Όλα έχουν σχέση! Όλα!


Πότε ήταν η περίοδος με τις νέες, ηλεκτρονικές κάρτες στην χώρα μας; Γύρω στον Νοέμβρη, σωστά; Θυμάσαι τον χαμό που γινόταν στους σταθμούς του μετρό, μέχρι και λίγο πριν τις γιορτές για την έκδοση της νέας ηλεκτρονικής κάρτας; Κι ακόμα γίνεται.

Δεν ξέρω και εγώ πόσες ώρες περιμέναμε για να την βγάλουμε την ριμάδα την κάρτα, η οποία μάλιστα - προς το παρόν τουλάχιστον-, δεν έχει καμία διαφορετική χρησιμότητα με την κάρτα του μετρό που βγάζαμε πριν.

Εκείνες τις ημέρες λοιπόν –και κάθε μέρα για να είμαι ειλικρινής-, θα ήθελα να έχω ένα τέτοιο ζευγάρι sneakers. Ένα το οποίο κάθε φορά που περνάω τις πύλες του μετρό να μου επιτρέπει να περάσω… δωρεάν!

Θα νομίζεις ότι το ‘χασα το μυαλό μου. Βασικά, αυτό που σου λέω υπάρχει. Όχι στην Ελλάδ-αρα, αλλά στο Βερολίνο, για να είμαι ακριβής!

Κανονικά, για να περάσει κανείς από το μετρό του Βερολίνου πρέπει να χτυπήσει εισιτήριο. Normal. Υπάρχει όμως ένας (stylish) τρόπος να περάσεις… for free (σχεδόν).

Αρκεί να φοράς τα σωστά sneakers! Η adidas λοιπόν, με την βοήθεια του BVG (aka το μετρό του Βερολίνου) συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν ένα limited edition μοντέλο το οποίο σου επιτρέπει να περάσεις δωρεάν από τις πύλες του μετρό για όλο το 2018!

adidas_berlin_subway_pass_02.jpg

Το εν λόγω ζευγάρι παπούτσια διαθέτει τσιπάκι στο εσωτερικό της γλώσσας του το οποίο επιτρέπει free pass στο μετρό για ένα ολόκληρο χρόνο (κάτι που κανονικά στοιχίζει 869 λίρες!).

Τα παπούτσια εφόσον έχει σχεδιάσει η adidas καταλαβαίνεις ότι είναι σούπερ κουλ και stylish! Διαθέτουν neon κορδόνια και το pattern στο εξωτερικό είναι εμπνευσμένο από το μοτίβο που έχουν οι θέσεις του τρένου.

adidas_berlin_subway_pass_01.jpg

Στο ποσό το 215 λιρών, αν το σκεφτείς, το ζευγάρι έρχεται σε τιμή ευκαιρίας! Το μοντέλο, όπως σου είπα, θα βγει στον περιορισμένο αριθμό των 500 ζευγαριών και θα διατεθεί σε δύο μόλις καταστήματα στο Βερολίνο.

adidas_berlin_subway_pass_03.jpg

Παρόλα αυτά, υπάρχει και μία παγίδα: ο ιδιοκτήτης των sneakers θα πρέπει να τα φοράει κάθε μέρα, αν θέλει τη δωρεάν είσοδο στο μετρό. Και ποιος sneakerhead μπορεί ν’ αντέξει την ντροπή να εμφανίζεται με τα ίδια sneakers κάθε μέρα οεο;

Αυτή δεν είναι η πρώτη προσπάθεια, να δημιουργήσει ένα sportswear brand κάτι αντίστοιχο. Το 2017 το μετρό της Νέας Υόρκης είχε συνεργαστεί με την Supreme για limited edition κάρτες μετρό –για τις οποίες φυσικά έγινε χαμός (ο ίδιος χαμός και μ’ εμάς εδώ και για την έκδοση των ηλεκτρονικών καρτών).

Η Nike επίσης, είχε συνεργαστεί με το London για να δημιουργήσει κάτι παρόμοιο με αυτό που έκανε η adidas τώρα, με το σχέδιο του παπουτσιού να είναι και αυτό εμπνευσμένο από τα καθίσματα του μετρό.

Προς το παρόν πάντως, η συνεργασία του brand με το μετρό του Βερολίνου είναι και η πιο επιτυχημένη!