Νικόλας Μαρουλάς & Σοφία Χαλκίδη (webergon.com): «Αν πιστεύεις στα όνειρά σου μην τα αφήσεις ποτέ!»

Ο Νικόλας Μαρουλάς και η Σοφία Χαλκίδη (webergon.com) κοιτάνε μπροστά με την εφαρμογή τους που στόχο έχει, όπως λένε, "profitable online business with just one click"...

Κείμενο: Παναγιώτης Λουκάς


 Το Youth Platform είναι πάντα κοντά σε όσους αποφασίζουν να ξεφύγουν από τα παραδοσιακά κανάλια και να πάνε το επάγγελμά τους λίγο παρακάτω όσον αφορά στις διαδικασίες και την επικοινωνία με το κοινό. Μια δημιουργική ομάδα  δημιούργησε μια διαδικτυακή εφαρμογή με σκοπό οι πελάτες να γνωρίζουν με ενα click κατά πόσο το site τους είναι "φιλικο" προς τον χρήστη καθώς και ποια είναι τα δυνατά/αδύνατα σημέια του σε σχέση με τον ανταγωνισμό.  Διαβάστε όσα ενδιαφέροντα είπαν στον Παναγιώτη Λουκά...

 
Είναι πια δεδομένο ότι το διαδίκτυο είναι κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Η ζωή μας ορίζεται, πια, μέσω της ηλεκτρονικής ανταλλαγής πληροφοριών. Δε θα ήταν καταπληκτικό να καθιστούσαμε το διαδίκτυο φιλικό προς το χρήστη; Στην αρχή, σκεφτήκαμε, λόγω της εμπειρίας μας, να οργανώσουμε μια συμβουλευτική εταιρεία που θα αξιολογεί ιστοσελίδες και θα προτείνει λύσεις βελτίωσης. Σχεδιάζοντας όμως τα εσωτερικά μας εργαλεία, ήρθε η ιδέα ότι τα συστήματά μας μπορούν να κωδικοποιηθούν και να προσφερθούν στους πελάτες μέσω διαδικτυακής εφαρμογής (SaaS). Έτσι δημιουργήσαμε τη διαδικτυακή εφαρμογή και αρχές του φθινοπώρου είμαστε έτοιμοι να βγούμε live. Αυτή τη στιγμή, δοκιμάζουν την εφαρμογή μας όσοι κάνουν δωρεάν προ-παραγγελίες μέσω της ιστοσελίδας μας webergon.com

Χρησιμοποιώντας τη διαδικτυακή εφαρμογή μας, οι πελάτες μας γνωρίζουν αυτόματα και σε 1 δευτερόλεπτο εάν η ηλεκτρονική τους επιχείρηση προσφέρει μία καταπληκτική εμπειρία στους επισκέπτες της ιστοσελίδας τους και αν είναι εργονομική να πλοηγηθούν. Επίσης, μπορεί να συγκρίνει κανείς τα αποτελέσματά του με αυτά του ανταγωνιστή του και αυτό είναι ένα ακόμα κλειδί προς την επιτυχία. Έρευνες έχουν δείξει ότι βελτιστοποιώντας την ευχρηστία μιας ιστοσελίδας μπορεί να διπλασιάσει τα έσοδά της (JacobNielsen, PrioritizingWebUsability, 2006).

Υπάρχουν 1 δισεκατομμύριο ηλεκτρονικές επιχειρήσεις, μισό δισεκατομμύριο webmanagers, 20 εκατομμύρια διαφημιστές ηλεκτρονικού περιεχομένου, 4 εκατομμύρια σχεδιαστές ιστοσελίδων στον κόσμο που χρειάζονται το προϊόν μας. Έχει έρθει ήδη η στιγμή που κάθε επιχείρηση επιθυμεί να δώσει το στίγμα της στο διαδίκτυο.

 
Μπορούμε να αλλάξουμε τον τρόπο που ζούμε καθημερινά. Δημιουργούμε τεχνολογία για να κάνει τη ζωή μας πιο απλή. Κοιτάμε μπροστά χτίζοντας το μέλλον που ανήκει στον άνθρωπο, σήμερα. Αντιλαμβανόμαστε τις τάσεις και προσαρμόζουμε την επιχείρηση μας. Έτσι στοχεύουμε στη δυναμική παρουσία μας στα επόμενα χρόνια. Για αυτό χαράξαμε ένα χάρτη που οδηγεί στο μονοπάτι της επιτυχίας εμάς και τους συνεργάτες μας.

Η αποστολή μας είναι να διαταράξουμε τον κόσμο… και να δημιουργήσουμε πραγματική αξία

Το όραμα μας:
•    Κέρδος: Να εγκαθιδρύσουμε μια κερδοφόρα επιχείρηση
•    Συνεργάτες: Να δημιουργήσουμε ένα δίκτυο πελατών που μαζί θα δημιουργούμε αξία
•    Άνθρωποι: Να μετατρέψουμε την εργασία σε δημιουργία που εμπνέει τους ανθρώπους να γίνονται καλύτεροι

Στόχοι μας:
•    να φτάσουμε τους 2.300.000 πελάτες σωρευτικά τα πρώτα 3 χρόνια.
•    οι πελάτες μας να αυξάνονται με ρυθμό ανάπτυξης 10% μηνιαίως.
•    να συγκεντρώσουμε με επιτυχία επενδύσεις ύψους 100,000 ευρώ τον πρώτο χρόνο
•    να επεκτείνουμε το προϊόν υλοποιώντας τις 4 πρώτες εκδόσεις μέσα στο πρώτο έτος λειτουργίας της εταιρείας.

Προσφέρουμε εναλλακτικούς τρόπους εργασίας. Η νέα οικονομική κατάσταση και η τεχνολογία έχουν αλλάξει τον τρόπο που εργαζόμαστε. Θα τολμούσα να πω ότι  δεν έχουμε θεσπίσει συγκεκριμένη ώρα προσέλευσης στην εργασία. Εργαζόμαστε όλη η ομάδα με κίνητρα και στόχο την περάτωση του έργου παραμερίζοντας παραδοσιακές νοοτροπίες και αντιλήψεις. Για παράδειγμα, δίνουμε τη δυνατότητα να εργαστεί κάποιος από το σπίτι του. Η ομάδα αποτελείται από 5 ανθρώπους ενώ ήδη οργανώνουμε δράσεις για να τη μεγαλώσουμε. Η μισή ομάδα δουλεύει εκτός γραφείου και εκτός χώρας. Δεν θεωρούμε ότι είναι πρόβλημα δεδομένου του τρόπου που έχουμε οργανώσει τις διαδικασίες μας. Μην ξεχνάμε, κιόλας, ότι οι ταλαντούχοι άνθρωποι θέλουν το χώρο τους για να αποδώσουν με επιτυχία το έργο τους.

 
Η γραφειοκρατία πια δεν αποτελεί τροχοπέδη όπως παλιότερα. Σχετικά με τη γραφειοκρατία η κατάσταση είναι καλύτερη από ότι τη φανταζόμασταν. Δύο ημέρες απαιτείται από κάποιον να αφιερώσει για να ιδρύσει μια ΙΚΕ. Βέβαια αν το συγκρίνουμε με άλλες χώρες της Ευρώπης, που γίνεται η διαδικασία με ένα email σε 4 ώρες, είναι φανερό ότι υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Όσον αφορά στα κίνητρα προς τη νεανική επιχειρηματικότητα είμαστε κάθετοι και αρνητικοί. Δυστυχώς, η χώρα μας προωθεί την εμπορική παραδοσιακή επιχειρηματικότητα με στόχο ανθρώπους μέσης ηλικίας και μιας σχετικά οικονομικής άνεσης. Πολλές φορές ανακοινώνονται προγράμματα που γίνονται τροχοπέδη για νεανικές καινοτόμες επιχειρήσεις, σαν το webergon. Θα προτείναμε ιδιαίτερη προσοχή στην επιλογή των προγραμμάτων και να υπενθυμίσουμε ότι δεν υπάρχει δωρεάν χρήμα.

 
Τα ταλέντα της ομάδας των ιδρυτών και οι δεξιότητες των συνεργατών πρέπει να συνδυαστούν με τρόπο καταλυτικό για το μέλλον της επιχείρησης. Το ανθρώπινο δυναμικό είναι το κλειδί για την επιτυχία αλλά και η αιτία για τη συμφορά. Αναζητώντας τους καλύτερους, γίνεται η ομάδα καλύτερη και αυτό είναι η πραγματική πρόκληση της εποχής. Για αυτό το λόγο και στο webergon ανακοινώνουμε πάρα πολύ συχνά νέες θέσεις εργασίας για ανθρώπους που νιώθουν ταλαντούχοι.

 

Μέσα από κάθε διαδικασία και μέσω της ανάπτυξης ενός έργου παίρνει κανείς μαθήματα που θεωρούμε είναι ανεκτίμητης αξίας. Στο επόμενο έργο που θα αναλάβουμε θα ενεργήσουμε παραλείποντας τα κακώς κείμενα του παρελθόντος. Αλλά, αν θεωρητικά μπορούσαμε να γυρίσουμε το χρόνο πίσω και διαγράφαμε τα αρνητικά στοιχεία πως θα παίρναμε τα μαθήματά μας; Μετά από 5 χρόνια θα έχουμε ήδη γίνει σοφότεροι και ελπίζουμε να έχουμε εκπληρώσει και το στόχο μας. Δε μας φοβίζει η αποτυχία διότι χαιρόμαστε οι ίδιοι το προϊόν που προσφέρουμε και από εκεί ξεκινάνε όλα. Αν το απολαμβάνουν και οι πελάτες μας χαιρόμαστε διπλά, αν δεν το χαίρονται τουλάχιστον κάναμε αυτό που μας έκανε ευτυχισμένους.

 

Η κρίση δημιουργεί ευκαιρίες κυρίως ριζοσπαστικές. Αρκεί να «στρέψουμε» λίγο τον τρόπο σκέψης μας και να δούμε έξω από το προσωπικό μας comfort zone. Η συμβουλή μας σε έναν νέο που αναζητά εργασία είναι αν πιστεύει στα όνειρά του να μην τα αφήσει ποτέ και να μην νιώσει ανίκανος αν καθυστερεί να τα πετύχει. Δεν πιστεύουμε ότι υφίστανται ανίκανοι άνθρωποι αλλά άνθρωποι σε σαθρές δομές.

www.webergon.com
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
https://www.facebook.com/WebErgon
https://twitter.com/webergon


 

webergon2.jpg