Τι προσελκύει τα νέα κοινά;


Το Glance (Global Audience & Content Evolution) ανακοίνωσε τις τελευταίες τάσεις, που τραβούν το νέο κοινό. Ο Avril Blondelot, ο σκηνοθέτης του Glance, ανακοίνωσε τις τρεις πιο σημαντικές τάσεις, που προκύπτουν στην αρχή της σεζόν σχετικά με τα προγράμματα, που προσελκύουν κυρίως τους νέους ανθρώπους. 

Τάση #1: Αυθεντικότητα, λέξη-κλειδί για τους νέους

Η αναζήτηση κάποιας σημασίας είναι πολύ σημαντική για τη νέα γενιά. Η μετάβαση στην επαγγελματική ζωή συχνά συνοδεύεται από υπαρξιακές ερωτήσεις. Βεβαίως, τα κανάλια και οι πλατφόρμες το γνωρίζουν αυτό κι έτσι, παρέχουν στα νενανικά κοινά με εμπειρίες ζωής, που είναι αυθεντικές. Ένα τέτοιο παράδειγμα αποτελεί το "Nagi's Long Vacation" (TBS, Ιαπωνία), που μιλά για μια ιστορία μιας τριαντάχρονης γυναίκας, η οποία βρίσκεται σε σταυροδρόμι κι αποφασίζει να παραιτηθεί από τη δουλειά της και να χωρίσει με το αγόρι τους, προκειμένου να ξεκινήσει μια νέα διαδρομή. 
Άλλα προγράμματα εισάγουν στους νέους δουλειές που εμπνέουν, όπως είναι το "Fishing Fortune"(TV2 Zebra, Νορβηγία). Το κοινό ενημερώνεται για τους διαφορετικούς ρόλους που περιλαμβάνονται στο ψάρεμα στη Νορβηγία και στο πώς αυτοί οι καθημερινοί άνθρωποι βρίσκουν την ευτυχία στο επάγγελμα τους. Αυτό το ντοκιμαντέρ βοήθησε να διπλασιαστεί το κοινό των 15-24 ήδη από τα πρώτα 8 επεισόδια.
Ακόμη, το "Shopping with Keith Lemon" (ITV2, Ηνωμένο Βασίλειο) είναι μια διαφορετική μορφή συνεντεύξεων με τους celebrities. O Lemon συνοδεύει τους διασήμους, καθώς κάνουν τα καθημερινά ψώνια τους και οι καλεσμένοι του αποκαλύπτουν τις ζωές τους με έναν φυσικό κι αυθεντικό τρόπο, ο οποίος ελκύει και τους Millenials. 
https://www.instagram.com/p/B4DIfFiHkdx/

Τάση #2: Ιστορίες πάντα πιασάρικες και κατά καιρούς, βίαιες

Δραματικές σκηνές, βία και φαντασία: στοιχεία που πάντα αγαπούσαν οι νέοι. Παραδείγματα αποτελούν: το "Quicksand" (Netflix, Σουηδία) ή το "K Drama Hotel del Luna" (ΤVN, Νότια Κορέα), όπου οι πρωταγωνιστές είναι φαντάσματα.
Τελευταία, αυτά τα θέματα εμφανίζονται και σε non-fictional προγράμματα. Για παράδειγμα: το "Zombody save me!" (TVNZ OnDemand, Νέα Ζηλανδία), ένας διαγωνισμός επιβίωσης σε επίθεση ζόμπι, ή τηλεοπτικά παιχνίδια, όπως το "Hush Money" (ΒΒC Three, Ηνωμένο Βασίλειο), το οποίο αρέσει στους Millenials. 

Τάση #3: Τα τηλεοπτικά προγράμματα γίνονται πιο πράσινα

Το ενδιαφέρον των Millenials για τα περιβαλλοντικά και κλιματικά θεάματα αντανακλά και στο τηλεοπτικό περιεχόμενο που επιλέγουν, τόσο στα ενημερωτικά προγράμματα όσο και στην ψυχαγωγία και στις ιστορίες fiction.
Αυτή η οικολογική οπτική εντοπίζεται στα δραματικά προγράμματα, που αναφέρονται στο μέλλον ή ανατρέχουν σε αληθινά γεγονότα. Χαρακτηριστικό δείγμα θεωρείται το "Chernobyl", το οποίο αναφέρεται στην ομώνυμη καταστροφή και κατάφερε να τριπλασιάσει το κοινό των 18-34 του HBO της Αμερικής. 
https://www.instagram.com/p/Byn6VgIoJq7/
Παρουσιάζεται επίσης και μια πιο αισιόδοξη πλευρά στην οικολογία. Το "Masters" (DR1, Δανία), το οποίο προβάλλει ζευγάρια να ανταγωνίζονται στο θέμα της ανακύκλωσης. 

Ψυχαγωγία, το αγαπημένο είδος των νέων ενηλίκων

Η ψυγαγωγία ανήκει στο είδος, το οποίο μεταδίδεται λιγότερο στην τηλεόραση, ενώ παρακολουθείται στο μέγιστο από τους νέους. Σε μέσο όρο 10 χωρών, η ψυχαγωγία καταλαμβάνει το 38% του τηλεοπτικού περιεχομένου, που παρακολουθείται από τους Millenials.