Την Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2015, στο ξενοδοχείο Divani Caravel


Την Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2015, στο ξενοδοχείο Divani Caravel

Το τέταρτο στη σειρά συνέδριο Social Media World τοποθετεί τον πελάτη στο κέντρο της θεματολογίας του αφού είναι εκείνος που καθορίζει -σε μεγάλο βαθμό- τις εξελίξεις στο χώρο των Social Media. Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης εξελίσσονται συνεχώς, επενδύοντας τεράστια ποσά σε εξαγορές εταιρειών και νέες τεχνολογίες, έχοντας ως μοναδικό στόχο την ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών των πελατών.

Σήμερα, η κρίσιμη μάζα των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων έχει στρέψει την προσοχή της στην αύξηση του engagement με τους καταναλωτές και τη μετατροπή τους σε πελάτες. Με πιο απλά λόγια, προσπαθούν να κεφαλαιοποιήσουν τη σχέση με τον καταναλωτή – πελάτη, αποκτώντας μεγαλύτερο μερίδιο στο πορτοφόλι του.

Τα Social Media, που αποτελούν ιδανική πλατφόρμα αύξησης του engagement, αρχίζουν πλέον να λειτουργούν κάτω από συγκεκριμένους κανόνες, ειδικά από τη στιγμή που έχοντας αποκτήσει την κρίσιμη μάζα κοινού, ελέγχουν πλέον και τη διανομή της πληροφορίας. Αυτό είναι άλλωστε κάτι που φαίνεται από την τεράστια διαφορά μεταξύ paid και organic reach. Από αυτή τη βασική διαφορά, ξεκινούν οι διάφορες επικοινωνιακές στρατηγικές που εφαρμόζονται από τα agencies. Επόμενο ζητούμενο βέβαια είναι και η μέτρηση της αποτελεσματικότητας της καμπάνιας, καθώς και η εξαγωγή αξιόπιστων συμπερασμάτων που ιδανικά θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την ακόμα πιο στοχευμένη επικοινωνία του brand με τον καταναλωτή προκειμένου να τον μετατρέψει σε πελάτη.

Στόχος

Το φετινό συνέδριο eBusiness & Social Media World έχει ως στόχο να βοηθήσει τις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις να εξελιχθούν στο συνεχώς μεταλλασσόμενο χώρο των Social Media και να κερδίσουν μεγαλύτερο wallet share του πελάτη. Αυτό θα το επιτύχει μέσω της παρουσίασης και ανάλυσης των σύγχρονων και μελλοντικών τάσεων του χώρου, των κατάλληλων τεχνολογικών εργαλείων και λύσεων και των πετυχημένων στρατηγικών και βέλτιστων πρακτικών που έχουν εφαρμοστεί σε διαφορετικά industries.

Σε ποιους απευθύνεται;

Το συνέδριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη και τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του eBusiness, του Internet, του ψηφιακού marketing, της διαφήμισης, των public relations και της επικοινωνίας.

Τάσεις και Προκλήσεις

Το συνέδριο κάνει έναρξη των εργασιών παρουσιάζοντας τις τάσεις και τις προκλήσεις πάνω στα πιο επίκαιρα θέματα που απασχολούν το χώρο των Social Media. Εκπρόσωποι σημαντικών φορέων της ελληνικής αγοράς περιγράφουν τις πρόσφατες εξελίξεις στα κοινωνικά δίκτυα και στο ψηφιακό marketing, ενώ στη συνέχεια γίνεται παρουσίαση έρευνας – επισκόπησης του κλάδου. Η ενότητα κλείνει με ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον θέμα αναφορικά με τα θέματα πνευματικής προστασίας στο διαδίκτυο (copyright).

1η Ενότητα: Social Media Advanced Strategies / Social Platforms

Σε αυτή την ενότητα παρουσιάζονται και αναλύονται οι στρατηγικές, καθώς και οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που πρέπει να υιοθετήσουν οι επιχειρήσεις προκειμένου να εξελιχθούν στο χώρο των Social Media το επόμενο μεσοπρόθεσμο διάστημα. Η ενότητα αναλύει θέματα όπως: πως μπορεί μία εταιρεία μπορεί να δημιουργήσει ή/και να αυξήσει το engagement των Millennials, τα εργαλεία που απευθύνονται αποκλειστικά σε marketers, tips και χρήσιμα tricks για τη βέλτιστη αξιοποίηση των social media campaigns, παρουσίαση δοκιμασμένων και επιτυχημένων campaigns σε διαφορετικές πλατφόρμες, καθώς και τα μικρά αλλά σταθερά βήματα που πρέπει να γίνουν ώστε να είναι ομαλή η μετάβαση προς το social commerce

2η Ενότητα: Mastering Content, Marketing & Advertising

Η δεύτερη ενότητα ασχολείται με τους τρόπους και τις τεχνικές για καινοτόμο digital storytelling, το τι είναι το native advertising και γιατί μας ενδιαφέρει, τις integrated διαφημίσεις στις διάφορες κοινωνικές πλατφόρμες και πως μπορούν να αξιοποιηθούν από τις επιχειρήσεις, τις μεθόδους για την υλοποίηση μίας omni-channel marketing στρατηγικής, καθώς και τη χρησιμότητα των bloggers και vloggers.

3η Ενότητα: Audience, Engagement & Experience

Η επόμενη ενότητα ασχολείται με μεθόδους και στρατηγικές που προσελκύουν και δημιουργούν κοινό, αυξάνουν το engagement και προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες. Η ενότητα προσπαθεί να δώσει απαντήσεις σε κρίσιμα ερωτήματα όπως πως εντοπίζω το κοινό μου, τι είναι το reputation management, πως δημιουργώ και παραδίδω προσωποποιημένες εμπειρίες -αλλά και διαφημίσεις- πελάτη, πως επιτυγχάνεται η βέλτιστη αξιοποίηση των B2B social πλατφόρμων και ποιοι είναι οι τρόποι με τους οποίους μπορώ να εμψυχώσω τους εργαζόμενους και να αυξήσω το engagement.

4η Ενότητα: Tools, Analytics, Measurement & ROI

Η τέταρτη ενότητα είναι αφιερωμένη στην τεχνολογία, στα εργαλεία και τις λύσεις που αναλύουν και μετρούν τα αποτελέσματα των social media campaigns. Ποια είναι τα monitoring tools, πως αντιμετωπίζουμε τις κρίσεις, πως μπορώ να επωφεληθώ τα μέγιστα από την πληρωμένη διαφήμιση στα social, η οποία ακριβαίνει συνεχώς, ποιος είναι ο ρόλος των KPIs στη μέτρηση του ROI, γιατί όλοι οι δρόμοι οδηγούν στα media shops και πως τα analytics μπορούν να βελτιώσουν το περιεχόμενο;

The Marketplace

Το συνέδριο κλείνει με την παρουσίαση βέλτιστων πρακτικών και case studies σε διαφορετικούς κλάδους όπως το Travel/Hospitality, το Healthcare, το FMCG/Retail, το Banking και τις Τηλεπικοινωνίες. Τέλος, ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα έχει το Roundtable με τίτλο: “Mobilizing Social Media”. Διακεκριμένα στελέχη του χώρου των Social Media, του mobile και των Τηλεπικοινωνιών συζητούν για τις τάσεις στο χώρο του mobile και των Social Media.

 



Για περισσότερες πληροφορίες και λεπτομέρειες σχετικά με το συνέδριο πατήστε εδώ