Το MyShoe.gr κατάφερε να κατακτήσει την ηγέτιδα θέση στην online αγορά υποδημάτων στην Ελλάδα.


To MyShoe.gr αποτελεί το πιο πρόσφατο επιχειρηματικό βήμα της Ν.Ι. Μίνογλου Α.Ε. Η εταιρεία ξεκίνησε το 1957, από τον Νικόλαο Μίνογλου, σε μια μικρή βιοτεχνία στο Φάληρο. Γνώρισε μεγάλη επιτυχία όταν αποφάσισε να ασχοληθεί  με το λάστιχο, ένα υλικό πρωτόγνωρο εκείνη την εποχή για τον χώρο της υπόδησης, κατασκευάζοντας τα πρώτα λαστιχένια παπούτσια, τα περίφημα Buffalo, που συντροφεύουν γενιές και γενιές Ελλήνων τα καλοκαίρια στις παραλίες. To 2009 η εταιρεία βλέποντας τα πρώτα σημάδια της οικονομικής κρίσης έκανε το βήμα να στραφεί στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Το MyShoe.gr ξεκίνησε το 2010 και κατάφερε να κατακτήσει, την ηγέτιδα θέση στην online αγορά υποδημάτων στην Ελλάδα. Για το MyShoe.gr μιλήσαμε με τον Φώτη Αντωνόπουλο. Διαβάστε τα όσα ενδιαφέροντα είπε στον Παναγιώτη Λουκά.

 
H Μίνογλου Α.Ε. είναι μια εταιρεία 3 γενεών, με έτος ίδρυσης το 1958. Βλέποντας  όμως το 2009 να έχουν ξεκινήσει τα πρώτα σημάδια της οικονομικής κρίσης, η εταιρεία πήρε το ρίσκο να επενδύσει στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ευελπιστώντας ότι η κίνηση μετατόπισης της στρατηγικής από τη Χονδρική πώληση υποδημάτων στη Λιανική (πώληση), θα βοηθούσε την εταιρεία να αντιμετωπίσει το δυσοίωνο μέλλον, όπως διαφαινόταν. Τελικά, το ηλεκτρονικό μας κατάστημα βγήκε live τον Μάρτιο του 2010, αποδεικνύοντας ότι ήταν μια κίνηση πολύ σωστή, αφού μέσα σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα, το MyShoe.gr, κατάφερε να κατακτήσει,  την ηγέτιδα θέση στην online αγορά υποδημάτων στην Ελλάδα.

 

MyShoe1.jpg


 
Το MyShoe.gr απευθύνεται σε όλα τα φύλα, και σε όλα τα ηλικιακά κοινά. Έχοντας μια συλλογή που ξεπερνάει τα 350 επώνυμα brands και τα 12,000 σχέδια παπουτσιών, είναι θέλουμε να πιστεύουμε ότι όλες και όλοι θα βρουν κάτι που να αξίζει να αγοράσουν.

 

MyShoe2.jpg

 
 
Βασικός στόχος του MyShoe.gr είναι η αρμονική ανάπτυξη της εταιρείας και η εγκαθίδρυση του MyShoe.gr ως την πρώτη επιλογή για αγορά παπουτσιών. Τα καταφέρνουμε και με τα δυο, πάρα πολύ καλά, έχοντας πετύχει κερδοφορία για το 2015, παρά τα Capital Controls, και έχοντας ένα πολύ μεγάλο πελατολόγιο, που ξεπερνάει τους 400,000 καταναλωτές.

 

MyShoe3.jpg

 

Κάποτε θεωρούσαμε το MyShoe.gr σαν μια εταιρεία που πουλάει παπούτσια χρησιμοποιώντας απλά το Internet. Πλέον, το αντιλαμβανόμαστε σαν μια τεχνολογική εταιρεία που πουλάει παπούτσια από το Internet, αν και θα μπορούσε να πουλήσει τα πάντα, βασιζόμενη στη γνώση, την εμπειρία και τις υποδομές που έχει αναπτύξει. Έχοντας λοιπόν, αυτήν την τεχνολογική κουλτούρα, έχουμε προσαρμοστεί στις πολύ δυναμικές συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί από την διαρκή ανάπτυξη της τεχνολογίας, και έχουμε αναπτύξει ένα πολύ ισχυρό σύστημα επικοινωνίας με όλους τους υπαλλήλους και  συνεργάτες μας, ασχέτως αν βρίσκονται μέσα στην εταιρεία ή εκτός αυτής, ασχέτως τοποθεσίας, ακόμα και ασχέτως χρονικής στιγμής. Το MyShoe.gr απασχολεί σήμερα 40 υπαλλήλους εντός εταιρείας που συνεργάζονται αρμονικά  με πλήθος εξωτερικών εταιρειών (π.χ. ταχυμεταφορικές, εταιρείες ανάλυσης, τράπεζες, κτλ.)

 

MyShoe4.jpg

 Είναι γεγονός ότι η Ελλάδα έχει να διανύσει αρκετά βήματα ακόμα για να γίνει ένα ελκυστικό επιχειρηματικό περιβάλλον. Και μπορούμε να πούμε ότι και εμείς δυσκολευτήκαμε στην αρχή, αν και έχοντας την μητρική εταιρεία από πίσω (Μίνογλου Α.Ε.) ήταν σαφώς πιο σαφώς εύκολο να ξεκινήσουμε τη λειτουργία του MyShoe.gr.

 
Οι δυο πιο σημαντικές προκλήσεις είναι το ασταθές φορολογικό σύστημα, μιας και αλλάζει συνέχεια με διάφορες διατάξεις και το ‘brain drain’, η φυγή στο εξωτερικό νέων ανθρώπων με υψηλά επίπεδα κατάρτισης. Σαν MyShoe.gr χρησιμοποιούμε πολλά εργαλεία τελευταίας τεχνολογίας που απαιτούν πολύ υψηλή εξειδίκευση και δυστυχώς, οι καλοί επαγγελματίες που μπορούν να τα δουλέψουν, αναγκάζονται να αποχωρήσουν στο εξωτερικό, όπου θα βρουν πολύ καλύτερες οικονομικές απολαβές. Τέλος, μια ακόμα σημαντική πρόκληση είναι η εξασφάλιση ρευστότητας από τις τράπεζες, που έχουν κλείσει τις στρόφυγγες και έχουν κάνει την καθημερινή λειτουργία  των επιχειρήσεων πολύ πιο δύσκολη, ακόμα και αν αυτές είναι υγιείς και με κερδοφορία.
 
Πολλά πράγματα θα μπορούσαμε να είχαμε αποφύγει ή να είχαμε διορθώσει εν τη γενέσει τους, πριν γίνουν προβλήματα. Έτσι όμως, δεν θα είχαμε μάθει από τα λάθη μας, κερδίζοντας σε εμπειρία.  Άρα δεν μετανιώνουμε για τις επιλογές μας. Η τεχνολογία είναι τόσο δυναμική, που δύσκολα μπορεί κανείς να προβλέψει τι θα γίνει σε 5 χρόνια. Το μόνο που θα μπορούσαμε να προβλέψουμε είναι πως κατά πάσα πιθανότητα, όλη η ομάδα του MyShoe.gr θα εξακολουθεί να ασχολείται με το ηλεκτρονικό εμπόριο με το ίδιο πάθος και μεράκι, που το κάνει και τώρα.
 
Είναι αλήθεια ότι η κρίση δημιουργεί ευκαιρίες, και θεωρούμε πως και εμείς είμαστε ακόμα ένα case study, που αποδεικνύει του λόγου το αληθές. Καλώς ή κακώς, όταν υπάρχει κρίση, ο κόσμος γίνεται πολύ πιο συγκρατημένος και επιφυλακτικός, οπότε τον κερδίζει αυτός που δεν παρέχει απλά ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, αλλά μια ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία.  Στο τελευταίο επενδύσαμε αρκετά, και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε με το ίδιο πάθος και μεράκι,  και τα επόμενα χρόνια.
Τέλος, η μοναδική συμβουλή που θα δίναμε σε οποιονδήποτε θέλει να βγει τώρα στην αγορά εργασίας είναι να το κάνει χωρίς δεύτερη σκέψη, αρκεί να είναι παθιασμένος με αυτό που θέλει να κάνει. Οι καταναλωτές έχουν μάθει πλέον να μην συγχωρούν τις μετριότητες, οπότε πεδίο δόξης λαμπρόν σε όσες και όσους αγαπάνε πολύ αυτό που κάνουν.

www.myshoe.gr

MyShoe5.jpg