Μάλλον ναι


Μάλλον ναι

 

 

Έπειτα από το feedback που λάβανε οι υπεύθυνοι του Instagram από χρήστες αλλά και επιχειρήσεις, φαίνεται πως ετοιμάζονται να εισάγουν τη δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης ένα σύστημα διαφήμισης που λέγονται carousel ads.

 

Αυτό θα επιτρέπει στους χρήστες του να σύρουν το δάχτυλο τους στα αριστερά της οθόνης, προκειμένου να βρουν επιπλέον εικόνες και links, σχετικά με το προϊόν που απεικονίζει η κάθε φωτογραφία.

Έτσι οι διαφημιζόμενες εταιρείες θα έχουν την ευχέρεια να περάσουν το μήνυμα που θέλουν με τις αναρτήσεις τους, καλύτερα και πιο συνολικά.

Ως κομμάτι του ομίλου του Facebook πλέον, που είχε εισάγει τις διαφημίσεις από το 2013, το Instagram θέλει να δώσει την ευκαιρία στους διαφημιστές να έχουν μεγαλύτερη ελευθερία στο κομμάτι τους. Οπότε αναμένεται να δούμε και κάποια νέα στοιχεία όσο η διαδικασία εισαγωγής των διαφημίσεων προχωράει στη πλατφόρμα του.

Περιμένετε λοιπόν να δείτε αλλαγές τις ερχόμενες εβδομάδες στο Instagram και αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες επί του θέματος επισκεφτείτε τη σελίδα που έχει αφιερώσει επ αυτού εδώ.