Το Όραμα είναι χαμογελαστοί άνθρωποι γύρω από εύγευστα, στη γλώσσα και στο μάτι, πιάτα! Όλα τα άλλα λυμένα!


Το Youth Platform είναι πάντα κοντά σε όσους αποφασίζουν να ξεφύγουν από τα παραδοσιακά κανάλια και να πάνε το επάγγελμά τους λίγο παρακάτω όσον αφορά στις διαδικασίες και την επικοινωνία με το κοινό. Μια ομάδα δημιούργησε το Bookeat.gr ένα εύχρηστο κανάλι πλήρους ενημέρωσης για τις Υπηρεσίες των χώρων εστίασης με επιπρόσθετη δυνατότητα κράτησης, άμεσα επιβεβαιωμένης, στο χώρο εστίασης της επιλογής του πελάτη. Διαβάστε τα όσα ενδιαφέροντα είπε, εκ μέρους του Bookeat, ο Μιχαήλ Μαραγκάκης στον Παναγιώτη Λουκά.


Το ερέθισμα για την δημιουργία του Bookeat.gr ήρθε μέσα από την επιθυμία μας να έχουμε ένα εύχρηστο κανάλι πλήρους ενημέρωσης για τις υπηρεσίες των χώρων εστίασης με επιπρόσθετη δυνατότητα Κράτησης, άμεσα επιβεβαιωμένης, στο χώρο εστίασης της επιλογής μας. Κοινώς, να μην ψάχνουμε σε αμέτρητα sites «τσιμπολογώντας» από το καθένα αποσπασματική πληροφορία, να μην τηλεφωνάμε σε πολλούς χώρους εστίασης με την αγωνία της διαθεσιμότητας ή των παρεχόμενων υπηρεσιών, να μην πηγαίνουμε στα τυφλά για το Μενού, για τις τιμές, για τους τρόπους πληρωμής. Η προσδοκία  ήταν και είναι το καβαφικό «ταξίδι προς την Ιθάκη».

 
Το bookeat απευθύνεται σε όσους έχουν αποφασίσει να «τσιμπήσουν», να γευματίσουν, να δειπνήσουν με φίλους, με συνεργάτες ή με το εν δυνάμει ταίρι τους αλλά και γενικά όσους επιθυμούν να κάνουν την κράτησή τους εύκολα, σίγουρα και δωρεάν παρέχοντάς τους 4 διαφορετικούς τρόπους να επιλέξουν. Ταυτόχρονα, έχοντας αναπτύξει πλατφόρμα πλήρους διαχείρισης χώρου εστίασης, κρατήσεών του και πελατών του απευθυνόμαστε και στους επαγγελματίες των χώρων εστίασης, προσφέροντάς τους  τη δυνατότητα να ενημερώσουν για:


•    Τις Προσφορές τους,
•    Τις Εκδηλώσεις τους,
•    Το Μενού τους,
•    Τις Ώρες λειτουργίας τους
•    Τις Πρόσθετες Υπηρεσίες τους (Θέα, Παιδότοπος, τρόποι πληρωμής, ομιλούσες γλώσσες κα)
Αλλά και να διαχειριστούν τις πληροφορίες που πλέον κατέχουν για τις κρατήσεις και το πελατολόγιό τους.

 
Κύριος Στόχος είναι η διάδοση και εγκαθίδρυση ενός μοντέλου ή καλύτερα μιας κουλτούρας συνεργασίας «Win-Win» με του Χώρους Εστίασης. Αυτό σημαίνει κατάργηση μη ανταποδοτικών συνδρομών και αντικατάστασή τους με ένα κανάλι Κρατήσεων προς τους Χώρους Εστίασης που θα δίνει λόγο μέσω στατιστικών και άλλων στοιχείων στους επαγγελματίες.
Το Όραμα είναι χαμογελαστοί άνθρωποι γύρω από εύγευστα, στη γλώσσα και στο μάτι, πιάτα! Όλα τα άλλα λυμένα!
 

Ο τρόπος εργασίας έχει διαφοροποιηθεί ριζικά, προς το καλύτερο, για όσους έχουν επιλέξει να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία εντός της επιχείρησής τους είτε κατά την κατανομή και παρακολούθηση εργασιών, είτε στον τρόπο πληρωμών, είτε στο δυναμικό, εξελικτικό σχεδιασμό που έχει η κάθε επιχείρηση.


Από τη στιγμή που θα αποφασίσεις με σύνεση και έπειτα από πολλή σκέψη να κάνεις το βήμα, τότε κίνητρα και «λοιπά καινά δαιμόνια» έρχονται σε δεύτερη μοίρα. Τρίτοι παράγοντες μπορούν να λειτουργήσουν προσθετικά ή αποτρεπτικά στην πρωτοβουλία μας αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να αποτελέσουν αφετηρία πχ «αφού επιδοτούμαι, θα το κάνω» ή ανυπέρβλητο εμπόδιο.

 
Οι σύγχρονες προσκλήσεις για τις επιχειρήσεις είναι , κατά το κοινώς λεγόμενο, η εξωστρέφεια , για όλους μας. Η Αγορά είναι παγκόσμια, τα μέσα και οι τρόποι διείσδυσης σε αυτήν ομοίως.

 
«Τα λάθη μου τα σέβομαι κι όταν τα συναντώ, σηκώνομαι και τρυφερά στα χείλη τα φιλώ» λέει ένα τραγούδι (στίχος του Θοδωρή Γκόνη) και σπεύδω να το αναφέρω ως απάντηση-προβολή σε όλες τις εκφάνσεις της Ζωής.  Σε πέντε χρόνια από τώρα, ευελπιστούμε το bookeat να έχει εδραιωθεί στο χώρο της Εστίασης,  προσφέροντας Υπηρεσία, από τη μία απαλλάσσοντας τους επίδοξους συνδαιτυμόνες από τη «σκοτούρα» της ανεύρεσης πληροφοριών για το εύρος τιμών, τις προσφορές, το  μενού, την πρόσβαση και τελικά τη διαθεσιμότητα των χώρων εστίασης και από την άλλη παρέχοντας στους επαγγελματίες των χώρων εστίασης ένα σύγχρονο εργαλείο διαχείρισης και προώθησης του χώρου τους.

 
Η κρίση άλλαξε τους κανόνες λειτουργίας της εγχώριας επιχειρηματικότητας, έσκασε τη «φούσκα» που είχε δημιουργηθεί και απέσυρε το Κράτος από το ρόλο του κύριου πελάτη Υπηρεσιών. Στο κενό που έχει δημιουργηθεί, καλούνται νέοι επιχειρηματίες να προσπαθήσουν έχοντας ως μότο την εξωστρέφεια και την ανάπτυξη προϊόντος που πραγματικά προσδίδει αξία στον αγοραστή του. Ας έχουμε και κατά νου ότι δεν παίζουμε σε ταινία χολυγουντιανή, στην οποία θα εμφανισθεί την πιο κρίσιμη ώρα, ο «από μηχανής επενδυτής». Ό,τι καλό έρθει, θα είναι αποτέλεσμα και όχι προϋπόθεση.

 

bookeat-logo_google.jpg

 

www.bookeat.gr