Μας μιλάει για την Upiria, που προωθεί το ισότιμο δικαίωμα όλων στις μοναδικές και αξέχαστες ταξιδιωτικές εμπειρίες.


Στο παρελθόν έχω κάνει συνεντεύξεις με αρκετές start up, που ασχολούνται με τον τουρισμό. Όλες είχαν να προτείνουν το κάτι το διαφορετικό προσφέροντας νέες υπηρεσίες στους τουρίστες που επισκέπτονται την Ελλάδα. Η Upiria προωθεί το ισότιμο δικαίωμα όλων στις μοναδικές και αξέχαστες ταξιδιωτικές εμπειρίες. Μηδενίζει τις αποστάσεις μεταξύ των επαγγελματιών και των «εραστών» των ταξιδιών, προσφέροντας τη δυνατότητα της ελεύθερης/αδιαμεσολάβητης αλληλεπίδρασής τους, σε παγκόσμιο επίπεδο. Για την Upiria μιλήσαμε με τον Παύλο Βασιλειάδη. Διαβάστε τα όσα ενδιαφέροντα είπε στον Παναγιώτη Λουκά.

Η όλη ιδέα ήταν καιρό στο μυαλό μας αλλά αυτό που εμένα προσωπικά μου έδωσε να καταλάβω ότι η αγορά χρειάζεται κάτι διαφορετικό ήταν ένα ταξίδι μου στο εξωτερικό. Θυμάμαι ήμασταν με ένα φιλικό ζευγάρι στην Ολλανδία και μας πήρε ένα ολόκληρο απόγευμα να κάνουμε το πλάνο της επόμενης μέρας. Σαν καταναλωτής όλη η διαδικασία ήταν χρονοβόρα και δύσκολη, ειδικά το γεγονός ότι δεν μπορούσαμε να επικοινωνήσουμε με τους παρόχους για να κάνουμε κράτηση. Το κερασάκι στην τούρτα ήταν όταν χάσαμε την ευκαιρία να μπούμε στο γνωστό Ice Bar στο Άμστερνταμ λόγο του ότι δεν μπορούσαν να κάνουν online κράτηση. Εκείνη την περίοδο ήδη είχα κατασκευάσει εφαρμογές για άλλες εταιρείες και θυμάμαι χαρακτηριστικά να συζητάμε για το πόσο καλό θα ήταν να υπήρχε μια εφαρμογή που να μας λύνει όλα τα προβλήματα σχετικά με το τι μπορεί να κάνει κάποιος σε ένα καινούριο μέρος. Ο Παύλος Πασχαλίδης (συνιδρυτής και CTO) είχε ένα παρόμοιο περιστατικό στην Χαλκιδική και είχε και αυτός την δική του ιδέα για το πως να λυθεί αυτό το πρόβλημα. Όταν το συζητήσαμε, προς έκπληξη διαπιστώσαμε ότι είχαμε ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια ιδέα. Μας ήταν πλέον ξεκάθαρο τι πρέπει να κάνουμε.

Η εφαρμογή φέρνει σε επαφή παρόχους τουριστικών δραστηριοτήτων με τελικούς καταναλωτές. Ένας πάροχος το μόνο που έχει να κάνει είναι να γραφτεί στην εφαρμογή και να μας πει τι ακριβώς προσφέρει. Από εκεί και πέρα η ομάδα της Upiria θα είναι στο πλευρό του επιχειρηματία προσφέροντας τρεις βασικές υπηρεσίες.
1. Διευρύνοντας το δίκτυο συνεργατών – συνδέοντας τον πάροχο με άλλες τουριστικές επιχειρήσεις όπως τουριστικά γραφεία αλλά και ξενοδοχεία. Κάτι που δίνει την δυνατότητα στον πάροχο να διευρύνει το δίκτυο συνεργατών και να αυξήσει τις πωλήσεις του.
2. Προώθηση τουριστικών δραστηριοτήτων – συνδέοντας τον πάροχο σε travel bloggers και travel influencers. Άτομα που έχουν ένα αρκετά μεγάλο κοινό στα κοινωνικά τους δίκτυα (ακολούθους).
3. Προσιτές τιμές από προμηθευτές – σαν εταιρία έχουμε ένα δίκτυο προμηθευτών που προσφέρει εκπτώσεις στους επαγγελματίες χρήστες της εφαρμογής μας. Οπότε φανταστείτε το όφελος σε μια μικρομεσαία επιχείρηση που πληρώνει ένα σεβαστό ποσό για να προμηθευτεί τα απαραίτητα αναλώσιμα υλικά για την τουριστική σεζόν.
Το άλλο κομμάτι της Upiria απευθύνεται στο τελικό καταναλωτή και είναι αυτό που σε μερικούς μήνες θα βγει στην αγορά. Η εφαρμογή δίνει την δυνατότητα στον χρήστη να δει όλες τις τουριστικές δραστηριότητες στο μέρος που ταξιδεύει, επιτρέπει επίσης στον χρήστη να έρθει σε επαφή με τον πάροχο μέσω chat και να κάνει κρατήσεις. Όλα αυτά γίνονται σε ένα φιλικό για τον χρήστη περιβάλλον και σχετικά με τις πληρωμές η Upiria εξασφαλίζει ότι σε περίπτωση ακύρωσής θα επιστραφούν τα χρήματα στον χρήστη. Η εγγυημένη ασφάλεια σε κάθε συναλλαγή σε συνδυασμό με την ευκολία εύρεσης και κράτησης τουριστικών δραστηριοτήτων προσφέρουν στον καταναλωτή μια μοναδική και αξέχαστη τουριστική εμπειρία.

 

upiria-app-image


Το όραμα μας είναι να φέρουμε πιο κοντά παρόχους δραστηριοτήτων με καταναλωτές. Η εφαρμογή επιτρέπει σε καταναλωτές να βρουν αυτό που πραγματικά ψάχνουν και στους επιχειρηματίες να αναδείξουν τα τουριστικά τους πακέτα. Με την δουλειά μας θέλουμε να αναδείξουμε την Ελλάδα στο εξωτερικό και να φέρουμε στην αγορά ένα πραγματικά πρωτοποριακό προϊόν. Είμαστε χρόνια στον χώρο και έχουμε συνεργαστεί με πολύ μεγάλες επιχειρήσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, κάτι που μας έχει διδάξει πολλά, αλλά και μας έδωσε ιδέες για το πως να αναπτύξουμε την εφαρμογή.

Το πιο σημαντικό για μας είναι να συνεργαζόμαστε με άτομα που αγαπάνε αυτό που κάνουν και είναι σοβαροί επαγγελματίες. Στην ομάδα έχουμε ειδικούς από διάφορες χώρες όπως Αγγλία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Αμερική, Ουκρανία και φυσικά από Ελλάδα. Είναι όλοι καταξιωμένοι στον χώρο τους και έχουν ένα απερίγραπτο πάθος για τον τουρισμό. Αυτό μας δίνει ευελιξία σε θέμα επιλογών με το ποιους θα συνεργαστούμε αλλά και ένα σοβαρό προβάδισμα σε άλλες εταιρείες. Η τηλεργασία έχει εξελίξει τον τρόπο που δουλεύουμε και πιστεύω πως κάθε επιχείρηση στις μέρες μας θα πρέπει να εξοικειωθεί με αυτό το γεγονός.

Ποτέ δεν σκεφτήκαμε να τα παρατήσουμε για κανένα λόγο. Υπάρχουν ευκαιρίες στην Ελλάδα αρκεί να κάνεις καλή έρευνα και προετοιμασία πριν ξεκινήσεις την επιχείρηση σου. Εμείς μιλούσαμε με παρόχους, ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία και ξεναγούς για ένα ολόκληρο χρόνο πριν ιδρύσουμε την εταιρία. Εκείνη την περίοδο ήμουν στην KPMG στον Λονδίνο και θυμάμαι πως κάθε απόγευμα είχαμε και μια τηλεδιάσκεψη έως αργά το βράδυ. Αλλά αυτό ήταν το όνειρό μας και δεν το νιώθαμε καν σαν δουλειά. Σχετικά με την γραφειοκρατία δεν είναι κάτι καινούριο, το γνωρίζαμε καλά και για αυτό τον λόγο φέραμε στην ομάδα έναν από τους καλύτερους λογιστές - φοροτεχνικούς στην Ελλάδα. Όπως ανέφερα και πριν, συνεργαζόμαστε μόνο με άτομα ‘παθιασμένα’ με την δουλειά τους. Τέλος το θέμα με την χρηματοδότηση ευτυχώς δεν μας απασχόλησε πολύ. Είχαμε ήδη έτοιμο συμβόλαιο με μεγάλη εταιρεία στο εξωτερικό κάτι που μας έδωσε απίστευτη ώθηση. Είμαστε self-funded και αυτό μας βοηθάει να είμαστε αλλά και να έχουμε μια σταθερή πορεία εξέλιξης ως εταιρεία.

Πιστεύω πως η δυνατότητα μιας επιχείρησης να προσαρμόζεται στις αλλαγές στο περιβάλλον γύρω της είναι αυτό που θα καθορίσει την βιωσιμότητα της. Ειδικότερα στις μέρες μας που οι ανάγκες των καταναλωτών αλλάζουν ραγδαία, μια λάθος απόφαση μπορεί να στοιχίσει.
Επίσης αυτό που συναντάμε συχνά, ειδικά με πολλούς παρόχους τουριστικών δραστηριοτήτων είναι η έλλειψη τεχνολογικής υποστήριξης στην δουλειά τους. Αυτές τις σύγχρονες προκλήσεις είναι που αντιμετωπίζουμε με την εφαρμογή. Η τεχνολογία είναι βασικό στοιχείο στο DNA της εταιρίας μας και η δυνατότητα της εφαρμογής να προσαρμόζεται στις ανάγκες κάθε παρόχου είναι αυτό που κάνει την Upiria μοναδική.

Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι όσο περνάει ο χρόνος μαθαίνουμε και βελτιωνόμαστε σε ατομικό αλλά και ομαδικό επίπεδο. Ήδη κάναμε αρκετές αλλαγές στην εταιρία που μας βοηθήσουν να έρθουμε πιο κοντά στο κοινό μας και να τους δώσουμε παραπάνω από αυτό που χρειάζονται. Το μόνο διαφορετικό που θα έκανα θα ήταν να ιδρύσουμε νωρίτερα την εταιρεία, είναι μια απίστευτη εμπειρία που δεν θα την άλλαζα με τίποτα.
 
Όντως βλέπουμε ότι η κρίση δημιούργησε ευκαιρίες αλλά επίσης έκλεισαν αρκετές εταιρείες που ήταν κερδοφόρες. Από την μεριά μας στηρίζουμε όσο παραπάνω μπορούμε όσους παρόχους θέλουν να επαναλειτουργήσουν. Αναμένεται ένα κύμα ευκαιριών αλλά και ραγδαίων αλλαγών στον κλάδο του τουρισμού κάτι που θα αυξήσει τις απαιτήσεις που έχουν οι καταναλωτές από τους επιχειρηματίες. Έχοντας αυτό κατά νου είμαστε χτίσαμε κάτι ιδιαίτερο και μοναδικό. Η μόνη μου συμβουλή σε νέους επιχειρηματίες είναι να βρουν άτομα και συνεργάτες που πραγματικά πιστεύουν στην ιδέα τους και να μην διστάσουν αν πάρουν το πρώτο βήμα. Από την μεριά μου αλλά και από όλη την ομάδα της Upiria, θέλω να πω ότι είμαστε διαθέσιμοι να βοηθήσουμε. Είμαστε ενεργοί στα κοινωνικά δίκτυα οπότε όποιος θέλει να έρθει σε επαφή μαζί μας το μόνο που έχει να κάνει είναι να μας στείλει ένα μήνυμα!

https://www.upiria.com