Μήπως έχεις ακόμα Hangover από το Σάββατο;

Τι πρέπει να κάνεις για να πεις οριστικό "αντίο"!

Κείμενο: Νίκος Κοντομήτρος

Ίσως να ήπιες λίγο περισσότερο χθες. Άλλωστε, ήταν Σάββατο. Και αυτό από μόνο του είναι υπεραρκετό. Ε

Πέρα από το ποτό, σίγουρα θα έχεις ξενυχτήσει. Έστω και λίγο. Άρα, επομένως, βρίσκεσαι σε κατάσταση «Hangover». Σε αυτή την υπέροχη (#not) κατάσταση, στην οποία νιώθεις κουρασμένος χωρίς να έχεις κάνει κάτι, πονοκέφαλο, ναυτία, αφυδάτωση και όλα αυτά τα ευχάριστα.

Αν θες, λοιπόν, να απαλλαγείς από όλα αυτά, ακολούθα σήμερα αυτό το πρόγραμμα:

Πρωινό:

Ένα ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι (και όμως η βιταμίνη D βοηθά πολύ), ένα αυγό βραστό και μία φέτα ψωμί (λευκό, ολικής ή πολύσπορο)

Δεκατιανό:

Ένα μπολάκι γεμάτο από μπανάνα, φράουλες και κεράσια.

Μεσημεριανό:

Μία μερίδα κοτόπουλο (με άφθονο λεμόνι) και για γαρνιτούρα βάλε λίγο ρύζι και πράσινη σαλάτα.

Απογευματινό:

Ένα μπολάκι με φράουλες ή μανταρίνια.

Βραδινό:

Ένα γιαούρτι με μέλι και Quaker (αν δεν έχεις, πάρε μία φρυγανιά και θρυμμάτισε την μέσα στο κεσεδάκι).