5 τάσεις της βιομηχανίας μόδας για το 2020!

Τα trends των καταναλωτών

Κείμενο: Βασιλεία Μαξακούλη

Η βιομηχανία της μόδας αλλάζει διαρκώς. Ευτυχώς λοιπόν που το ίδιο ισχύει και για τις μηχανές αναζήτησης του marketing. O συγχρονισμός ανάμεσα στην εξέλιξη των δύο αυτών κλάδων σε βοηθά να ενημερωθείς εγκαίρως για όσα πρόκεται να αλλάξουν με τον ερχομό της νέας χρονιάς. Είσαι έτοιμος;

1.Η βιωσιμότητα παίζει μεγάλο ρόλο

Η Adidas έχει επαινεθεί για την προσπάθεια της να μειώσει τα πλαστικά απόβλητα δημιουργώντας ανακυκλωμένα παπούτσια. Δες εδώ ένα παράδειγμα που τους δείχνει να λούζονται με θετική ενέργεια το 2019.


Όμως, παρόλο που στα social media γίνεται πάρτι όταν κάποιος προσεγγίζει τη βιωσιμότητα, οι καταναλωτές γύρω από τον κόσμο, δεν τη θεωρούν βασική προτεραιότητα.
Σε έρευνα 8.000 καταναλωτών, βρέθηκε ότι μόνο το 5% θεωρεί τη βιωσιμότητα το σημαντικότερο χαρακτηριστικό, που αναζητούσαν σε μια εταιρεία μόδας. Ας αλλάξουμε τα δεδομένα. New year, new me. Σωστά;

φα.jpg

2.Αναδύονται οι επιρροές K-pop

Αν αναρωτιέσαι ποιοι οδηγούν τις βιομηχανίες μόδας αυτή τη χρονιά, η απάντηση είναι οι αστέρες της K-pop. Τον περασμένο χρόνο, τους είδαμε να εμφανίζονται σε επιδείξεις μόδας για τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως.
Η K-pop αγκαλιάζεται τόσο από luxury fashion όσο και από street/αθλητικά brands, και το πόσο δημοφιλής είναι αυτός ο συνδυασμός, θα το καταλάβεις από τον αντίκτυπο που έχει στα social media.

Το 2020, είναι πολύ πιθανό να δούμε ακόμα περισσότερες συνεργασίες, καθώς τα fashion brands επεκτείνουν την αναζήτηση τους για παγκόσμιους influencers.

3. Αναβίωση και Νοσταλγία

Το 2019 στο Twitter, πολλές φορές καλέσαμε το παρελθόν. Θυμήσου για παράδειγμα, την JLo να φωτογραφίζεται σε ΑΥΤΟ το φόρεμα. 

Στο μεταξύ, η Gucci γύρισε πίσω στον χρόνο με την καμπάνια για το νέο της άρωμα.

Οι δύο αυτές στιγμές μπήκαν στην λίστα για τα 101 Brands που έγιναν Viral το 2019.
Θα δεις το 2020 μια τάση προς τη νοσταλγία και την αναβίωση; Θα σου πω ότι πρόκειται να συμβεί στην βιομηχανία ψυχαγωγίας. Άκουσες πως τα Φιλαράκια επιστρέφουν;

4.Τεχνολογία και Μόδα αναμειγνύονται με... περίεργους τρόπους!

Αυτό το φόρεμα δεν είναι αληθινό.

Σε μια στροφή προς τον σουρεαλισμό, τα ψηφιακά φορέματα τώρα πωλούνται. Δεν μπορούν να υπάρξουν στον αληθινό μας κόσμο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν στο διαδίκτυο.
Εξίσου σουρεαλιστικοί είναι και οι εικονικοί influencers, οι οποίοι τώρα κλείνουν συμφωνίες με μεγάλες εταιρείες. Αυτοί οι influencers έχουν εκατομμύριους ακόλουθους και πολύ ενεργούς λογαριασμούς. Μην σου προκαλεί όμως έκπληξη ότι η εμφάνιση τους διαμορφώνεται στον υπολογιστή και οι ζωές τους λίγο... φανταστικές.
https://www.instagram.com/p/B41KQ_KnNwh/?utm_source=ig_embed

5.Μείνε ορατός

Κοιτώντας την ψηφιακή απόδοση των εταιρειών μόδας στο Q3 2019 στο Social Index, παρατηρείς ότι τα μεγάλα ονόματα μένουν το ένα απέναντι στο άλλο με τη χρήση μεταβλητών όπως κοινωνική και διαδικτυακή ορατότητα, συναίσθημα, ανάπτυξη ακολούθων και ορατότητα στην αναζήτηση.
Η Nike κατέκτησε την κορυφή.

φαλ.jpg
Η Nike στέκεται δίπλα σε άλλες εταιρείες όσον αφορά την κοινωνική και διαδικτυακή ορατότητα.
Στο μεταξύ, η Gucci και η Louis Vuitton τα πάνε πολύ καλά στη λίστα της luxury fashion.
Τι κοινό υπάρχει μεταξύ τους; Όλοι έκαναν γενναίες επιλογές τα τελευταία χρόνια,όταν πρόκειται για το influencer marketing. Για παράδειγμα, η Nike επέλεξε τον Colin Kaepernick για brand ambassador.
Στον ανταγωνιστικό κόσμο των βιομηχανιών μόδας, αυτός φαίνεται να είναι ο τρόπος για να παραμείνεις ορατός προχωρώντας προς το 2020.