκταθούμε γρήγορα σε νέες αγορές και να αναπτύξουμε το δίκτυο τοπικών συνεργατών μας ώστε να μπορούμε να καλύψουμε την συγκεκριμένη ανάγκη για όσο τον δυνατόν περισσότερους καταναλωτές. Το όραμα μας είναι να γίνουμε το σημείο αναφοράς για την ηλεκτρονική αγορά δώρου παγκοσμίως.

UnboxMyGift3.jpg
 
Η UnboxMyGift ξεκίνησε από την αρχή ως μια “virtual” εταιρεία, με τα στελέχη της να δουλεύουν 100% απομακρυσμένα. Σήμερα η ομάδα αποτελείται από έξι άτομα. Πέντε εκ των οποίων διαμένουν σε πέντε διαφορετικά μέρη της Ελλάδος, και ένα άτομο στο Ντουμπάι. Η απομακρυσμένη εργασία δεν δημιούργησε πότε πρόβλημα στη συνεργασίας μας. Είναι πολύ σημαντικό να λειτουργήσει σωστά, καθώς με παρουσία σε επτά πόλεις η ανάγκη για πρόσληψη ατόμων σε αυτές τις πόλεις είναι επιτακτική. Δεν υπάρχει η έννοια του γραφείου ούτε του ωραρίου, όλες οι εργασίες καταγράφονται ώστε όλα τα μέλη να ενημερώνονται ταυτόχρονα για την πορεία και την είσοδο νέων εργασιών.
 
Μετά από αρκετή έρευνα επιλέξαμε να ιδρύσουμε την επιχείρηση στο Ηνωμένο Βασίλειο καθώς η διαδικασία ίδρυσης ήταν πολύ απλή και γρήγορη και το φορολογικό καθεστώς είναι σταθερό. Θεωρούμε ότι οι αλλαγές που γίνονται το τελευταίο διάστημα στην Ελλάδα είναι προς την σωστή κατεύθυνση και ελπίζουμε στο άμεσο μέλλον η χώρα μας να αποτελεί προορισμό για Έλληνες αλλά και ξένους startuppers δίνοντας περισσότερα κίνητρα, ώθηση αλλά και τα απαραίτητα εργαλεία σε νεοφυείς επιχειρήσεις.  

Η ψηφιοποίηση και η επικράτηση των ηλεκτρονικών μέσων και διαδικασιών είναι κάτι που κάθε επιχείρηση πρέπει να λάβει υπόψη. Το προφίλ του νέου καταναλωτή είναι αρκετά απαιτητικό με αρκετές ανάγκες κυρίως γύρω από την ευκολία και την αμεσότητα με την οποία καλύπτεται η κάθε ανάγκη του. Αυτή η απαίτηση είναι λογική εάν συλλογιστούμε τον όλο και επιταχυνόμενο ρυθμό ζωής.  Μια υπηρεσία, ένα προϊόν, πρέπει να συμβαδίζει με αυτή την ταχύτητα και να αποτελεί την εύκολη λύση και όχι να βασίζεται σε πολύπλοκες και χρονοβόρες διαδικασίες.  Ακόμη, η ανάγκη για συνεχείς ενέργειες marketing είναι πλέον πιο σημαντική από ποτέ, καθώς βλέπουμε συχνά, ωραίες και φρέσκιες ιδέες να πνίγονται και να χάνονται εξ αίτιας του σημερινού βομβαρδισμού από διαφημίσεις και περιεχόμενο. Αναγκαία προϋπόθεση είναι η επαρκής και σταθερή χρηματοδότηση της επιχείρησης, κάτι που πολύ συχνά λείπει από τις νεοσύστατες επιχειρήσεις.   

Δεν υπάρχει κάτι που θα αλλάζαμε στην πορεία μας έως εδώ. Σε πέντε χρόνια θα θέλαμε να έχουμε παρουσία σε περισσότερες από τις μεγαλύτερες πόλεις του κόσμου με ένα εξίσου δυνατό δίκτυο τοπικών συνεργατών και σταθερά αυξανόμενες μηνιαίες πωλήσεις με μια δυνατή ομάδα από περισσότερα στελέχη.

Ναι η κρίση δημιουργεί ευκαιρίες σε συγκεκριμένους κλάδους. Εκτός κρίσης θα μπορούσαμε να μιλάμε για ανάπτυξη σε όλα τα επίπεδα, όμως σε μία κρίση πρέπει κανείς να αντιληφθεί σε ποιους ακριβώς τομείς έχουμε ζήτηση και ανάπτυξη. Η συμβουλή μας είναι ο εν δυνάμει εργαζόμενος, να ερευνήσει καλά εάν το αντικείμενο πάνω στο οποίο επιθυμεί να εργαστεί θα μπορεί να καλύψει και όλες τις ανάγκες του. Βασικό στην σημερινή εποχή είναι να εκμεταλλευτούμε τα οφέλη της τεχνολογίας τα οποία είναι πολλαπλά και να συνειδητοποιήσουμε ότι η εργασία μας μπορεί να είναι ανεξάρτητη του τόπου διαμονής μας απλά επιλέγοντας επιχειρήσεις που επιτρέπουν την εργασία εξ αποστάσεως.

https://unboxmygift.com

 

UnboxMyGift4.jpg