Στην Κωνσταντινούπολη, το Σάββατο 23 Μαΐου 2015


Στην Κωνσταντινούπολη, το Σάββατο 23 Μαΐου 2015
 

Την υψηλότερη διάκριση στην κατηγορία εταιρικού λογότυπου (brand logo) απέσπασε το Greek Foundation στην απονομή των Ευρωπαϊκών Βραβείων Ντιζάιν (ED-Awards), που πραγματοποιήθηκε στην Κωνσταντινούπολη, το Σάββατο 23 Μαΐου 2015. Το logo, όπως και ολόκληρη την εταιρική ταυτότητα του Greek Foundation, σχεδίασε το πολυβραβευμένο δημιουργικό γραφείο Beetroot, με έδρα τη Θεσσαλονίκη.

Τα ED-Awards απονέμονται κάθε χρόνο από το 2007, αποτελώντας μία από τις σημαντικότερες διακρίσεις στο χώρο της οπτικής επικοινωνίας, διεθνώς. Την κριτική επιτροπή απαρτίζουν δεκαπέντε εκπρόσωποι κορυφαίων περιοδικών design, που επιβραβεύουν τις καλύτερες συμμετοχές από ευρωπαϊκά δημιουργικά γραφεία, σε 35 διαφορετικές κατηγορίες (τυπογραφία, ψηφιακό design, σχεδιασμός συσκευασίας κ.ά). Στα φετινά ED-Awards η Ελλάδα έλαβε την τρίτη θέση στη συνολική κατάταξη, κατακτώντας 13 βραβεία.

Αποδομώντας τη γεωμετρία της ελληνικής σημαίας οι Beetroot,  σχεδίασαν  ένα λιτό και ταυτόχρονα λειτουργικό σήμα, το οποίο εμπεριέχει όλα όσα το Greek Foundation πρεσβεύει -την προώθηση δηλαδή της σύγχρονης ελληνικής πολιτισμικής παραγωγής και τον επαναπροσδιορισμό της «ελληνικότητας» μακριά από τα κλισέ που έως τώρα της προσάπτονται. Η σχεδιαστική σύλληψη των Beetroot κάνει μια εύστοχη αναφορά στις παράλληλες ρίγες της σημαίας μεταμορφώνοντάς τες σε ένα ευέλικτο και ταυτόχρονα αφαιρετικό σχεδιασμό, ο οποίος διατρέχει όλη τη εταιρική ταυτότητα του Greek Foundation. Βασιζόμενοι στις ίδιες αρχές, οι Beetroot σχεδίασαν την ιστοσελίδα και επιμελήθηκαν το σύνολο της οπτικής ταυτότητας του Greek Foundation.


{youtube}-W2WSDge59Y{/youtube}