Από σήμερα μέχρι και την Παρασκευή 5 Νοεμβρίου οι φοιτητές μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονικά τις αιτήσεις τους για τις μετεγγραφές - Δείτε αναλυτικά τη διαδικασία


Άνοιξε η πλατφόρμα για την υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων για χορήγηση μετεγγραφής/μετακίνησης των φοιτητών.

Σύμφωνα με εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας, η πλατφόρμα θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι και την Παρασκευή 5 Νοεμβρίου.

Ποιοι υποβάλλουν αιτήσεις

Στην ανωτέρω προθεσμία υποβάλλονται αιτήσεις:

από ενδιαφερόμενους φοιτητές για μετεγγραφή/μετακίνηση με μοριοδοτούμενους λόγους,

από αδέλφια προπτυχιακούς φοιτητές,

από φοιτητές των Α.Ε.Ι. και Α.Ε.Α. της χώρας, οι οποίοι εισήχθησαν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με την κατηγορία των παθήσεων της υπ΄ αριθμ. Φ151/17897/Β6/2014 Κ.Υ.Α. (Β’ 358), όπως αυτή εκάστοτε τροποποιείται ή αντικαθίσταται, σε ποσοστό 5% καθ ΄υπέρβαση του αριθμού εισακτέων και χωρίς εξετάσεις το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022,

από ενδιαφερόμενους φοιτητές που εισήχθησαν καθ΄ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων στα ΑΕΙ, είτε ως Έλληνες πολίτες της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης, είτε ως έχοντες κυπριακή καταγωγή για τους οποίους ισχύουν ειδικές διατάξεις μετεγγραφής,

από φοιτητές - τέκνα θυμάτων της τρομοκρατίας που αναφέρονται στην παρ. 1 του άρθρου 1 του ν. 1897/1990 (Α΄120),

από φοιτητές - τέκνα στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας που τραυματίστηκαν θανάσιμα κατά τη διάρκεια διατεταγμένης υπηρεσίας.

Πού υποβάλλετε αίτηση

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να επισκέπτονται τις ειδικές εφαρμογές στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://transfer.it.minedu.gov.gr(ή μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου) προκειμένου να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους.

Για την είσοδό τους στην αντίστοιχη ηλεκτρονική εφαρμογή, οι αιτούντες θα χρησιμοποιήσουν το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό (password) που τους χορηγήθηκε από τη Γραμματεία της Σχολής ή του Τμήματός τους για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Ιδρύματος στο οποίο φοιτούν.

Επισημαίνεται ότι η κατοχή Αριθμού Φορολογικού Μητρώου (Α.Φ.Μ.) είναι υποχρεωτική για τον αιτούντα ηλεκτρονικής αίτησης με μοριοδοτούμενους λόγους, αδέλφια προπτυχιακούς φοιτητές και Έλληνες πολίτες της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης.

Τα αποτελέσματα των ηλεκτρονικών αιτήσεων θα ανακοινωθούν μετά τη λήξη της σχετικής προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων.

Συμπλήρωση και υποβολή της αίτησης μετεγγραφής/μετακίνηση

Για την είσοδό τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή υποβολής αιτήσεων μετεγγραφής/μετακίνησης οι αιτούντες χρησιμοποιούν το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό (password), που τους χορηγήθηκε από τη Γραμματεία του Τμήματός τους για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Ιδρύματος

(ιδρυματικός λογαριασμός - Ηλεκτρονική Υπηρεσία Απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας).

Ο αιτών δηλώνει στην ηλεκτρονική αίτηση τα προσωπικά του στοιχεία, τα στοιχεία επικοινωνίας και ένα ή περισσότερα από τα αναφερόμενα κριτήρια στην Ενότητα Β1 του Κεφαλαίου Β΄, για τα οποία δύναται να μοριοδοτηθεί, και τα αντίστοιχα Τμήματα έως δύο (2) διαφορετικών Α.Ε.Ι./Α.Ε.Α.όπου επιθυμεί να μετεγγραφεί. Αντίστοιχα, δηλώνει προσωπικά του στοιχεία, στοιχεία επικοινωνίας και ένα ή περισσότερα από τα αναφερόμενα κριτήρια στην Ενότητα Β2 του Κεφαλαίου Β΄, για τα οποία δύναται να μοριοδοτηθεί, και έως πέντε (5) Τμήματα του ιδίου επιστημονικού πεδίου όπου επιθυμεί να μετακινηθεί. Δηλώνει τον ατομικό του Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (Α.Φ.Μ.), τον ατομικό του Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (Α.Μ.Κ.Α.) καθώς και τους Α.Φ.Μ. των γονέων του και τους Α.Φ.Μ. και Α.Μ.Κ.Α. των αδελφών του κάτω των 25 ετών εφόσον είναι άγαμοι και έχουν ίδιο φορολογητέο εισόδημα, ή του /της συζύγου, εφόσον είναι έγγαμος/έγγαμη ή έχει συνάψει σύμφωνο συμβίωσης. Στην περίπτωση αυτή ο αιτών επιβεβαιώνει την ακρίβεια των στοιχείων (ονοματεπώνυμο και πατρώνυμο) των κατόχων των ανωτέρω Α.Φ.Μ., όπως αυτά αντλούνται από τα αρχεία της Α.Α.Δ.Ε. και εμφανίζονται κατά την συμπλήρωση της ηλεκτρονικής αίτησης μετεγγραφής ή μετακίνησης.

Στην ανωτέρω ηλεκτρονική αίτηση οι δικαιούχοι μετεγγραφής ή μετακίνησης δεσμεύονται επίσης να υποβάλουν τα δικαιολογητικά, που αποδεικνύουν τη συνδρομή των δηλωθέντων οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων μοριοδότησης. Η ηλεκτρονική αίτηση επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης, κατά την έννοια και με τις συνέπειες του ν. 1599/1986 (Α΄75).

Σε περίπτωση αδυναμίας πρόσβασης στην ηλεκτρονική εφαρμογή υποβολής αιτήσεων μετεγγραφής ή μετακίνησης, ο αιτών απευθύνεται στη Γραμματεία του Τμήματος, στο οποίο φοιτά προκειμένου να λάβει σχετικές οδηγίες

Δείτε αναλυτικά τη σχετική εγκύκλιο εδώ.

Πηγή: www.alfavita.gr