Το μυστικό για να εκπέμπεις πάντα θετική ενέργεια

Κάτι που χρειάζεσαι τώρα περισσότερο από ποτέ

Κείμενο: Κωνσταντίνα Κύρκου

Η θετική σκέψη μοιάζει με θεραπεία τόσο του μυαλού, όσο και της γενικότερης ψυχικής και σωματικής μας υγείας. Έπειτα από μια ταραχώδη χρονιά που συνεχίζουμε να βιώνουμε οι περισσότεροι, όπου οι εξελίξεις τρέχουν και τα καθημερινά δεδομένα αλλάζουν από στιγμή σε στιγμή, το να παραμείνει κανείς θετικά σκεπτόμενος φαντάζει περισσότερο περίπλοκο από κάθε άλλη φορά. Άνθρωποι κουρασμένοι, βαριεστημένοι, σχεδόν παραιτημένοι από την ζωή, βρίσκονται παντού γύρω μας, ζώντας με τις κρυφές ελπίδες μιας αλλαγής. Όμως αυτή την αλλαγή πολλοί την περιμένουμε από άλλους, αγνοώντας την δύναμη που κρύβουμε εμείς οι ίδιοι μέσα μας. Και ποια είναι αυτή; Η συνήθεια να ξυπνάς και να προφέρεις μια γλυκιά καλημέρα, ο τρόπος που θα αντιμετωπίσεις έναν καβγά με τον σύντροφό σου, η φροντίδα που θα δείξεις στον εαυτό σου. Όλες αυτές οι μικρές καθημερινές συνήθειες κρύβουν πίσω τους την ενέργεια που χρειάζεσαι τώρα περισσότερο από κάθε άλλη φορά, που θα διώξει φόβους και ανασφάλειες, απλά και μόνο επειδή αν το καλοσκεφτείς η ζωή είναι όμορφη. Αν, λοιπόν, βαρέθηκες τα κατεβασμένα μούτρα ή απλώς χρειάζεσαι ένα μικρό boost για να ενισχύσεις την θετική σκέψη σου, υιοθέτησε μια από τις παρακάτω πρακτικές και ξεκίνα την μέρα σου με άλλον αέρα.

Μείνε στο παρόν. Αυτό το κλισέ quote «ζήσε την στιγμή» κρύβει μια μεγάλη αλήθεια που δύσκολα μπορούμε να αποδεχτούμε και να βαδίσουμε μαζί της. Ζώντας συνεχώς με την ανησυχία πως η ευτυχία σου βρίσκεται στο μετά, στην επόμενη μέρα, δουλειά, σχέση, χάνεις τον πολύτιμο χρόνο του σήμερα. Φρόντισε να παρατηρείς την κάθε μέρα από διαφορετική οπτική και σταμάτα να είσαι ανυπόμονη (και αγχωμένη) για το τι θα συμβεί παρακάτω.

Βρες τους positive thinkers και κράτησέ τους κοντά. Είναι σημαντικό στην προσπάθεια σου να αποκτήσεις θετική σκέψη, να έχεις δίπλα σου ανθρώπους που βρίσκονται στην ίδια τροχιά με εσένα. Γιατί ως γνωστόν ο αρνητισμός και η μιζέρια μπορούν να εξαπλωθούν πολύ πιο γρήγορα από τον Covid, και ασφαλώς να προκαλέσουν ανεπανόρθωτη ζημιά.

Άλλαξε την εικόνα που έχεις για τον εαυτό σου. Μην σε μαλώνεις συνέχεια, μην σε κρίνεις για όλα, μην μιλάς άσχημα για σένα. Προκειμένου να καταφέρεις να βγεις από το αδιέξοδο που βρίσκεσαι τώρα είναι απαραίτητο να δεις με άλλο μάτι πρώτα από όλα τον ίδιο σου τον εαυτό. Φρόντισέ τον, άκουσε τι έχει να σου πει, δείξτου κατανόηση. Αυτό θα ενισχύσει την αυτοπεποίθησή σου, κάτι που θα εκπέμπει από μακριά.

Θυμήσου όλα αυτά για τα οποία νιώθεις ευγνωμοσύνη. Πως θα το κάνεις; Τώρα που δεν βιάζεσαι να πάρεις το λεωφορείο να πας στην δουλειά ή που δεν είσαι ώρες ολόκληρες κολλημένη στη πρωινή κίνηση, απόλαυσε τον καφέ σου καταγράφοντας κάθε μέρα, στιγμές, πρόσωπα, στόχους τα οποία σου πρόσφεραν χαρά και ευγνωμοσύνη που τα έζησες. Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να ξεκινάς την μέρα σου, φέρνοντας μικρές στιγμές ευτυχίας στο μυαλό σου.

Πηγή