Ένα συνέδριο αφιερωμένο στη νέα γενιά στην Ελλάδα του σήμερα και στις σχέσεις της με επιχειρήσεις και μάρκες.


Tο Marketing Week διοργανώνει φέτος το Engaging Youth 2014, ένα συνέδριο αφιερωμένο στη νέα γενιά στην Ελλάδα του σήμερα και στις σχέσεις της με επιχειρήσεις και μάρκες.

To συνέδριο θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014, στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza και θα διερευνήσει το προφίλ και τις ιδιαιτερότητες των νέων σήμερα και πώς αυτές διαμορφώνουν τις σχέσεις τους με τον επιχειρηματικό κόσμο και με τα brands. 

Παράλληλα, θα προσφέρει πρακτικά παραδείγματα και λύσεις σε επιχειρήσεις, marketers και brands που θέλουν να ξεκινήσουν διάλογο με τους νέους, να συνδεθούν μαζί τους και να δημιουργήσουν σχέσεις  εμπιστοσύνης, αξιοποιώντας όλες τις σύγχρονες τεχνικές και εργαλεία του marketing. 

Οι επιβεβαιωμένοι διεθνείς ομιλητές μέχρι στιγμής είναι:

 

King ADZ, Συγγραφέας, Σκηνοθέτης και Youth Content Specialist

Nick Sohnemann, Ιδρυτής & Managing Director, Futurecandy, Διευθυντής, InnoLab, Hamburg Media School 

Josh Partridge, Διευθυντής Περιφέρειας Eυρώπης, Mέσης Ανατολής και Αφρικής (ΕΜΕΑ) Shazam

James Eder, Founder & Head of New Business, The Beans Group, studentbeans.com

Emily Cramp, Managing Director, Thinkhouse-The youth communications agency 

 

Προγραμματίζονται επίσης 2 πάνελ με θέμα:

 

1. Ποιο είναι σήμερα το κοινό «Youth» και «Young Adults» και πώς τα μεγάλα youth brands επιτυγχάνουν το «Engaging Youth»;

Χαρτογράφηση των youth & young adults και των τρόπων που τα μεγάλα brands τους προσεγγίζουν, απαντώντας στις επιθυμίες και τις ανάγκες τους, εστιάζοντας σε: επικοινωνία, προσφορά περιεχομένου, στήριξη νεανικής επιχειρηματικότητας και απασχόλησης, ενθάρρυνση social activism.  Συμμετέχουν: youth brands (brand managers ή consumer insights) και συντονιστής είναι έρευνα αγοράς. 

2. Λύσεις και εργαλεία για αποτελεσματικό «Engaging Youth»

Συμμετέχουν εταιρείες επικοινωνίας, διαφημιστικές εταιρείες, digital agencies, mobile marketing, προτείνοντας λύσεις, εργαλεία και προτάσεις για να προσεγγίσουν τα youth brands τους youth & young adults.