Στα πρότυπα του Instagram, το δημοφιλές κοινωνικό μέσο διευρύνει τις εμπορικές του δραστηριότητες.


Το λανσάρισμα του δικού του Marketplace ανακοίνωσε το TikTok, με το δημοφιλές κοινωνικό μέσο διευρύνει τις εμπορικές του δραστηριότητες στα πρότυπα του Facebook.

Pixel

Το TikTok Shop όπως αυτό θα ονομάζεται, θα ξεκινήσει να λειτουργεί για την ώρα μόνο στις ΗΠΑ, όπου το κοινωνικό μέσο αριθμεί περίπου 150 εκατομμύρια χρήστες.

Οι χρήστες θα βλέπουν πλέον στην εφαρμογή "shoppable videos" και "shoppable livestreams", τα οποία και θα εμφανίζονται στα feeds τους με την ονομασία For You. Μέσα από αυτά, θα μπορούν να αγοράσουν απευθείας τα προϊόντα που διαφημίζει ο δημιουργός περιεχομένου τους.

Η εν λόγω διεύρυνση των δραστηριοτήτων του TikTok θα επιτρέψει σε creators της εφαρμογής αλλά και σε μεγάλα brands την ακόμη μεγαλύτερη χρήση της για εμπορικές δραστηριότητες, ενώ αναμένεται να αυξήσει κατακόρυφα τα κέρδη της.

Το TikTok θα δίνει επίσης τη δυνατότητα ενός Affiliate προγράμματος, ασφαλούς checkout για τις συναλλαγές αλλά και πλατφόρμα logistics, όπου το TikTok θα αναλαμβάνει την αποστολή προϊόντων στους αγοραστές τους.