Η Google παίρνει μέτρα για την καταπολέμηση του φαινομένου και ο παγκόσμιος διαδικτυακός χάρτης αλλάζει για πάντα.


Την εφαρμογή μέτρων για το οριστικό τέλος του ad block στο YouTube ξεκινά η Google, με τον τεχνολογικό κολοσσό να επιβεβαιώνει την απόφασή του προς αυτήν την κατεύθυνση στο Verge. Ήδη από τον προηγούμενο Ιούνιο, η εταιρεία είχε ξεκινήσει να επεξεργάζεται την ιδέα του μπλοκαρίσματος των χρηστών που χρησιμοποιούσαν το εργαλείο, σε μια κίνηση εξορθολογισμού της χρήσης των υπηρεσιών της.

Πιο συγκεκριμένα, σταδιακά όλοι οι χρήστες του YouTube παγκοσμίως θα αρχίσουν να έρχονται αντιμέτωποι με ένα μήνυμα που θα μπλοκάρει την πρόσβαση σε αυτό, στην περίπτωση που ανιχνεύεται πως οι διαφημίσεις μπλοκάρονται με οποιοδήποτε τρόπο, όπως για παράδειγμα μέσω ενός plug-in για τον επιλεγμένο browser. Με άλλα λόγια, από εδώ και στο εξής, οι χρήστες του μέσου θα πρέπει να ενεργοποιήσουν τις διαφημίσεις στον λογαριασμό τους, εκτός αν ξεκινήσουν μια συνδρομή στο YouTube Premium που λειτουργεί χωρίς αυτές.

«Η χρήση ad blockers παραβιάζει τους όρους χρήσης της πλατφόρμας. Οι διαφημίσεις υποστηρίζουν ένα ποικιλόμορφο οικοσύστημα για content creators παγκοσμίως και επιτρέπουν σε δισεκατομμύρια ανθρώπους να έχουν πρόσβαση στο αγαπημένο τους περιεχόμενο στο YouTube», δήλωσε ο communications manager του YouTube, Christopher Lawton, σχετικά με την απόφαση που θα αλλάξει τα πάντα στο διαδίκτυο.

Το YouTube ποντάρει ότι η κατάργηση του ad block θα οδηγήσει πολλούς περισσότερους χρήστες στο να εγγραφούν στο YouTube Premium για να αποφύγουν τις διαφημίσεις, αυξάνοντας φυσικά τα έσοδά της. Για να δούμε τι θα γίνει…