Το σποτ «Stream of Lactation» θα είναι το φετινό γεγονός στις Χρυσές Σφαίρες και αφορά τον θηλασμό

Θα παρακολουθήσουμε βίντεο με γυναίκες που παλεύουν με τις θηλές τους, που αναρωτιούνται αν είναι «κακές μαμάδες» επειδή διέκοψαν τον θηλασμό

Κείμενο: Κατερίνα Ανδρομιδά

Για όσους το παρακολούθησαν το περιγράφουν ως μία συγκινητική εικόνα, για όσους δεν το βίωσαν ποτέ είναι κάτι το αξιοζήλευτο ενώ για τις περισσότερες γυναίκες που αποφάσισαν να το κάνουν χαράχτηκε μέσα τους ακόμη και ως μία τραυματική περίοδος. Μπορεί να βρισκόμαστε στο 2021, όμως ακόμη και σήμερα, οι πολιτικές του Instagram και των υπόλοιπων Social media ''κατεβάζουν'' φωτογραφίες στις οποίες απεικονίζονται μητέρες καθισμένες σε πολυθρόνες θηλασμού να τροφοδοτούν με γάλα ή αλλιώς με ζωή τα νεογέννητα παιδιά τους. Γι' αυτό το «Stream of Lactation» της Frida Mom ίσως αποτελέσει ακόμη πιο σημαντική στιγμή κι από τις ίδιες τις Χρυσές Σφαίρες φέτος.

Το «Stream of Lactation» πρόκειται για ένα διαφημιστικό σποτ (παιδί της καμπάνιας #sprayitforward) στο οποίο περιγράφεται λεπτομερώς από διάφορες γυναίκες (όχι με λόγια, αλλά με εικόνες που περιγράφουν επακριβώς την εμπειρία του θηλασμού χωρίς να είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα των διαφημίσεων που έχουμε συνηθίσει) πώς είναι ένα μικρό πλάσμα να εξαρτάται από το στήθος σου για να ζήσει. Το «Stream of Lactation» θα προβληθεί κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής για τις Χρυσές Σφαίρες με στόχο να ευαισθητοποιήσει και όχι να συγκινήσει. Να ευαισθητοποιήσει γύρω από ένα πολύ δύσκολο ζήτημα και ταυτόχρονα πανέμορφο- του να είσαι μητέρα. Μία πίστα στη ζωή της γυναίκας τόσο τρυφερή μα τόσο απαιτητική και εξαντλητική. 

Στο σποτ δεν παρουσιάζεται ωραιοποιημένη η συνθήκη αυτή αλλά πέρα για πέρα αληθινή. Όπως ακριβώς τη βιώνουν οι γυναίκες. Δεν θα έχει καμία σχέση με την εικόνα που πλασάρουν διάφορες εταιρίες που προμοτάρουν προϊόντα για το θηλασμό και τα μωρά, εκεί που όλα δείχνουν τακτοποιημένα και τόσο γαλήνια. Στο βίντεο θα δούμε γυναίκες να παλεύουν με τις ερεθισμένες θηλές τους ώστε να καταφέρουν να κάνουν το μωρό τους να φάει, θα τις δούμε ανήσυχες να αναρωτιούνται αν είναι «κακές μαμάδες» επειδή διέκοψαν τον θηλασμό. Το σποτ εκτός από τη κλειδαρότρυπα που θα μας φανερώσει, θα μας παρουσιάσει μία σειρά προϊόντων που θα αφορούν αποκλειστικά τη φροντίδα του στήθους των γυναικών μετά από την εμπειρία του τοκετού. Τα προϊόντα θα απευθύνονται σε όλες τις νέες μητέρες, ανεξάρτητα από το αν θήλασαν ή όχι ή αν ακόμη συνεχίζουν...

sol.jpg

Ένα μικρό spoiler:

«Είτε ξεκινά είτε τελειώνει, ο θηλασμός είναι ένα συναισθηματικό και σωματικό ταξίδι με τα πάνω και τα κάτω του, για το οποίο πολλές καινούργιες μαμάδες δεν είναι προετοιμασμένες. Φανερώνουμε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι νέες μαμάδες (και το στήθος τους) ενώ βιώνουν τα βάσανα του θηλασμού - από μαλάξεις στις θηλές με ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες μέχρι την επιβράδυνση της ροής με λαχανόφυλλα. Αρκετά ως εδώ. 

Καιρός να φροντίσετε το στήθος σας, όχι μόνο το μωρό σας. 

Η προσδοκία πως οι γυναίκες βάζουν ως προτεραιότητα τον θηλασμό πάνω από την σωματική τους φροντίδα είναι αντίθετη με την προσδοκία πως συνεχίζουν για έξι μήνες ή περισσότερο» (εξηγεί η Chelsea Hirschhorn, CEO της εταιρίας Frida).

Η αλήθεια είναι πως οι γυναίκες αιφνιδιάζονται από την κατάσταση του σώματος στη διάρκεια του θηλασμού - ερεθισμένες θηλές, συσπάσεις της μήτρας, επώδυνες αποφράξεις των γαλακτοφόρων πόρων- κανείς δεν σου λέει πως μπορεί να είναι τόσο επώδυνο όσο η ανάρρωση της μήτρας. Είναι όλα στο πλαίσιο της επιλόχειας σωματικής εμπειρίας- αλλά ποτέ δεν προβάλλεται επειδή ο σκοπός αγιάζει τα μέσα».