Η HotelBrain απευθύνεται κυρίως σε οικογενειακές επιχειρήσεις οι οποίες αναζητούν επικαιροποιημένο, βάσει των παγκόσμιων τάσεων, μοντέλο διαχείρισης του καταλύματος τους.


H HotelBrain είναι μια ανεξάρτητη εταιρεία που εξειδικεύεται στην διαχείριση (management) και ανάπτυξη ξενοδοχειακών μονάδων καθώς και στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών. Για την HotelBrain μιλήσαμε με τον Πάνο Παλαιολόγο. Διαβάστε τα όσα ενδιαφέροντα είπε στον Παναγιώτη Λουκά
 
Η δραστηριοποίησή μας στη διαχείριση ξενοδοχείων προέκυψε επί της ουσίας, τόσο από την ανάγκη τη δική μου όσο και των συνεργατών μου να διευθύνουμε ξενοδοχεία. Οι προσδοκίες μας ήταν περισσότερο το προσωπικό μας στοίχημα να ανεβάζουμε συνεχώς τον πήχυ και να τα καταφέρνουμε κάθε φορά καλύτερα. Δεν φανταζόμασταν ποτέ τότε ότι αυτή η επιθυμία μας να διευθύνουμε όλο και περισσότερα ξενοδοχεία αλλά και η ανάγκη μας για συνεχή αυτοβελτίωση θα εγκαινίαζε έναν καινούργιο κλάδο στην Ελλάδα, το hotel management σε οικογενειακές επιχειρήσεις.


 
Η HotelBrain απευθύνεται κυρίως σε οικογενειακές επιχειρήσεις –τη συντριπτική πλειοψηφία των
ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στην Ελλάδα- οι οποίες αναζητούν ένα ολιστικό και πάντα επικαιροποιημένο βάσει των παγκόσμιων τάσεων, μοντέλο διαχείρισης του καταλύματος τους. Η τεχνογνωσία και η εξειδίκευση των στελεχών της εταιρείας μας μεταφράζεται σε πολλαπλά οφέλη για τον ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου – από τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης υπηρεσίας φιλοξενίας και ων οικονομικών αποτελεσμάτων της επιχείρησης μέχρι την ομαλότερη καθημερινή λειτουργία και την αναγνωρισιμότητα σε παγκόσμια κλίμακα του ξενοδοχειακού προϊόντος.
 


Ως η μεγαλύτερη εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων στην Ελλάδα με περισσότερα από 110 ξενοδοχεία σε 35 προορισμούς σε 6 χώρες (Ελλάδα, Λίβανο, Τουρκία, Κύπρο και πολύ άμεσα και στην Σερβία), ο βασικό στόχος μας είναι να εξακολουθήσουμε να ενδυναμώνουμε το portfolio μας στο εσωτερικό,  διατηρώντας παράλληλα την ποιότητα και εκσυγχρονίζοντας διαρκώς τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που παρέχουμε στους ξενοδόχους- συνεργάτες μας. Από την άλλη η καθιέρωσή μας στις χώρες όπου ήδη δραστηριοποιούμαστε και η επέκτασή μας και σε άλλους κοντινούς με την Ελλάδα προορισμούς, μας κάνει αισιόδοξους ότι σύντομα θα αποτελούμε βασικό παράγοντα στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου και των Βαλκανίων.


 Το Internet και η τεχνολογία άλλαξε δραστικά και τελείως τον τρόπο της δουλειάς μας. Και παρόλο που η εταιρεία μας αυτή τη στιγμή απασχολεί περισσότερα από 40 μόνιμα στελέχη, ενώ παράλληλα διαχειρίζεται –μέσω των ξενοδοχείων- περισσότερα από 2500 άτομα προσωπικό, το Internet και η τεχνολογία είναι αυτά που μας βοηθούν να συντονιζόμαστε, να επικοινωνούμε και να δουλεύουμε σαν να βρισκόμαστε όλοι στον ίδιο χώρο.

 

HotelBrain1.jpg

 


Κίνητρα υπάρχουν πάντα και παντού. Αρκεί να θέλεις να τα εντοπίσεις... Όταν ξεκινήσαμε να στήνουμε την εταιρεία, δεν διαθέταμε ούτε business plans, ούτε μελέτες βιωσιμότητας ούτε κανενός είδους χρηματοδότηση. Το μόνο που διαθέταμε ήταν, όπως είπα ήδη, η επιθυμία μας να διευθύνουμε ξενοδοχεία και ένα όραμα για καλύτερες υπηρεσίες φιλοξενίας σε ξενοδοχεία που δεν θα είχαν να ζηλέψουν τίποτα από αυτά του εξωτερικού. Κάθε χρόνο δοκιμαζόμασταν και κάναμε την αυτοκριτική μας... Πήγαμε καλά; Αν ναι, ανεβάζαμε τους στόχους μας, αν όχι, γυρίζαμε πίσω και διορθώναμε τα λάθη μας.      

 
Η σύγχρονη πρόκληση για τις επιχειρήσεις του τουρισμού είναι να καταφέρουν να μείνουν συντονισμένες με τις διαρκώς νέες τάσεις που προκύπτουν από την ταχεία και ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας. Στα δικά μας, η πρόκληση που ανέδειξε η κρίση είναι να καταφέρεις να αντισταθείς και να μην κάνεις εκπτώσεις στην ποιότητα και την εξέλιξη του τουριστικού προϊόντος και των υπηρεσίων του.
 

Τα διάφορα start ups και η αξιοσημείωτη επιτυχία πολλών από αυτά είναι η απόδειξη ότι ναι, η κρίση
δημιουργεί ευκαιρίες. Στον τομέα του τουρισμού η τεχνολογική εξέλιξη στην οποία αναφερθήκαμε παραπάνω
έχει δημιουργήσει αντίστοιχα πολλές ευκαιρίες, νέες ειδικότητες και θέσεις εργασίας. Αν θα μπορούσα να δώσω μια συμβουλή, αυτή θα ήταν «ψάξτε τη, οργανωθείτε, δημιουργήστε συνέργειες αλλά πάνω από όλα αναπτύξτε την ιδιωτική πρωτοβουλία σας, η ιστορία μου μου έχει αποδείξει ότι όλα ξεκινούν από μία επιθυμία...» 


www.hotelbrain.com

HotelBrain2.jpg