Αν θέλεις να την απογειώσεις, οφείλεις να σχεδιάσεις μια καλά δομημένη στρατηγική marketing.


Η επιχείρησή σου, είτε δραστηριοποιείται σε μια αγορά με έντονο ανταγωνισμό είτε φιλοδοξεί να χαράξει τη δική της λαμπρή πορεία σε κάποιο πρωτοπόρο αντικείμενο, έχει όλες τις προοπτικές να σου προσφέρει την επιτυχία που ονειρεύεσαι. Όποιο κι αν είναι το αντικείμενό της, αν θέλεις να την απογειώσεις, οφείλεις να σχεδιάσεις μια καλά δομημένη στρατηγική marketing.

 Ένα από τα βασικά στοιχεία αυτής της στρατηγικής είναι ο εντοπισμός των προκλήσεων που απαιτούν τη σύναψη συνεργασιών και τη χρήση ειδικών εργαλείων για εύκολη διαχείριση της επικοινωνίας, άψογο συντονισμό και εφαρμογή δημιουργικών ιδεών. Για να σε διευκολύνουμε να επιλέξεις, συγκεντρώσαμε και σου προτείνουμε χρήσιμα εργαλεία που θα σου λύσουν τα χέρια και συνεργάτες που θα σε βοηθήσουν να εκτοξεύσεις την επιχείρησή σου.

1. Εύκολη διαχείριση λογαριασμών στα social media

Η διαχείριση του περιεχομένου των εταιρικών σελίδων στα social media απαιτεί καλό προγραμματισμό και συνέπεια. Η χρήση ενός εξειδικευμένου online εργαλείου διαχείρισης περιεχομένου σε πολλαπλά social media accounts (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn κ.ά.) και συγκέντρωσης στατιστικών, όπως το SocialPilot, μπορεί να σου εξοικονομήσει πολύτιμο χρόνο. Η εύχρηστη πλατφόρμα σου επιτρέπει να έχεις τον έλεγχο των δημοσιεύσεων, παρέχει στοιχεία για τον ανταγωνισμό, διευρύνει την αλληλεπίδραση με το κοινό και διευκολύνει τη δημιουργία διαύλων επικοινωνίας με πελάτες και συνεργάτες, χωρίς μεγάλο κόστος.

2.  Αποτελεσματικό email marketing

Tο email marketing είναι ένας εξαιρετικός τρόπος τόσο για να ενημερώνεις τους πελάτες σου για προϊόντα και υπηρεσίες όσο και για να τους δώσεις κίνητρο να προχωρήσουν σε αγορές. Η Moosend, σου παρέχει ισχυρά εργαλεία για να δημιουργήσεις newsletters, forms και landing pages που θα σε βοηθήσουν να πετύχεις το στόχο σου, χωρίς να επιβαρύνεις τον προϋπολογισμό του. Χρησιμοποιώντας τα έτοιμα email newsletter templates μπορείς να στέλνεις διαδραστικά μηνύματα, τα οποία θα κινήσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Με αυτό το online εργαλείο θα προγραμματίζεις την αποστολή των emails που δεν θα καταλήγουν στο φάκελο με τα junk.

3. Δυναμική συμμετοχή σε κλαδικές εκθέσεις 

Η συμμετοχή σε κλαδικές εκθέσεις αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο marketing για την προσέγγιση και την άμεση επικοινωνία με πελάτες και συνεργάτες. Οι εταιρείες διοργάνωσης, όπως η Rota , η Forum και η Helexpo, προσφέρουν τόσο αξιοζήλευτα σημεία προβολής και προώθησης σε κλαδικές εκθέσεις, όσο και καταχωρήσεις σε έντυπα που απευθύνονται σε επαγγελματίες. Με μια προσεγμένη παρουσία μπορείς να τονώσεις την αναγνωρισιμότητα του brand, να πραγματοποιήσεις πωλήσεις εντός της έκθεσης, να παρουσιάσεις καινούργια προϊόντα ή υπηρεσίες, να ανοίξεις μια νέα αγορά, να συλλέξεις στοιχεία επικοινωνίας με δυνητικούς πελάτες και να κάνεις μία επιτόπια έρευνα ανταγωνισμού.

 4. Εντυπωσιακή προβολή με ψηφιακές εκτυπώσεις

Η ποιοτική και αποδοτική προβολή της επιχείρησής σου σε κλαδικές εκθέσεις –και όχι μόνο– απαιτεί προσεκτικό σχεδιασμό. Οι ψηφιακές εκτυπώσεις της Digiprint, θα σου λύσουν τα χέρια, παρέχοντάς σου υπηρεσίες όπως τον σχεδιασμό, την κατασκευή και την τοποθέτηση εκθεσιακών περιπτέρων, stands, roll up banners και εξατομικευμένων κατασκευών που θα τραβήξουν την προσοχή των επισκεπτών. Με αυτή τη συνεργασία διασφαλίζεις βέλτιστα αποτελέσματα, άμεσους χρόνους παράδοσης, προσιτό κόστος και σημαντικό αντίκτυπο στο αγοραστικό κοινό. Πέρα από εκθεσιακά περίπτερα, η Digiprint μπορεί να αποτελέσει τον αξιόπιστο συνεργάτη σου τόσο για τη δημιουργία ξεχωριστών επιγραφών καταστημάτων και κατά παραγγελία σχεδιασμένων αυτοκόλλητων, όσο και εντυπωσιακές ενέργειες προβολής, όπως ολική κάλυψη κτιρίου και καθηλωτικές 3D κατασκευές.