Είναι ο μεγαλύτερος διεθνής διαγωνισμός επιχειρηματικής στρατηγικής για φοιτητές από όλα τα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα.


Τη Δευτέρα 28 Απριλίου θα διεξαχθεί στις εγκαταστάσεις της OTE Academy (στο Μαρούσι) ο τελικός για τη διεκδίκηση της πρώτης θέσης και του εισιτηρίου για το Διεθνή Τελικό της Ρωσίας, το Σεπτέμβριο του 2014. Φιναλίστ είναι οι Bonds, Ηeroics, MadMen, Finalists, Engineers, 440Hz, Innovators και Thesfato.

To Global Management Challenge είναι ο μεγαλύτερος διεθνής διαγωνισμός επιχειρηματικής στρατηγικής για φοιτητές από όλα τα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΕΙ, ΤΕΙ, Ιδιωτικά Κολέγια) της Ελλάδας, Έλληνες φοιτητές του εξωτερικού και φοιτητές της Κύπρου.

Σήμερα, ο διαγωνισμός διεξάγεται σε 40 χώρες και έχουν ήδη συμμετάσχει περισσότερα από 500.000 άτομα σε ολόκληρο τον κόσμο. Η αποτελεσματικότητά του στην εκπαίδευση φοιτητών και στελεχών επιχειρήσεων είναι ευρέως αναγνωρισμένη. Η προσομοίωση πραγματικών επιχειρηματικών συνθηκών και το ιδιαίτερα εξελιγμένο λογισμικό προσφέρουν την πιο ρεαλιστική περιπέτεια στον κόσμο της διοίκησης επιχειρήσεων στους συμμετέχοντες.

Το Global Management Challenge ξεκίνησε πριν 35 χρόνια από μια ομάδα ακαδημαϊκών στο Strathclyde University της Σκοτίας. Είχε σαν στόχο την εξάσκηση στη λήψη στρατηγικών αποφάσεων σε σχεδόν πραγματικές συνθήκες επιχειρηματικού περιβάλλοντος με τη βοήθεια ενός ολοκληρωμένου προγράμματος σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Γρήγορα, έγινε εργαλείο γνώσης σε αναγνωρισμένα Πανεπιστήμια της Ευρώπης, και προσέλκυσης και εκπαίδευσης στελεχών για δυναμικές, σύγχρονες επιχειρήσεις.

To Global Management Challenge φέρει τη διαπιστεύση του European Foundation of Management Development (CEL– EFMD for Technology Enhanced Learning). Η διάκριση αυτή απονέμεται σε εκπαιδευτικά προγράμματα με διεθνή ορίζοντες που πραγματεύονται τη διοίκηση επιχειρήσεων και προωθούν το υψηλό επίπεδο γνώσης και πρακτικής αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες.

Στην Ελλάδα ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2005 με την συμμετοχή 96 ομάδων και 22 επιχειρήσεων.

Μέσα από τον Διαγωνισμό οι συμμετέχοντες έχουν την δυνατότητα να εξασκηθούν πρακτικά στις θεμελιώδεις παραμέτρους διοίκησης επιχειρήσεων. Πιο συγκεκριμένα:

Στρατηγική: ανάλυση κλάδου, διαμόρφωση επιχειρηματικής και λειτουργικής στρατηγικής. 

Marketing: σχεδιασμός και ανάπτυξη προϊόντων, πλάνο επικοινωνίας, εικόνα επιχείρησης, προώθηση σε δίκτυα διανομής, διαχείριση ζήτησης, after sales service. 

Λογιστική και Οικονομικά: εσωτερικός έλεγχος, χρηματοοικονομική ανάλυση, εκτίμηση χαρτοφυλακίου, διαχείριση οικονομικών πόρων. 

Οργάνωση & Διοίκηση: οργανωτική δομή, ανάθεση αρμοδιοτήτων, διαχείριση ανθρωπίνων πόρων, εκπαίδευση & ανάπτυξη προσωπικού. 

Παραγωγή: διαχείριση παραγωγικής δυνατότητας,  προγραμματισμός παραγωγής, ανάθεση μέρους της παραγωγής σε τρίτους, ποιοτικός έλεγχος, τακτικές διατήρησης, διαχείριση φύρας. 

Πωλήσεις: κατανομή αγοράς, διαχείριση δικτύων διανομής, πολιτική αντιπροσώπων και χονδρεμπόρων. 

Logistics: διαχείριση διανομής, κανάλια διανομής.

Κυρίως, όμως, οι συμμετέχοντες αναπτύσσουν τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για έναν επιτυχημένο manager:

Αναπτύσσουν ολοκληρωμένη επιχειρηματική στρατηγική

Αποκτούν σφαιρική άποψη της επιχείρησης και των ενδο-εταιρικών μηχανισμών

Κατανοούν τις δυνάμεις του ανταγωνισμού της επιχειρηματικής αγοράς 

Αναλύουν πολύπλευρα σενάρια διοίκησης

Αναζητούν λύσεις και εφαρμόζουν πολλές λειτουργικές αποφάσεις

Εργάζονται με ομαδική νοοτροπία, χτίζουν ενωμένες ομάδες, αναπτύσσουν και αναδεικνύουν ηγετικά χαρακτηριστικά.

Περισσότερα, στο

http://www.globalmanager.gr/