Οι λογαριασμοί που προσπαθούν να κερδίσουν κοινό είναι εκατομμύριοι! Τί πρέπει όμως να ανεβάζουν για να το καταφέρουν;


Οι χρήστες του Instagram είναι πιο απαιτητικοί και πιο επιλεκτικοί συγκριτικά με οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης και δεν είναι εύκολο να τους πείσεις να σε ακολουθήσουν. Αν όμως τα καταφέρεις θα έχεις την ευκαιρία να προσεγγιστείς από πολλές εταιρείες ή αν έχεις δική σου εταιρεία, θα καταφέρεις να ανοίξεις την αγορά σου.

Πρόσφατα η Facebook δημοσίευσε δύο έρευνες, η πρώτη βασισμένη σε συνεντεύξεις 70 ανθρώπων, ενώ η δεύτερη διεξήχθη σε ένα δείγμα 21.000 χρηστών, ηλικίας 13-64, από 13 χώρες. Στόχος της έρευνας ήταν να εξακριβώσει τους λόγους για τους οποίους οι χρήστες μπαίνουν στο Instagram και τον τύπο του περιεχομένου που προτιμούν να βλέπουν από τα brands.

Οι απαντήσεις ποικίλουν ανάλογα με την περιοχή καταγωγής αλλά και την κουλτούρα σε κάποιες περιπτώσεις. Η πλειοψηφία των χρηστών είπε ότι μπήκε στο Instagram για να αλληλεπιδράσει με celebrities, influencers και brands. Στις HΠA, η συνηθέστερη απάντηση ήταν ότι οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το Instagram για να επικοινωνούν με την οικογένεια και τους φίλους τους, ενώ στην Ιαπωνία από την άλλη, για να παρακολουθούν τις τελευταίες τάσεις.

Αυτά είναι κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία που προέκυψαν από την έρευνα:

-66% των ερωτηθέντων ανέφεραν πως χρησιμοποιούν το Instagram για να αλληλεπιδρούν με τα brands

-57% των χρηστών απάντησαν ότι χρησιμοποιούν το Instagram περισσότερο απ’ ότι το χρησιμοποιούσαν

-38% των χρηστών λένε ότι το Instagram τους εμφανίζει διαφημίσεις σχετικές με τα ενδιαφέροντά τους
 
-1 στους 2 χρήστες απάντησαν ότι χάρη στα Instagram stories, πραγματοποιούν περισσότερες online αγορές

Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων είπε ότι προτιμά σύντομο και καλά στοχευμένο content στο Instagram.
Με βάση τις έρευνες αυτές, το Instagram δίνει τις εξής συμβουλές:

Το Instagram προσφέρει μια ευρεία γκάμα audiences. Οι εταιρείες θα πρέπει να μελετάνε σε βάθος ποιο είναι το κοινό που θέλουν να προσεγγίσουν και να στοχεύσουν στην πλατφόρμα.

Θα πρέπει να δημιουργούν σύντομο, συγκεκριμένο, εστιασμένο και κυρίως mobile-friendly content. 

Το Instagram τέλος, ενθαρρύνει τις εταιρίες να πειραματιστούν και να δοκιμάσουν νέους τρόπους επικοινωνίας σε μορφή ποστ, stories, IGTV αλλά και διαφημίσεων προκειμένου να προσεγγίσουν αποτελεσματικότερα το κοινό τους.  

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι ενώ ο στόχος του Instagram είναι να ενισχύσει τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ φίλων και συγγενών, παρόλα αυτά οι έρευνες δείχνουν ότι οι χρήστες μπαίνουν στο Instagram κυρίως για να παρακολουθήσουν τα trends, τα brands, τους influencers και τους celebrities, και αυτά είναι πολύ θετικά νέα για τις επιχειρήσεις.

Πηγή: darkpony.com