7 τρόπου που οι ΜIllenials αλλάζουν τη βιομηχανία τροφίμων

Δες με ποιους τρόπους

Κείμενο: Βασιλεία Μαξακούλη

Οι νεότεροι Millenials γεννήθηκαν το 1996 και αποτελούν τη μεγαλύτερη εν ζωή γενιά. Στις Ηνωμένες Πολιτείες μάλιστα, αποτελούν το 30% του πληθυσμού. Ως η πιο δημοφιλής γενιά, ο τρόπος ζωής τους έχει τη δυνατότητα να διαμορφώσει τις συνήθειες και τις στρατηγικές της αγοράς. Η επίδραση τους είναι ιδιαίτερα έντονη στη βιομηχανία τροφίμων. Μάθε τώρα 7 τρόπους που οι Millenials συμβάλλουν σε αλλαγές σε αυτόν τον τομέα.

1.Ενδιαφέρονται περισσότερο για την υγεία τους.

Χάρη στο ίντερνετ, οι Millenials έχουν άμεση πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες σχετικά με την υγεία και τη διατροφή, σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο του Yale. Επίσης, σύμφωνα με έρευνα του The Halo Group, το 65% των ανθρώπων που γεννήθηκαν μετά το 1975 επισκέπτεται τακτικά κάποιον διατροφολόγο, το 58% πηγαίνει σε κάποιον διαιτολόγο, ενώ το 54% συμβουλέυεται προσωπικούς γυμναστές. Οι 9 στους 10 Millenials θεωρούν την υγιεινή διατροφή σαν αναπόσπαστο κομμάτι της ευεξίας.

2.Επενδύουν σε πιο βιώσιμους τρόπους ζωής

Σύμφωνα με μία έρευνα της Nielsen του 2015, από 30.000 ανθρώπους σε 60 χώρες, το 66% είπε ότι έχουν την πρόθεση να επενδύσουν στην αγορά αειφόρων προϊόντων. Οι σημερινοί καταναλωτές δεν θέλουν να αγοράσουν ένα προϊόν, αλλά ένα lifestyle. Νοιώθουν πως αυτό που αγοράζουν συμβαδίζει με τις προσωπικές τους αξίες.



3.Τρώνε λιγότερο κρέας

Οι Millenials επιλέγουν περισσότερα φυτικά προϊόντα, καθώς η παραγωγή κρέατος συμβάλλει στη μόλυνση του περιβάλλοντος και στο φαινόμενο του θερμοκηπίου.


4. Αγαπούν τα οργανικά φαγητά

Σύμφωνα με την Organic Trade Association, το 52% των ανθρώπων που καταναλώνει οργανικά προϊόντα είναι Millenials. 


5. Υποστηρίζουν τα τοπικά προϊόντα

Οι Millenials επιθμούν να υπάρχει διαφάνεια στην προέλευση του φαγητού τους. Με βάση το QSR, το 68% προτιμά να αγοράζει τοπικά προϊόντα, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει να πληρώνει περισσότερο για αυτά.


6. Εγκαταλείπουν τα πλαστικά 

Καθημερινά, χρησιμοποιούνται 500 εκατομμύρια καλαμάκια, τα οποία δεν είναι βιοδιασπώμενα. Αυτλα καταλήγουν στον ωκεανό. Για τον λόγο αυτό, οι Millenials έπαψαν να χρησιμοποιούν πλαστικά καλαμάκια, προτρέποντας και διάφορα εστιατόρια να υιοθετήσουν την ίδια τακτική.

Ακόμη, εγκαταλείπουν τα πλαστικά προϊόντα μίας χρήσης, όπως είναι οι πλαστικές σακούλες, που έχουν απαγορευτεί σε 8 πολιτείες, με επιβολή φόρου σε περίπτωση χρήσης τους.

7. Μεταξύ fast-food και καλού φαγητού

Οι Μillenials δημιούργησαν μια νέα τάση σχετικά με το φαγητό στον δρόμο. Αυξήθηκε η κατανάλωση προϊόντων, όπως τα μπολ φαγητού , τα smoothies για πρωινό και τα burritos για βραδινό.