Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ακούσεις τα Auvril Audiobooks.


«Πιστεύουμε ότι τα ηχητικά βιβλία (Audiobooks) είναι ό,τι πιο σύγχρονο στον χώρο της εκπαίδευσης. Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε όλο και περισσότερους ανθρώπους να ξεπεράσουν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην ανάγνωση ενός βιβλίου». Το παραπάνω απόσπασμα υπάρχει στην ιστοσελίδα της Auvril που επίσης αναφέρει ότι η ομάδα της Auvril έχει ως  όραμά να προσφέρουμε σε κάθε άνθρωπο την ευκαιρία για ποιοτική και ολοκληρωμένη εκπαίδευση ξεκινώντας από μια σειρά βιβλίων που τα έχουν μετατρέψει σε Audiobooks. Για την Auvril μιλήσαμε με τον Αλέξη Τζαμπρή. Διαβάστε τα όσα ενδιαφέροντα είπε στον Παναγιώτη Λουκά.

Όλα ξεκινούν από την καθημερινότητά μας και μέσα από τις προσωπικές μας εμπειρίες, οι οποίες μας δημιουργούν μία ανάγκη. Έτσι, μπαίνουμε στη διαδικασία να απαντήσουμε στο ερώτημα: «Πως θα μπορούσε να λυθεί αυτό;». Η απάντηση, πολλές φορές κρύβει μία επιχειρηματική ευκαιρία. Κάποια στιγμή συνειδητοποίησα ότι, αν ήθελα να εξελιχθώ, έπρεπε να αρχίσω να διαβάζω βιβλία. Κάτι τέτοιο μου φαινόταν ακατόρθωτο, μιας και ποτέ δεν έβρισκα τον απαραίτητο χρόνο να καθίσω στο σπίτι, να πάρω ένα βιβλίο στα χέρια μου και να το ανοίξω για να το διαβάσω. Εκεί, έμαθα για την εναλλακτική επιλογή να το ακούω.
Μου φάνηκε πολύ χρήσιμο κι έτσι είπα να το δοκιμάσω. Ξαφνικά, από εκεί που δε διάβαζα ούτε ένα βιβλίο τον χρόνο, μπορούσα να το ακούω και να το ολοκληρώνω μέσα σε μία εβδομάδα. Ο ενθουσιασμός μου για την ποσότητα της γνώσης που μπορούσα να αποκομίσω, με οδήγησε στην επιθυμία να αρχίσω να προσφέρω αυτή την επιλογή και σε άλλο κόσμο που, όπως εγώ, αντιμετώπιζε την ίδια πρόκληση.
Έτσι, δημιουργήθηκε η Auvril.
Αποφάσισα να ξεκινήσω με την παραγωγή βιβλίων σχολικού περιεχομένου. Θυμόμουν πολλούς συμμαθητές μου στο σχολείο να ταλαιπωρούνται, όχι επειδή δεν ήθελαν να διαβάσουν και να μάθουν, αλλά επειδή τους δυσκόλευε η ανάγνωση. Στη συνέχεια, επειδή τόσο εγώ, όσο και όλη η ομάδα της Auvril, πιστεύουμε στη δια βίου μάθηση και την εξέλιξη του ανθρώπου, αποφασίσαμε να επεκταθούμε στην παραγωγή ακουστικών βιβλίων που βοηθούν στην αυτοβελτίωση μας. Θέλουμε κάθε άνθρωπος που ακούει τα βιβλία μας να νιώθει ότι γίνεται καλύτερος μέσα από αυτά. Θεωρώ ότι είναι πολύ σημαντικό στον χώρο της επιχειρηματικότητας να μη δημιουργούμε προσδοκίες. Χρειάζεται να υπάρχει ένα ξεκάθαρο όραμα, το οποίο στη συνέχεια να αποκωδικοποιηθεί στους στόχους που είναι ο οδηγός σου για να φτάσεις εκεί που θέλεις να πας. Από εκεί κι έπειτα, η καθημερινότητα σου φέρνει ευκαιρίες που χρειάζεται να ακολουθήσεις, όταν συμπίπτουν με τους στόχους που έχεις θέσει, ή να απορρίψεις, σε αντίθετη περίπτωση.
“Οι περισσότεροι άνθρωποι υπερεκτιμούν τι μπορούν να κάνουν μέσα σ' έναν χρόνο και υποτιμούν τι μπορούν να κάνουν σε δέκα χρόνια.” - Bill Gates
Έτσι, οι προσδοκίες το μόνο που κάνουν είναι να σε περιορίζουν. Κάπως έτσι, και για την Auvril, τα αποτελέσματα που βλέπουμε λίγο καιρό μετά είναι πολύ καλύτερα από όσα μπορούσαμε να φανταστούμε στην αρχή. Αυτό από μόνο του είναι καλύτερο από κάθε προσδοκία.

auvril2.jpg


 
Απευθυνόμαστε σε μαθητές καθώς και στον κόσμο που θέλει να ζήσει τη ζωή του ανακαλύπτοντας διαρκώς πόσο καλύτερος μπορεί να γίνει. Η προσωπική ανάπτυξη είναι μία διαρκής διαδικασία. Αντίστοιχα, και η δια βίου μάθηση. Για τον λόγο αυτό ξεκινήσαμε από σχολικά βιβλία και στη συνέχεια επεκταθήκαμε στον κλάδο της αυτοβελτίωσης, πάντα σε ακουστική μορφή. Ο επισκέπτης της πλατφόρμας μας μπορεί να βρει κλασικά βιβλία της ιστορίας που έχουν βοηθήσει εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως να δούνε τη ζωή αλλιώς και να κάνουν τις αλλαγές που θα τους φέρουν πιο κοντά στα όνειρά τους. Το καλύτερο; Επειδή τα βιβλία αυτά είναι σε μορφή audiobook, ο κόσμος μπορεί να τα ακούει μέσα στην καθημερινότητά του καθώς κάνει κάτι άλλο ταυτόχρονα. Τα audiobooks έχουν γίνει η ιδανική παρέα στο τρέξιμο, στο αυτοκίνητο και σε άλλες καθημερινές εργασίες της καθημερινότητας όπου τα μάτια είναι απασχολημένα, αλλά το μυαλό ελεύθερο. Γιατί να μην κάνουμε όλες αυτές τις στιγμές χρήσιμες, ακούγοντας κάτι που θα μας κάνει καλύτερους;

Το όραμά μας είναι να προσφέρουμε σε κάθε άνθρωπο την ευκαιρία για ποιοτική και ολοκληρωμένη εκπαίδευση. Θέλουμε να έχουμε πολύ περιεχόμενο από σχολικά και πανεπιστημιακά βιβλία, καθώς και από βιβλία αυτοβελτίωσης. Επιπρόσθετα, σκοπεύουμε να εντάξουμε περισσότερα εργαλεία προσωποποιημένης εκπαίδευσης για κάθε μαθητή.
Φυσικά, ευελπιστούμε να έχουμε πάρει πολύ ανατροφοδότηση από τους πελάτες μας, ώστε να βελτιώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε με βάση τις ανάγκες τους, κυρίως στον χώρο των Audiobooks. Ο σκοπός μας, κυρίως, είναι μέσα από τη διαρκή έρευνα να προσφέρουμε και άλλα καινοτόμα εργαλεία που συνεισφέρουν στην ποιοτική εκπαίδευση κάθε ανθρώπου.

auvril3.jpg


 Αυτή τη στιγμή η ομάδα μας αποτελείται από πέντε βασικά μέλη, ενώ έχουμε και εξωτερικές συνεργασίες με τους αφηγητές των βιβλίων μας, οι οποίοι μπορούν να βρίσκονται σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου. Η εξ αποστάσεως συνεργασία από μόνη της είναι μία μεγάλη ευκαιρία για κάθε επιχείρηση, η οποία όμως μπορεί να αποτελέσει και πρόκληση. Σίγουρα, η τεχνολογία βοηθάει σε μεγάλο βαθμό στη διευκόλυνση της καθημερινής επικοινωνίας. Όλα έχουν να κάνουν με τη διαχείριση, τη σωστή επικοινωνία και, φυσικά, τον επαγγελματισμό που είναι προσωπική υπόθεση. Το σημαντικότερο, στο τέλος όλων, είναι να αφιερώνεις τον απαραίτητο χρόνο και να επενδύεις στη δημιουργία της κατάλληλης ομάδας ανθρώπων.
 
Η δημιουργία μίας επιχείρησης στην Ελλάδα έχει ενδιαφέρον. Με μία πρώτη σκέψη, όχι, δεν υπάρχουν πραγματικά κίνητρα, αντιθέτως υπάρχουν πολλοί γρίφοι και σπαζοκεφαλιές που χρειάζεται να απαντήσεις σε καθημερινή βάση. Από την άλλη βέβαια, η εποχή ευνοεί τους ανθρώπους να δημιουργήσουν κάτι δικό τους. Τα πράγματα δεν είναι όπως πριν μία δεκαετία, όπου μία θέση σε δημόσια υπηρεσία φάνταζε ιδανική λύση για πολλούς. Πλέον τίποτα δεν μπορεί να σου εξασφαλίσει ότι θα έχεις ένα σταθερό εισόδημα που θα σου καλύπτει τις καθημερινές σου ανάγκες. Χρειάζεται να κοιτάμε μπροστά, σε κάθε εποχή. Σε αυτή την περίπτωση, ναι, η γραφειοκρατία, η φορολογία και όλα όσα αποτελούν πρόκληση για το ελληνικό επιχειρείν, μπορούν να είναι ανασταλτικός παράγοντας. Από την άλλη όμως, υπάρχουν πολλές ευκαιρίες και κενά στην αγορά που μπορεί κάποιος να καλύψει και να γίνει κερδοφόρος μέσα από αυτά. Το ερώτημα, στο τέλος της ημέρας είναι πάντα: «Πόσο αποτελεσματικά είσαι διατεθειμένος να εργαστείς για να προσφέρεις ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες στους πελάτες σου;»

Το διαδίκτυο δημιούργησε πολλές ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις και τους έδωσε την ευκαιρία να προβάλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε όλον τον κόσμο, εφόσον το επιθυμούν. Το ίδιο γεγονός, δημιούργησε μεγάλο ανταγωνισμό. Έτσι λοιπόν, μία επιχείρηση της σύγχρονης εποχής έχει να αντιμετωπίσει τις εξής προκλήσεις:
Να ξεχωρίσει μέσα από τον όγκο του διαδικτύου, όπου υπάρχει πολλή πληροφορία και γίνεται όλο και πιο δύσκολο να προσεγγίσει κάποιος το καταναλωτικό του κοινό.
Ακόμη κι αν καταφέρει μάλιστα να φτάσει στα μάτια τους, χρειάζεται να τους κεντρίσει το ενδιαφέρον μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Ο μέσος καταναλωτής δέχεται μέσα στην ημέρα του χιλιάδες διαφημιστικά μηνύματα κι έχει πολύ υψηλό βαθμό διάσπασης προσοχής.
Το προϊόν λοιπόν χρειάζεται να αξίζει από το προωθητικό του μήνυμα μέχρι και την ποιότητα που θα νιώσει ο πελάτης ότι απολαμβάνει όταν το αποκτήσει. Τέλος, ας μην ξεχνάμε, ότι ο υψηλός ανταγωνισμός έχει δημιουργήσει και επιχειρήσεις οι οποίες στην προσπάθειά τους να ρίξουν την τιμή των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρουν, ισοπεδώνουν την ποιότητά τους. Αυτό πολλές φορές κλονίζει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών όχι μόνο απέναντι στην ίδια την επιχείρηση, αλλά και στο προϊόν γενικότερα. Έτσι, χρειάζεται μεγαλύτερη προσπάθεια για να κερδίσεις και πάλι την εμπιστοσύνη του κοινού, ακόμη κι αν το δικό σου προϊόν ήταν από την πρώτη στιγμή ποιοτικό.

Δεν πιστεύω ότι θα έκανα κάτι διαφορετικά εάν θα μπρορούσα να γυρίσω πίσω στον χρόνο. Ακόμη και κινήσεις που έκανα στο παρελθόν και καθώς τις σκέφτομαι λέω, «Αν μου συνέβαινε αυτό τώρα, θα λειτουργούσα διαφορετικά», θεωρώ ότι όταν συνέβησαν ήταν το μάθημα που χρειαζόμουν για να είμαι εδώ σήμερα. Σε πέντε χρόνια από τώρα, σίγουρα βλέπω τον εαυτό που και πάλι μέσα στον κόσμο του επιχειρείν, καθώς όπως επίσης και στον κλάδο της εκπαίδευσης. Είμαι περίεργος και ανυπομονώ να ανακαλύψω που θα με έχουν οδηγήσει τα βήματα και οι επιλογές μου τότε.
 
 «Η κρίση γεννάει κροίσους», είχε πει κάποια στιγμή ο Αριστοτέλης Ωνάσης και σίγουρα κάτι ήξερε. Είναι πολλά τα παραδείγματα των επιτυχημένων επιχειρήσεων που, εν μέσω κρίσης, αντί να τα παρατήσουν αποφάσισαν να ανακαλύψουν την ευκαιρία και να προχωρήσουν με αυτή.
Οι συμβουλές μου είναι:
Question everything: Να βλέπουν τον λόγο πίσω από οτιδήποτε συμβαίνει. Να αμφισβητούν τα πάντα. Να είναι περίεργοι, να βλέπουν πως μπορεί να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο και να μην το παίρνουν απλά ως δεδομένο.
Να προσπαθούν να βρουν νόημα σε ό,τι κάνουν γιατί οποιαδήποτε πράξη κι αν κάνουν, όσο ασήμαντη κι αν φαίνεται τώρα, σίγουρα θα φέρει το δικό της impact στο μέλλον. Οτιδήποτε κάνει κάποιος, ειδικά στον επιχειρηματικό τομέα, μπορεί να έχει επιρροή στον κόσμο.
Να σκέφτονται μακροπρόθεσμα. Όχι όσα θα χάσουν σήμερα, αλλά πόσα μπορεί να κερδίσουν και τι αλλαγή μπορεί να φέρει το όραμά τους στο μέλλον.
Να επιχειρούν, όχι επειδή έτσι πρέπει, αλλά επειδή είναι παθιασμένοι για αυτό. Να δημιουργούν προϊόντα και υπηρεσίες για τα οποία θα ένιωθαν υπερήφανοι να τα δείξουν στους φίλους και την οικογένειά τους.
Να έχουν σωστά πρότυπα και να τα μελετούν σε βάθος. Γιατί μπορεί να βρουν κοινά σημεία που θα τους δώσουν ελπίδα για να συνεχίζουν.
Αυτά είναι κάποια από τα πράγματα που βοήθησαν κι εμένα.

 https://auvril.com